ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ:Οι άστοχοι χειρισμοί του Υπουργείου Ναυτιλίας απέχουν παρασάγγας από τον ορθό πολιτικό σχεδιασμό


Παραθέτουμε δελτίο τύπου του Τομέα ναυτιλίας της ΝΔ με αφορμή την ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας για το e-Μητρώο Πλοίων:4-12-2018 Δελτίο ΤύπουΜε αφορμή την ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και της ΑΑΔΕ σχετικά με την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Μητρώου Πλοίων («e-Μητρώο Πλοίων»), ο Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της ΝΔ κ. Γιάννης Πλακιωτάκης δήλωσε τα εξής :Με έκπληξη διαπιστώνουμε, ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνει το «e-Μητρώο Πλοίων» στις 3-12-2018 ενώ η πλήρης λειτουργία του συστήματος έχει οριστεί μετά από μια τριετία, δηλαδή το 2022.Μέχρι τότε και με αυτές τις λογικές της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όχι απλά το σύστημα θα είναι πεπαλαιωμένο και ξεπερασμένο αλλά δεν θα υφίσταται Ναυτιλία στη χώρα μας. Η εφαρμογή ηλεκτρονικών μητρώων, ο εκσυγχρονισμός και η ψηφιοποίηση των διαδικασιών είναι αυτονόητες διαδικασίες ανάπτυξης, μείωσης της γραφειοκρατίας, ελέγχου των διαδικασιών αλλά και παράγοντας αξιοπιστίας και διευκόλυνσης σε όσους δραστηριοποιούνται στη Ναυτιλία και όχι μόνο.Με έκπληξη διαπιστώνουμε ότι άλλη μια ενέργεια του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αντί να διευκολύνει δημιουργεί σημαντικά προβλήματα στη Ναυτιλία.Οι ενέργειες του επιτελείου του Υπουργού Ναυτιλίας, είχαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού Μητρώου με ένα δαιδαλώδες, άκρως γραφειοκρατικό σύστημα, με ασφυκτικές ημερομηνίες καταχώρησης, όπου τα ιδιωτικά και επαγγελματικά πλοία που πρέπει να εγγραφούν θα βρίσκονται υπό την απειλή τεράστιων προστίμων και με πλήθος διαδικαστικών θεμάτων. Στην πραγματικότητα το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εκχώρησε τον έλεγχο της διαδικασίας στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) μετατρέποντας το Μητρώο σε μηχανισμό φορολογικού ελέγχου. Η ηλεκτρονική εφαρμογή, από την πρώτη ημέρα λειτουργίας, υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί καθόλου, ενώ το Υπουργείο ορίζει ως ημερομηνία πλήρους λειτουργίας του «e-Μητρώου Πλοίων» την 31η Δεκεμβρίου 2021.Οι άστοχοι χειρισμοί του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής στον εξαιρετικά σημαντικό Τομέα της Ελληνικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, απέχουν παρασάγγας από τον ορθό πολιτικό σχεδιασμό που χρειάζεται η Πατρίδα μας για να ανανήψει από το τέλμα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μεταφέροντας 11 ρ/κ από Ασία σε Ευρώπη με το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών “Happy Star”

Μια εντυπωσιακή φωτογραφία ήρθε στη δημοσιότητα από το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών Happy Star, το φόρτωσε και μετέφερε 11 ρυμούλκα από την Ασία προς την Ευρώπη. Το 156 μέτρων πλοίο διαθέτει δυο γερανούς με ανυψωτική ικανότητα 1100 τόνους! Το Happy

Δεξαμενόπλοια: Ο σκιώδης στόλος που μεταφέρει ιρανικό πετρέλαιο παραμένει στο παιχνίδι

Αυτό, όπως μεταδίδει το Hellenic Shipping News, πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν επιπτώσεις  στη μελλοντική προσφορά δεξαμενόπλοιων. Στην τελευταία της εβδομαδιαία ανάλυση η ναυλομεσιτική εταιρεία Gibson αναφέρει πως “οι ιρανικές εξαγωγές πετρελαίου συνεχίζονται, παρά το γεγονός ότι έχουν

Ώρα νησιού: Γιατί κάποια θέρετρα στις Μαλδίβες μετακινούν τα ρολόγια τους μια ώρα μπροστά

Μπορεί να είναι αλήθεια ότι τα πολυτελή θέρετρα των Μαλδίβων τα έχουν πραγματικά όλα – το τιρκουάζ νερό, την πλούσια θαλάσσια ζωή και, σε ορισμένες περιπτώσεις, το δικό τους σύστημα χρόνου. Αναφέρεται ως «ώρα του νησιού», δεν είναι μια μεταφορική ρήση που

Σύγκρουση και βύθιση πλοίου στον Εύξεινο Πόντο

Μετάφραση-απόδοση κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Τρία μέλη πληρώματος Συριακής εθνικότητας αγνοούνται όταν το 36 ετών πλοίο τους συγκρούσθηκε και βυθίστηκε στο διάδρομο σιτηρών της Ουκρανίας πλησίον των ακτών της Ρουμανίας τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου (18/5). Tο υπό σημαία Τανζανίας

Μετάβαση στο περιεχόμενο