Πλακιωτάκης: Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πλέον πρωταγωνιστεί στις διεθνείς μεταφορές

Τη θέση του ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πλέον πρωταγωνιστεί στις διεθνείς μεταφορές, ενισχύοντας το ρόλο του και την προστιθέμενη αξία του στην ανάπτυξη της περιοχής, διατύπωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, υπογραμμίζοντας σε βιντεοσκοπημένο του μήνυμα, τη μεγάλη σημασία της σύνδεσής του με τα τέσσερα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης: Σαουθάμπτον (Ηνωμένο Βασίλειο), Αμβέρσας (Βέλγιο) Ρότερνταμ (Ολλανδία) και Αμβούργου (Γερμανία).

Το μήνυμα του υπουργού, προβλήθηκε στη σημερινή εκδήλωση που έγινε επί τη ευκαιρία της παρθενικής σύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τα τέσσερα προαναφερόμενα μεγάλα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης και η οποία εγκαινιάστηκε από το πλοίο εμπορευματοκιβωτίων LOME. Η σύνδεση αυτή, επιτυγχάνεται με τη νέα γραμμή/υπηρεσία FEMEX της εταιρείας μεταφοράς κοντέινερ «CMA-CGM» και θα γίνεται μέσω εβδομαδιαίου δρομολογίου πλοίου εμπορευματοκιβωτίων.

Συγκεκριμένα, πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας περίπου 5.000 TEU’S (εμπορευματοκιβωτίων), θα «δένουν» στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης προερχόμενα από τα λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης και θα παραλαμβάνουν φορτία προς εξαγωγή για τα λιμάνια της Τουρκίας (Κων/πολη, Γεμπζέ, Γκεμλίκ, Σμύρνης) και της Τανγκέρης στο Μαρόκο.

«Σήμερα είναι μία μεγάλη μέρα για τη Θεσσαλονίκη που θα συνδέεται πλέον σε τακτική βάση με λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης. Η πόλη αποκτά τη θέση που της αξίζει» επισήμανε από την πλευρά του ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε, Αθανάσιος Λιάγκος, προαναγγέλλοντας τη δημιουργία και τρίτου dry port, πέραν των δύο που ήδη διαθέτει η εταιρεία σε Σόφια και Νις. Από την πλευρά του, ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας τόνισε τη σημασία της ένταξης του λιμανιού σε διεθνή δίκτυα συνδυασμένων μεταφορών και είπε χαρακτηριστικά ότι «το λιμάνι μας δείχνει το δρόμο για την επιτυχία».

Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής της CMA CGM Ελλάς, George Hitti τόνισε ότι η εταιρεία μεταξύ 2021-2022 πετυχαίνει μία ανάπτυξη της τάξης του 35%, σε μεταφερόμενα TEU’s, «μία αύξηση που σε σημαντικό βαθμό συνδέεται με τα τρία δρομολόγια που συνδέουν, εβδομαδιαία, τη Θεσσαλονίκη με τη Σόφια Βουλγαρίας και τη Νις Σερβίας», τόνισε.

Ο διευθυντής της CMA CGM για την περιοχή της Ανατολής/Levante, Hani Chbeir, σημείωσε ότι η Ελλάδα δείχνει να αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία για τον ναυτιλιακό κολοσσό που λέγεται CMA CGM, καθώς εκτός από την σύνδεση της Θεσσαλονίκης με λιμάνια της Βόρειας Ευρώπης, την προηγούμενη εβδομάδα συνδέθηκε για πρώτη φορά ο Πειραιάς με την Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ. Παράλληλα, ο ίδιος είπε, ότι η εταιρεία αναμένεται να συνδέσει την Ελλάδα, με απευθείας γραμμές, με Αίγυπτο, Κύπρο, Τουρκία και Λίβανο.

Η CMA – CGM, που μέσω της θυγατρικής της Τerminal Link, έχει επενδύσει στην ΟΛΘ Α.Ε., είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατέχοντας την τρίτη θέση παγκοσμίως, διαθέτει παρουσία σε 160 χώρες και 583 πλοία, που μεταφέρουν εμπορεύματα μέσα από 276 γραμμές. Παράλληλα, η CMA-CGM διαθέτει 400 γραφεία παγκοσμίως και 150.000 άτομα προσωπικό, ενώ στην Ελλάδα μέχρι το τέλος του χρόνου, υπολογίζεται να έχει μεταφέρει 143.000 κοντέινερς.

Στην Ελλάδα η παρουσία της CMA – CGM ξεκινά από το 2001 σε Πειραιά και Θεσσαλονίκη και παραμένει συνδιαχειριστής με ποσοστό στο σταθμό εμπορευματοκιβωτίων της ΟΛΘ ΑΕ. Η CMA – CGM Greece έχει σαφή προσανατολισμό τα τελευταία δύο χρόνια την αξιοποίηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης και αναβάθμισή του σε κύρια πύλη για τα νότια Βαλκάνια.

Πλακιωτάκης: Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πλέον πρωταγωνιστεί στις διεθνείς μεταφορές

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απόστρατοι ΛΣ-ΕΛΑΚΤ: Παιδιά ενός κατώτερου Θεού;

Όταν, το 1919, ιδρύθηκε το Λιμενικό Σώμα, προήλθε από τα «σπλάχνα» του Πολεμικού Ναυτικού.  Έτσι, βάσει εθνικών σχεδίων, το Λιμενικό Σώμα είναι Σώμα υπαγόμενο στο συγκεκριμένο κλάδο των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας. Παρότι στο παρελθόν επανειλημμένα αμφισβητήθηκε, αυτός ο «γνήσιος

21 Απριλίου 1967: Οι Στρατιωτικοί που είπαν ΟΧΙ στη χούντα

Το πρωί της 21ης Απριλίου 1967 η Ελλάδα έμπαινε στο γύψο μιας ακόμη στρατιωτικής χούντας. Οι συνέπειες για τον ελληνισμό ήταν βαρύτατες, Επτά χρόνια μετά οι ανόητοι που κατέλυσαν τη Δημοκρατία ξεπουλούσαν και τη Κύπρο. Το στίγμα της χούντας βάραινε

Εκσυγχρονισμός πολλαπλών εκτοξευτών RM-70: Στον εξοπλιστικό σχεδιασμό του Στρατού Ξηράς το Πυροβολικό Μάχης

* Του Κώστα Σαρικά Η ενίσχυση του Πυροβολικού Μάχης αποτελεί προτεραιότητα για τον Στρατό Ξηράς έπειτα και από την επανεξέταση όλων των εξοπλιστικών προγραμμάτων στο πλαίσιο εξορθολογισμού που αποφάσισε η ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Μεταξύ των προγραμμάτων που πήραν το «πράσινο» φως

MED-5: Μέτρα πρόληψης των μεταναστευτικών ροών και όχι απώθησής τους ζητούν οι χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου

Οι πέντε μεσογειακές χώρες που αποτελούν τα νότια σύνορα της Ευρώπης και οι οποίες εκ των πραγμάτων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μεταναστευτικής πίεσης και του προβλήματος της παράνομης διακίνησης απεύθυναν έκκληση στην Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να σταματήσει να έχει πολιτικές κυρίως

Μετάβαση στο περιεχόμενο