Π. Χατζηιωάννου: Η ελληνική ναυτιλία πρέπει να τρέξει μπροστά από τις εξελίξεις της πράσινης μετάβασης

“Η ελληνική ναυτιλία πρέπει να τρέξει μπροστά από τις εξελίξεις σε ότι αφορά στην πράσινη μετάβαση”, τόνισε χαρακτηριστικά ο Πόλυς Χατζηιωάννου, Διευθύνων Σύμβουλος & Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της εισηγμένης στο NYSE, ναυτιλιακής εταιρείας Safe Bulkers, μιλώντας στην διαδικτυακή παρουσίαση της εταιρείας του. Ωστόσο, αναφερόμενος στο ζήτημα των νέων και μελλοντικών καυσίμων, σημείωσε ότι σημαντικό δεν είναι μόνο το ποιά τελικά καύσιμα θα χρησιμοποιηθούν από τα βαπόρια στο μέλλον αλλά και τα δίκτυα τροφοδότησης τους, τα οποία είναι απαραίτητα και θα χρειαστεί να κατασκευαστούν. Σχετικά με την επέκταση του στόλου της εταιρείας του, τόνισε ότι το ζήτημα δεν είναι μόνο ο αριθμός των πλοίων, αλλά το γεγονός ότι μία ναυτιλιακή εταιρεία, όπως η SB, θα πρέπει να έχει καλό όνομα, να είναι αξιόπιστη, συνεπής προς τους μετόχους της και τους επενδυτές της αλλά και να έχει καλά track records. Την ίδια ώρα ο κ. Χατζηιωάννου ανάφερε ότι πέρα από τα 40 πλοία του στόλου της SB, το ναυπηγικό πρόγραμμα της περιλαμβάνει 9 νεότευκτα πλοία, αξίας 280 εκατομμυρίων δολαρίων και η παράδοση τους αναμένεται να πραγματοποιηθεί το δεύτερο τρίμηνο του 2023. Τέλος, μεταξύ άλλων, σημείωσε ότι η SB θα περιοριστεί στον κλάδος της ναυτιλίας και ειδικότερα στον τομέα των bulk carries, καθώς κυριαρχείται από εμπειρία και αφοσίωση τουλάχιστον 35 ετών.

Ο κ Πόλυς Χατζηϊωάννου κάνοντας μια ιστορική αναδρομή για την οικογένεια του στη ναυτιλία τόνισε πως υπάρχει μια παρουσία 60 χρόνων. Τη ναυτιλιακή δραστηριότητα την ξεκίνησε ο πατέρας του, Βάσος Χατζηιωάννου μαζί με τον αδελφό του Λουκά. Το 1964 ο Βάσος δημιούργησε τη δική του αυτόνομη εταιρεία και το 1987, ο Πόλυς ακολούθησε δική του ρότα, ενώ το 2008 δημιούργησε την Safe Bulkers και εισήχθη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Η κεφαλαιοποίηση σήμερα της εισηγμένης εταιρείας ανέρχεται σε 427 εκατ. δολάρια. Επίσης να αναφερθεί ότι στις 31.12. 2020 τα δάνεια της εταιρείας έφταναν τα 611, 7 εκατ. δολάρια, ενώ στις 30.9.2021 περιορίστηκαν σε 413,8 εκατ. δολάρια.

Τα έσοδα της εταιρείας στο 9μηνο του περασμένου έτους ανήλθαν στα 431 εκατ. δολάρια.

ακούστε εδώ:

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πρόεδρος ΠΕΑΛΣ Αρχιπλοίαρχος Πασσάκος : Ορθά κοφτά…!

ΠΑΡΈΜΒΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΕΑΛΣ ΠΑΣΣΑΚΟΥ Σ. : ΟΡΘΑ ΚΟΦΤΑ…! Με αφορμή ενημέρωσή μου  οτι σε κάποιο  σχέδιο νόμου,  πάλι για εμάς χωρίς εμάς , του Υπουργείου Ναυτιλίας με τίτλο «Σύσταση Ινστιτούτου Ιστορίας Εμπορικής Ναυτιλίας, Λιμένων και Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και άλλες

Πλακιωτάκης: Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πλέον πρωταγωνιστεί στις διεθνείς μεταφορές

Τη θέση του ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πλέον πρωταγωνιστεί στις διεθνείς μεταφορές, ενισχύοντας το ρόλο του και την προστιθέμενη αξία του στην ανάπτυξη της περιοχής, διατύπωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, υπογραμμίζοντας σε βιντεοσκοπημένο του μήνυμα,

ΟΛΠ: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος

Την ολοκλήρωση των εργασιών αναβάθμισης των υποδομών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και συγκεκριμένα στην Ανατολική πλευρά του Προβλήτα ΙΙ, ανακοινώνει η ΟΛΠ. Οι ανωτέρω εργασίες αποτελούν τμήμα της δεύτερης φάσης του ευρύτερου έργου βελτίωσης των υποδομών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και περιλάμβαναν την

Τραβάει το σχοινί η Τουρκία: Σενάριο κρίσης νότια της Κρήτης– Το σεισμογραφικό σκάφος και ο ρόλος της Τρίπολης – Σε επιφυλακή ο Στόλος

Στην εκτίμηση ότι πίσω από την προκλητική αντίδραση της κυβέρνησης της Τρίπολης και της υπουργού εξωτερικών Νάιλα Μανγκούς η οποία κάνει λόγο «για έρευνες της Ελλάδας σε διαφιλονικούμενη περιοχή»  κρύβεται η Άγκυρα φαίνεται ότι καταλήγει η Αθήνα. Την ώρα που η