ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΝΩΣΕΩΝ

Αισθάνομαι την ανάγκη να τονίσω, ότι αποτελεί πεποίθησή μου, ότι όσο μεγαλύτερη δύναμη έχουν οι Ενώσεις, τόσο μεγαλώνουν οι πιθανότητες τα αιτήματα και οι διεκδικήσεις του προσωπικού να έχουν επιτυχή κατάληξη.


Δεν μπορώ όμως να μην σχολιάσω τον τρόπο διαχείρισης και τον εφησυχασμό των Ενώσεων και κυρίως την προσπάθειά τους για την ανάπτυξη δημόσιων σχέσεων με την εκάστοτε πολιτική και στρατιωτική ηγεσία.. Και εξηγούμαι:

ΧΑΛΙΦΗΔΕΣ ..ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΧΑΛΙΦΗΔΩΝ


Διαβάζοντας την σχετική ανακοίνωση και παρατηρώντας την φωτογραφία που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο σε ανάμνηση της συνάντησης της ΠΟΕΠΛΣ με τον Υπουργό και τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου, διαπιστώνει κανείς ότι είναι διάχυτη η ικανοποίηση και το χαμόγελο της ευτυχίας..

proedreio-770x4701.jpg

Ούτε πολεμικά ανακοινωθέντα, ούτε ξιφουλκησμοί, ούτε τίποτα. από όλα όσα φαντάζεστε ή ακόμη περισσότερο μπορεί να περιμένατε.

Ø Τι και αν στην προετοιμασία του ν. 4504/17 και την προώθηση των «τότε κακών» θέσεων της ΠΟΕΠΛΣ, συμμετείχαν οι προηγούμενοι, οι «κακοί»;

Ø Σημασία δεν έχει να αλλάξουν οι κακώς θεσμοθετηθείσες διατάξεις..

Ø Σημασία έχει ποιος αποτυπώνεται στην φωτογραφία με πλατύ χαμόγελο

Άλλωστε, αν μεταβιβάζονται οι εξουσίες μετάθεσης, πειθαρχικού ελέγχου στον Υπουργό, ίσως είναι καλύτερα για την προώθηση των συνδικαλιστικών αιτημάτων..

Στις διαδικασίες διαφάνειας θα κολλήσουμε τώρα

Στο κάτω- κάτω ο κάθε «ανυπότακτος» θα πρέπει να μάθει ότι η ζωή έχει κανόνες..

Θα πρέπει να κατανοήσει για μία ακόμη φορά, ότι για να έχει την κάλυψη και το κεφάλι του ήσυχο πρέπει να συμπαρατάσσεται με τους νικητές.

Έτσι όλοι θα είναι ευχαριστημένοι.

Κάθε εμμονή σε λογικές και συνθήματα του παρελθόντος , περί ίσων ευκαιριών και δίκαιη αντιμετώπιση μέσω της καθιέρωσης διαφανών διαδικασιών, αποτελούν στείρες ιδεοληψίες των προηγούμενων δεκαετιών ..

Εκσυγχρονισμός, προσαρμογή στις ευρωπαϊκές απαιτήσεις του σήμερα..


ΣΤΕΡΝΗ ΜΟΥ ΓΝΩΣΗ ..ΝΑ ΣΕ ‘ΧΑ ΠΡΩΤΑ.

Εντύπωση προκαλεί και η ανακοίνωση της ΠΕΑΛΣ για τα θέμα της προκήρυξης για την πλήρωση των κενών θέσεων Ναυτιλιακών Ακολούθων του 2018.

Η αιτία που ανάγκασε. την ΠΕΑΛΣ να εκδώσει αυτήν την σκληρή ανακοίνωση, ήταν ο αποκλεισμός από την διαδικασία επιλογής Ναυτιλιακών Ακολούθων, των Πλοιάρχων εκείνων (20 Πλοίαρχοι) που δεν κατέχουν πτυχίο άριστης γνώσης μιας ξένης γλώσσας!!!

Αστοχία επί της διαδικασίας λέει η ανακοίνωση και δημιουργούνται ακόμη περισσότερες απορίες από τις ήδη υπάρχουσες..

Ø Με την ανακοίνωση αυτή παραδέχεται η ΠΕΑΛΣ ότι δεν γνώριζε ή δεν μπορούσε να ερμηνεύσει τις διατάξεις του άρθρου 115 όταν κατατέθηκε προς ψήφιση το νομοσχέδιο στην Βουλή τον περασμένο Νοέμβριο;

Ø Μήπως η παρερμηνεία οφείλεται στο γεγονός, ότι δεν παρέστη η ΠΕΑΛΣ στη Βουλή αν και είχε κληθεί για να εκφράσει τις απόψεις της και τυχόν αντιρρήσεις της;

Ø Με την πρότασή της στην πράξη, δεν ζητά να μην εφαρμόσει ο Υπουργός τον νόμο;

