Παρουσία ΥΕΘΑ Νίκου Δένδια στην τελετή ολοκλήρωσης του προγράμματος «ΚΥΚΝΟΣ» δωρεά του προέδρου του Ιδρύματος «Αικατερίνη Λασκαρίδη»

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, παρέστη σήμερα, Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024, στην τελετή ολοκλήρωσης του προγράμματος «ΚΥΚΝΟΣ», δωρεά του Προέδρου του Ιδρύματος «Αικατερίνη Λασκαρίδη», εφοπλιστή και Υποναυάρχου επί τιμή κ. Παναγιώτη Λασκαρίδη, που πραγματοποιήθηκε στο Γενικό Επιτελείο Ναυτικού.

Το πρόγραμμα «ΚΥΚΝΟΣ» αφορά την αντικατάσταση του συνόλου των ηλεκτροπαραγωγών ζευγών τριών Φρεγατών (Φ/Γ) τύπου “S” του Πολεμικού Ναυτικού και συντελεί στην επιχειρησιακή αναβάθμιση των κυρίων μονάδων του Στόλου.

Στην τελετή παρευρέθηκαν ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ιωάννης Κεφαλογιάννης, ο Αρχηγός ΓΕΕΘΑ Στρατηγός Δημήτριος Χούπης, ο Αρχηγός ΓΕΝ Αντιναύαρχος Δημήτριος-Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, Επίτιμοι Αρχηγοί ΓΕΝ και ΑΣ, καθώς και εν ενεργεία και αποστρατεία Αξιωματικοί του ΠΝ.

Η συνολική συμβολή του Υποναυάρχου επί τιμή κ. Παναγιώτη Λασκαρίδη στο Πολεμικό Ναυτικό ξεπερνά τα 23.000.000 ευρώ με δωρεές Εκπαιδευτικού Πλοίου και Πλοίων Γενικής Υποστήριξης, αναβάθμισης πτέρυγας του Ναυτικού Νοσοκομείου Αθηνών (ΝΝΑ), γενικής επισκευής τμήματος του φαρικού δικτύου, βοηθητικών μηχανημάτων Πλοίων και Ναυστάθμου Σαλαμίνας (ΝΣ) και συντήρησης του Πλωτού Ναυτικού Μουσείου (ΠΝΜ) Θ/Κ ΑΒΕΡΩΦ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο