Καταλληλόλητα επιθεώρησης εξ αποστάσεων από τo RINA σε πλοίο της ROKS Maritime

Στη ναυτιλιακή εταιρεία Roks (ROKS Maritime Inc.) έχει αποδοθεί με επιτυχία ο πρόσθετος εθελοντικός συμβολισμός κλάσης “Remote” από τη RINA για το πλοίο της m/v Revenger.

Η εν λόγω απόδοση δίνεται σε πλοία που κρίνονται ικανά να επιθεωρηθούν εξ’ αποστάσεως για το μεγαλύτερο εύρος επιθεωρήσεων κλάσης καθώς και για περιοδικές επιθεωρήσεις.

Ειδικότερα, το m/v Revenger είναι εξοπλισμένο με συσκευές για ζωντανή μετάδοση (livestreaming) , δηλαδή μια φορητή συσκευή με λειτουργικότητα ευρείας γωνίας και οπτικούς φακούς υψηλής ποιότητας, οι οποίες διατίθενται πάνω στο πλοίο. Επίσης, το πλοίο είναι εξοπλισμένο με ένα κιτ συνδεσιμότητας (Connectivity Kit) που του επιτρέπει να έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο σε κλειστούς χώρους. Ενώ, μετά την ολοκλήρωση της σχετικής εκπαίδευσης εκδίδεται ένα Πιστοποιητικό Ικανότητας για το πλήρωμα που συμμετέχει ενεργά στις απομακρυσμένες επιθεωρήσεις, διαχειρίζεται το κιτ συνδεσιμότητας αλλά και τη ζωντανή ροή (ακόμα και εκτός σύνδεσης).

Αξίζει να αναφερθεί ότι τα πιστοποιητικά κλάσης και τα εκ του νόμου πιστοποιητικά εκδίδονται στο m/v Revenger από την RINA σε ηλεκτρονική μορφή.

Ο Παναγιώτης Κούτρης, Διευθύνων Σύμβουλος της ROKS Maritime Inc. σχολίασε ότι “Η σημείωση απομακρυσμένων επιθεωρήσεων (remote surveys notation) προσφέρει στους διαχειριστές πλοίων την ευελιξία να αναβάλουν τις επιθεωρήσεις όταν οι συνθήκες στο λιμάνι είναι μη βιώσιμες και μη ασφαλείς και να τις διεξάγουν τον κατάλληλο χρόνο στη θάλασσα, με την ίδια αποτελεσματικότητα και με λιγότερη απόσπαση της προσοχής για το πλήρωμά μας. Η απομακρυσμένη σημείωση (Remote notation) είναι ένα σταθερό βήμα προς τη βιομηχανία μηδενικών περιστατικών στην οποία στοχεύουμε όλοι”.

Από την πλευρά του, ο Σπύρος Ζολώτας, Marine Southern Europe and Africa, Senior Director της RINA πρόσθεσε ότι “Οι νέες απομακρυσμένες τεχνολογίες μπορούν να προσφέρουν στη ναυτιλία ασφαλέστερα αποτελέσματα, ειδικά μετά το ξέσπασμα του COVID19.Η τεχνολογία και η ψηφιοποίηση δεν είναι πλέον το μέλλον, αλλά κάνουν τη διαφορά αυτή τη στιγμή”.

Τέλος, να σημειωθεί ότι η ROKS Maritime Inc. διαχειρίζεται 3 handysize bulk carriers.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο