ΠΕΑΛΣ: Τομέας Επιχειρησιακών Μέσων – Συγκέντρωση/Συζήτηση με τα πληρώματα των πλωτών στη Μυτιλήνη

Ανακοίνωση ΠΕΑΛΣ

Στις 28/06/2023 πραγματοποιήθηκε, με πρωτοβουλία της ΠΕΑΛΣ, συγκέντρωση – συζήτηση στη Μυτιλήνη, με τη συμμετοχή των Αξιωματικών και λοιπών στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., που υπηρετούν στα πλωτά επιχειρησιακά μέσα του Κ.Λ. ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ (Μυτιλήνης και Μόλυβου), καθώς και των αποσπασμένων στην ανωτέρω περιοχή ΠΛΣ 930 του Κ.Λ. ΠΑΤΡΑΣ και ΠΛΣ 900 του Κ.Λ. ΠΕΙΡΑΙΑ.

Η συζήτηση πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα εκδηλώσεων της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, τον συντονισμό της οποίας είχε ο Γ΄ Αντιπρόεδρος της ΠΕΑΛΣ και υπεύθυνος του νεοσυσταθέντα Τομέα Επιχειρησιακών Μέσων,  κ. ΜΑΝΟΥΣΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ.

Η συνάντηση διεξήχθη σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα και κατά τον εποικοδομητικό διάλογο, που αναπτύχθηκε, εθίγη πλήθος ζητημάτων, που απασχολούν τα στελέχη των πλωτών επιχειρησιακών μέσων. Μεταξύ των θεμάτων που τέθηκαν από τους παρευρισκόμενους περιλαμβάνονται τα ακόλουθα:

  • Θέσπιση ορίου ηλικίας υπηρέτησης στα πλωτά επιχειρησιακά μέσα τα 50 έτη.

  • Αναγνώριση στο διπλάσιο της πλεύσιμης υπηρεσίας για την κατοχύρωση συνταξιοδοτικού δικαιώματος με ανώτατο όριο τα 5 έτη.

{ Αναγνώριση ενός (01) έτους ανά τρία (03) έτη πραγματικής υπηρεσίας (δλδ με υπηρεσία δεκαπέντε (15) ετών να έχει τη δυνατότητα αναγνώρισης πέντε (05) επιπλέον συντάξιμων ετών ως “ΠΛΕΥΣΙΜΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ” (Κατηγορία πλωτών Α1 + Πλωτά παραμεθορίου)

Αναγνώριση ενός (01) έτους ανά τέσσερα (04) έτη πραγματικής υπηρεσίας (δλδ με υπηρεσία είκοσι (20) ετών να έχει τη δυνατότητα αναγνώρισης πέντε (5) επιπλέον συντάξιμων ετών (Κατηγορία Α2 πάνω από 16μ).}

  • Χορήγηση ετήσιου επιδόματος ρουχισμού.

  • Αύξηση της αποζημίωσης «πλεύσιμου». Η εν λόγω αποζημίωση  παραμένει στο ίδιο ύψος (14,68€) εδώ και μία 20ετία.

  • Χορήγηση επιδόματος παραμεθορίου και στους υπηρετούντες των πλωτών επιχειρησιακών μέσων, που έχουν αποσπαστεί στην παραμεθόριο για το διάστημα της απόσπασης.

  • Αναμόρφωση των μισθολογικών κλιμακίων των Αξιωματικών εκ ΔΥΛΣ/ΛΦ (Κατηγορία Β) και εξίσωσή τους με τα αντίστοιχα της Κατηγορίας Α.

  • Λειτουργία Παιδικών σταθμών Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. σε μεγάλα αστικά κέντρα (πχ Μυτιλήνη, Πάτρα, Βόλο, Θεσσαλονίκη κλπ).

  • Καθορισμός και θεσμοθέτηση ανώτατης χρονικής διάρκειας για τις προγραμματισμένες (όχι έκτακτες) αποστολές, καθώς και καθορισμός ελάχιστου χρόνου παραμονής στη βάση μετά την επιστροφή τους.

Ευχαριστούμε τους Αξιωματικούς αλλά και τα λοιπά στελέχη ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. για την εμπιστοσύνη που μας έδειξαν εκθέτοντάς μας τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τους διαβεβαιώνουμε ότι είμαστε και θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα τους, αρωγοί στα δίκαια αιτήματά τους. Ως ΠΕΑΛΣ αναγνωρίζουμε την προσφορά τους, κατανοούμε τα προβλήματά τους και με σταθερή πορεία θα αναλάβουμε πρωτοβουλίες για την ανάδειξή τους, διεκδικώντας λύσεις.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς το ΠΝ προσπαθεί να εμποδίσει το ρωσικό πετρέλαιο στον Λακωνικό Κόλπο

Σε έναν ιδιότυπο «κλεφτοπόλεμο» προκειμένου να αντιμετωπίσει το φαινόμενο της μεταφόρτωσης (ρωσικού) πετρελαίου στα ανοιχτά του Λακωνικού Κόλπου, έχει επιδοθεί η κυβέρνηση, σε μια προσπάθεια να εμποδιστεί μια από τις πλέον επιτυχημένες επιχειρήσεις παράκαμψης των κυρώσεων που έχει επιβάλει η

Ποιος είναι ο Έλληνας πυροσβέστης*

«Τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα έχουν καταγραφεί μεγάλες καταστροφές σε μερικές από τις οποίες η πατρίδα κλήθηκε να πενθήσει μαζικές απώλειες με κυριότερες την πλημμύρα στη Μάνδρα Αττικής το 2017 με 24 θύματα, την πυρκαγιά στο Μάτι με 104 νεκρούς, το

Οι ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας που έχουν μπει στη ναυτιλία

Η χρήση της τεχνολογίας έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της επιχειρηματικότητας, με τη ναυτιλία να μην αποτελεί εξαίρεση. Ανάπτυξη της τεχνολογίας σημαίνει εξέλιξη, νέα δεδομένα, καινούργιες πρακτικές και όλα αυτά είναι απαραίτητα σε μια σύγχρονη επιχείρηση. Φυσικά η Ελλάδα, πρωταγωνιστεί διαχρονικά

Η Ευρώπη άνοιξε «κουμπαρά» 400 δισ. για όπλα και άμυνα – Πώς θα τα μαζέψει

Το ταμείο έκτακτης διάσωσης της ΕΕ — που δημιουργήθηκε στην κορύφωση της κρίσης χρέους — θα μπορούσε να είναι η απάντηση σε αυτό που εύχονται οι κυβερνήσεις των κρατών μελών της Ε.Ε. Μια έτοιμη δεξαμενή χρημάτων που θα μπορούσαν να

Μετάβαση στο περιεχόμενο