Ø Με την πρότασή της μήπως στέλνει Πλοιάρχους στα θρανία να μάθουν άριστα μια ξένη γλώσσα, ανθρώπους δηλαδή που με τα νέα ήθη της σημερινής πολιτικής και στρατιωτικής ηγεσίας είναι εν δυνάμει συνταξιούχοι;

Ø Δεν αναρωτήθηκαν για τους Πλοιάρχους, ποιος θα πληρώσει το δεκαπλάσιο του βασικού μισθού τους επί κάθε μήνα που θα απομένει για την διετία, αν αποστρατευτούν από την σημερινή ηγεσία «λόγω ουσιώδους έλλειψης ουσιαστικών προσόντων» για να καταλάβουν τον επόμενο βαθμό;

Ø Μόνο Πλοίαρχοι είναι οι αξιωματικοί που δεν κατέχουν τίτλο άριστης γνώσης μιας ξένης γλώσσας; Στους άλλους βαθμούς ανωτέρων τι γίνεται;

Ø Αφού δεν λειτουργεί και ούτε πρόκειται καθώς φαίνεται στο προσεχές διάστημα να λειτουργήσει, η Σχολή Επιθεωρητών, όταν θα ισχύσει η προϋπόθεση αποφοίτησης από αυτήν των υποψηφίων, δεν θα αποκλειστούν και άλλοι αξιωματικοί, αφού δεν θα μπορούν όλοι να φοιτήσουν ταυτόχρονα σε αυτήν;

Στην ανακοίνωση της ΠΕΑΛΣ δεν θίγονται τα θέματα «ελέγχου καταλληλότητας» ούτε τα κριτήρια επιλογής μεταξύ υποψηφίων που έχουν ίδια προσόντα.

Αξιοσημείωτο είναι και το αυστηρό διεκδικητικό ύφος της ανακοίνωσης προς τον Υπουργό.. «Παρακαλούμε, με το ειλικρινές ενδιαφέρον που πάντα σας διακρίνει, όπως εγκύψετε στο εν λόγω ζήτημα για την επίλυση μιας επί της διαδικασίας «αστοχίας» που προέκυψε, δίνοντας την ευκαιρία, με μεταβατικό στάδιο εφαρμογής,»

Βέβαια θα θέλαμε να παρατηρήσουμε μια μικρή αβλεψία στην ανακοίνωση..

Δεν αναφέρονται κατά σειρά -τουλάχιστο μέχρι το βαθμό των Υποναυάρχου- οι ανώτατοι αξιωματικοί..

Οι αρχιπλοίαρχοι μπορούν να περιμένουν την σειρά τους όταν (και όσοι εεε..) γίνουν Υποναύαρχοι..

Ας ελπίσουμε ότι για τις ανακοινώσεις αυτές, το σπάνιο φαινόμενο της χθεσινής Πανσέληνου να έπαιξε τον ρόλο του


Στην περίπτωση αυτή ίσως να υπάρχει ελπίδα.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για 33 νέα σκάφη για το Λιμενικό Σώμα για την προστασία των θαλασσίων συνόρων

Το Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου ενέταξε χρηματοδότηση ύψους 18,5 εκατομμυρίων ευρώ με σκοπό την απόκτηση 33 νέων σκαφών, από το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή. Συγκεκριμένα, η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Διαχείρισης Προγραμμάτων Μετανάστευσης και Εσωτερικών Υποθέσεων (ΕΥΣΥΔ ΜΕΥ) του

Ακρίβεια: Οι Έλληνες άλλαξαν την καθημερινότητά τους – Περικοπές στο μπάνιο, «λουκέτο» στο καλοριφέρ

Μία ενδιαφέρουσα έρευνα έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, με σκοπό την καταγραφή των αντιδράσεων των καταναλωτών στην ακρίβεια, στην τρέχουσα αύξηση των τιμών των προϊόντων και υπηρεσιών που καταναλώνει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα

Επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας έως τα τέλη Απριλίου

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται και στις ΔΕΚΟ, με πρώτη φάση εφαρμογής στις ΔΕΚΟ στο χώρο της κοινής ωφέλειας, οι οποίες καλύπτουν τη μεγάλη πλειονότητα του αριθμού των εργαζομένων. Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων αναφέρεται πως: «Σε

Γερνάει ο παγκόσμιος στόλος από φορτηγά και δεξαμενόπλοια αφού μειώθηκαν οι ναυπηγήσεις

Καθώς το α’ τρίμηνο οδεύει προς το τέλος του, ρίχνουμε μια ματιά στο βιβλίο παραγγελιών των κλάδων Bulk Carrier, Tanker (>=10.000 DWT), Container και Gas. Στις περισσότερες κατηγορίες ο στόλος γερνάει όπως στα φορτηγά πλοία και στα δεξαμενόπλοια αφού οι

Μετάβαση στο περιεχόμενο