Πετώντας πάνω από την Καλαμάτα

Η ιστορία του άθλου της Elbit Systems να ιδρύσει Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης Πιλότων παγκοσμίου επιπέδου σε ελληνικό έδαφος

Μετάφραση-απόδοση στα ελληνικά: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ»

Στο αμέτρητο πλήθος των εταιρειών παγκοσμίως, λίγες είναι εκείνες που μπορούν να καυχηθούν ότι ίδρυσαν μια πλήρως λειτουργική σχολή πιλότων σε ξένη επικράτεια και που την είδαν να διαπρέπει μέσα σε ελάχιστους μήνες. Το αξιοθαύμαστο αυτό επίτευγμα ανήκει στο Τμήμα Flight Academies & Services Business της Elbit Systems, που ετοιμάζεται να κάνει τα εγκαίνια της ολοκαίνουργιας Ελληνικής σχολής πιλότων.

Στο πανέμορφο τοπίο της Καλαμάτας, μια σύγχρονη βάση της Πολεμικής Αεροπορίας αναγεννήθηκε με προϋπολογισμό που ξεπερνά τα $1,5 δισεκατομμύρια. Κύριος ανάδοχος του έργου αναδείχθηκε η Elbit Systems, που ανέλαβε την κρίσιμη ευθύνη να επιμεληθεί τις σύνθετες τεχνικές εργασίες και να ραφινάρει τις εκπαιδευτικές υποδομές.

Ο κ. Shai, ο δαιμόνιος διευθυντής Ανάπτυξης Επιχειρήσεων στο Τμήμα Flight Academies & Services του Κλάδου Αεροπλοΐας της Elbit Systems, επισημαίνει το βάθος της τεχνογωσίας και της τεχνολογικής υπεροχής της εταιρείας. “Οι ξεχωριστές τεχνικές γνώσεις και οι δυνατότητές μας είναι πραγματικά μοναδικές,” δήλωσε.

Χτίζουμε αεροπορικές βάσεις, δημιουργούμε κληρονομιά

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Elbit Systems συμβάλλεται σε μεγάλης κλίμακας συνεργασίες με κυβερνητικούς εταίρους. “Η φήμη μας φτάνει πολύ μακριά. Πολλά ισχυρά κράτη μας γνωρίζουν για το ταλέντο και το know-how μας να αναβαθμίζουμε τα στρατιωτικά τους μέσα και εξοπλισμό,” δηλώνει ο κ. Shai.

Η συμφωνία της Elbit με την Ελληνική Κυβέρνηση εξασφαλίζει λεπτομερή επίβλεψη και εκπαίδευση στη νέα αεροπορική βάση της Καλαμάτας για πάνω από 20 χρόνια. Η εκτενής υποδομή της Elbit περιλαμβάνει μεγάλη γκάμα συντελεστών: από την εφοδιαστική υποστήριξη αεροσκαφών, μέχρι τεχνολογία προσομοιωτή πτήσεων.

Ο κ. Shai υπεισέρχεται στο περίπλοκο υπόβαθρο που χρειάζεται για την ομαλή λειτουργία των πτήσεων, έργο αναμφισβήτητα απαιτητικό. “Η διαχείριση μεγάλων αποθηκών ανεφοδιασμού (logistics warehouses) είναι μια πρόκληση, όμως εκεί ακριβώς διαπρέπουμε. Είναι ζωτικής σημασίας να εξασφαλίσεις επάρκεια αποθεμάτων διαφόρων ανταλλακτικών για διαφορετικά συστήματα σε κάθε δεδομένη στιγμή,” εξηγεί. Αυτή η διαρκής δέσμευση συντέλεσε στην ταχεία μετάβαση της νέας αεροπορικής βάσης Καλαμάτας σε κατάσταση πλήρους λειτουργίας.

