Παραμένει γ.γ. του IMO, για μια ακόμη 4ετία (2023), ο KiTack Lim


Με σημαντικές αποφάσεις για τη λειτουργία του και την παγκόσμια ναυτιλία ολοκληρώθηκε η 121η σύνοδος του Συμβουλίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο, το διάστημα 19 – 23 Νοεμβρίου, με τη συμμετοχή υψηλόβαθμων αντιπροσωπειών από το σύνολο των 40 κρατών-μελών του Συμβουλίου του Οργανισμού, αντιπροσωπειών λοιπών κρατών-μελών υπό το καθεστώς παρατηρητή και εκπροσώπων οργανώσεων της ναυτιλιακής βιομηχανίας.Να σημειωθεί ότι, το Συμβούλιο του ΙΜΟ συγκαλείται ανά εξάμηνο και αποτελεί το ανώτερο όργανο στρατηγικής του Οργανισμού, αρμόδιο για τη λήψη αποφάσεων και τη χάραξη της πολιτικής του Οργανισμού.Η Ελλάδα αποτελεί εκλεγμένο μέλος της Κατηγορίας «Α» του Συμβουλίου, στην οποία εκλέγονται οι χώρες με το μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην παροχή ναυτιλιακών υπηρεσιών.Στο πλαίσιο της 121ης Συνόδου ελήφθησαν σημαντικές αποφάσεις, μεταξύ άλλων, για θέματα που αφορούν:(α) το στρατηγικό σχεδιασμό και μεταρρυθμίσεις του Οργανισμού. Στο συγκεκριμένο θεματικό αντικείμενο αποδόθηκε έμφαση στη στρατηγική διαχείριση του Οργανισμού και την εξέταση προτάσεων που αφορούν την αναθεώρηση της δομής και σύστασης του Συμβουλίου.(β) την εκτέλεση του προϋπολογισμού του Οργανισμού για τη διετία 2018-2019, όπου αποδόθηκε έμφαση στη διασφάλιση επάρκειας πόρων για την εκτέλεση του θεσμικού έργου του Οργανισμού και την αποφυγή δυσανάλογης οικονομικής επιβάρυνσης του προϋπολογισμού του Οργανισμού.(γ) τη παρουσίαση επίκαιρων εξελίξεων στο Υποχρεωτικό σύστημα επιθεωρήσεων των Κρατών Μελών του ΙΜΟ (IMO Member State Audit Scheme).(δ) στην έγκριση των αποτελεσμάτων των Συνόδων Επιτροπών του Οργανισμού. Στο πλαίσιο της συνάντησης ιδιαίτερη έμφαση αποδόθηκε στην έγκριση των αποτελεσμάτων της 73ης Συνόδου της Επιτροπής Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC) αναδεικνύοντας κυρίως θέματα που άπτονται: (1) του καθορισμού του Προγράμματος δράσεων υλοποίησης της εφαρμογής της αρχικής Στρατηγικής για την μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία, την παροχή τεχνικής υποστήριξης και την προγραμματιζόμενη 4η Μελέτη του ΙΜΟ σχετικά με τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου από τα πλοία, και (2) εφαρμογής του νέου ορίου (0,5%) περιεκτικότητας θείου των καυσίμων των πλοίων από 01.01.2020.Παράλληλα τα κράτη-μέλη αποφάσισαν ομόφωνα την ανανέωση της θητείας του γενικού γραμματέα του Οργανισμού, KiTack Lim (Κορέα), για την επικείμενη τετραετία (έως τις 31.12.2023).Υπενθυμίζεται ότι, η επόμενη σύνοδος του Συμβουλίου του ΙΜΟ αναμένεται να πραγματοποιηθεί κατά το διάστημα από 15 έως 19 Ιουλίου 2019 στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού.metaforespress.gr

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για 33 νέα σκάφη για το Λιμενικό Σώμα για την προστασία των θαλασσίων συνόρων

Το Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου ενέταξε χρηματοδότηση ύψους 18,5 εκατομμυρίων ευρώ με σκοπό την απόκτηση 33 νέων σκαφών, από το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή. Συγκεκριμένα, η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Διαχείρισης Προγραμμάτων Μετανάστευσης και Εσωτερικών Υποθέσεων (ΕΥΣΥΔ ΜΕΥ) του

Ακρίβεια: Οι Έλληνες άλλαξαν την καθημερινότητά τους – Περικοπές στο μπάνιο, «λουκέτο» στο καλοριφέρ

Μία ενδιαφέρουσα έρευνα έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, με σκοπό την καταγραφή των αντιδράσεων των καταναλωτών στην ακρίβεια, στην τρέχουσα αύξηση των τιμών των προϊόντων και υπηρεσιών που καταναλώνει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα

Επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας έως τα τέλη Απριλίου

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται και στις ΔΕΚΟ, με πρώτη φάση εφαρμογής στις ΔΕΚΟ στο χώρο της κοινής ωφέλειας, οι οποίες καλύπτουν τη μεγάλη πλειονότητα του αριθμού των εργαζομένων. Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων αναφέρεται πως: «Σε

Γερνάει ο παγκόσμιος στόλος από φορτηγά και δεξαμενόπλοια αφού μειώθηκαν οι ναυπηγήσεις

Καθώς το α’ τρίμηνο οδεύει προς το τέλος του, ρίχνουμε μια ματιά στο βιβλίο παραγγελιών των κλάδων Bulk Carrier, Tanker (>=10.000 DWT), Container και Gas. Στις περισσότερες κατηγορίες ο στόλος γερνάει όπως στα φορτηγά πλοία και στα δεξαμενόπλοια αφού οι

Μετάβαση στο περιεχόμενο