Ενδυνάμωση Ελληνο-Ισραηλινής συνεργασίας

Παρότι η ρίζα της επιτυχίας του έργου βρίσκεται στους κοινούς πολιτιστικούς δεσμούς ανάμεσα σε Ισραηλινούς και Έλληνες, ο κ. Shai τονίζει ότι οι Ελληνικές ένοπλες δυνάμεις έχουν βαθύτερους λόγους για να πανηγυρίσουν. “Η σαφής επικοινωνία κατά τη φάση της ίδρυσης ήταν κρίσιμη, όμως αυτό που ξεχώρισε πιο πολύ ήταν ο ζήλος και η αφοσίωση, που έκαναν το έργο να υλοποιηθεί σε χρόνο ρεκόρ για το συγκεκριμένο κλάδο,” εξηγεί.

Οι τύποι αεροσκαφών που χρησιμοποιούνται για εκπαίδευση στην αεροπορική ακαδημία της Καλαμάτας είναι: τα Aermacchi M-346 και τα Beechcraft T-6A. Ο κ. Shai υπογραμμίζει ότι η Ισραηλινή ΠΑ είναι ασυναγώνιστη σε ζητήματα καθοδήγησης και εξειδικευμένης εκπαίδευσης, ώστε οι ίκαροι να “δαμάσουν” αυτά τα αεροσκάφη και συνάμα να διατηρήσουν τον επαγγελματισμό τους.

Ο κ. Shai προβλέπει λαμπρό μέλλον για την αεροπορική ακαδημία της Καλαμάτας, διαβλέποντας το “άνοιγμά” της σε αλλοδαπούς ικάρους, τοποθετώντας το Διεθνές Κέντρο Εκπαίδευσης Πιλότων (International Flight Training Center – IFTC) σε τέτοιο επίπεδο ώστε να αναγνωρισθεί ως ένας υψηλών προδιαγραφών Νατοϊκός κόμβος πτήσεων (high end NATO standard flight hub).

Ως προς τις μελλοντικές προοπτικές, η Διεύθυνση διαρκώς βελτιώνει τις προσφερόμενες λύσεις της. “Εντάσσουμε ομαλά τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στα συστήματα εφοδιαστικής διαχείρισης,” εκμυστηρεύεται ο κ. Shai. “Με αυτό τον τρόπο, θα μπορούμε να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες στις Ελληνικές Αρχές και σε οποιονδήποτε άλλο πελάτη.”

Μετάφραση-απόδοση στα ελληνικά: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ»

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φρεγάτα «ΨΑΡΑ»: Η ολονύχτια μάχη απέναντι σε drones και βαλλιστικούς πυραύλους

Ήταν η πιο δύσκολη έως τώρα νύχτα για την φρεγάτα «ΨΑΡΑ» στον Κόλπο του Άντεν, με το πλοίο να βρίσκεται συνεχώς σε «κόκκινο» συναγερμό και το σύνολο του πληρώματος σε θέσεις μάχης, καθώς είχε να αντιμετωπίσει ένα μπαράζ επιθέσεων όχι μόνο

Η διάρκεια στον χρόνο αποδεικνύει την αξία της…(*)

Από την υπογραφή της Συνθήκης της Ουάσιγκτον στις 4 Απριλίου 1949 για την ίδρυση της Βόρειο-Ατλαντικής Συμμαχίας, μέχρι και την προχθεσινή πανηγυρική Σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Ουάσιγκτον, η αποτροπή του τότε Σοβιετικού και νυν Ρωσικού επεκτατισμού αποτελούσε κοινή πρόκληση για

«Εδώ είναι άγριες οι θάλασσες»

Η πρώτη ειδοποίηση έφτασε το απόγευμα της Κυριακής 7 Ιουλίου. Ένα ακατάλληλο σκαρί γεμάτο ανθρώπους θαλασσόδερνε ανοιχτά της Γαύδου. Το επείγον σήμα βρήκε τον καπετάν Στράτο στη γέφυρα του επιβατηγού «Δασκαλογιάννης». Μετέφερε κοντά στα 400 άτομα, κυρίως τουρίστες, στο παράκτιο

Μετάβαση στο περιεχόμενο