ΠΛΑΚΙΩΤΑΚΗΣ:Οι άστοχοι χειρισμοί του Υπουργείου Ναυτιλίας απέχουν παρασάγγας από τον ορθό πολιτικό σχεδιασμό


Παραθέτουμε δελτίο τύπου του Τομέα ναυτιλίας της ΝΔ με αφορμή την ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας για το e-Μητρώο Πλοίων:4-12-2018 Δελτίο ΤύπουΜε αφορμή την ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και της ΑΑΔΕ σχετικά με την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Μητρώου Πλοίων («e-Μητρώο Πλοίων»), ο Τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της ΝΔ κ. Γιάννης Πλακιωτάκης δήλωσε τα εξής :Με έκπληξη διαπιστώνουμε, ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανακοινώνει το «e-Μητρώο Πλοίων» στις 3-12-2018 ενώ η πλήρης λειτουργία του συστήματος έχει οριστεί μετά από μια τριετία, δηλαδή το 2022.Μέχρι τότε και με αυτές τις λογικές της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όχι απλά το σύστημα θα είναι πεπαλαιωμένο και ξεπερασμένο αλλά δεν θα υφίσταται Ναυτιλία στη χώρα μας. Η εφαρμογή ηλεκτρονικών μητρώων, ο εκσυγχρονισμός και η ψηφιοποίηση των διαδικασιών είναι αυτονόητες διαδικασίες ανάπτυξης, μείωσης της γραφειοκρατίας, ελέγχου των διαδικασιών αλλά και παράγοντας αξιοπιστίας και διευκόλυνσης σε όσους δραστηριοποιούνται στη Ναυτιλία και όχι μόνο.Με έκπληξη διαπιστώνουμε ότι άλλη μια ενέργεια του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αντί να διευκολύνει δημιουργεί σημαντικά προβλήματα στη Ναυτιλία.Οι ενέργειες του επιτελείου του Υπουργού Ναυτιλίας, είχαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ενός ηλεκτρονικού Μητρώου με ένα δαιδαλώδες, άκρως γραφειοκρατικό σύστημα, με ασφυκτικές ημερομηνίες καταχώρησης, όπου τα ιδιωτικά και επαγγελματικά πλοία που πρέπει να εγγραφούν θα βρίσκονται υπό την απειλή τεράστιων προστίμων και με πλήθος διαδικαστικών θεμάτων. Στην πραγματικότητα το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής εκχώρησε τον έλεγχο της διαδικασίας στην Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) μετατρέποντας το Μητρώο σε μηχανισμό φορολογικού ελέγχου. Η ηλεκτρονική εφαρμογή, από την πρώτη ημέρα λειτουργίας, υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί καθόλου, ενώ το Υπουργείο ορίζει ως ημερομηνία πλήρους λειτουργίας του «e-Μητρώου Πλοίων» την 31η Δεκεμβρίου 2021.Οι άστοχοι χειρισμοί του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής στον εξαιρετικά σημαντικό Τομέα της Ελληνικής Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, απέχουν παρασάγγας από τον ορθό πολιτικό σχεδιασμό που χρειάζεται η Πατρίδα μας για να ανανήψει από το τέλμα.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση στη δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Ιανουάριο

Σε ανακοίνωση της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου προχώρησε η ΕΛΣΤΑΤ την Τετάρτη 22 Μαρτίου. Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η οποία αφορά τα δεδομένα Ιανουαρίου 2023, ο ελληνικός εμπορικός στόλος κατέγραψε πτώση 0,5% σε ετήσια βάση. Η ολική χωρητικότητα

Committee: Μόνο 12% των ελληνόκτητων πλοίων έχουν ελληνική σημαία

Αυτό προκύπτει από τα επικαιροποιημένα στοιχεία της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας (Committee) του Λονδίνου. Άλλο στοιχείο που αποδεικνύει την αποφυγή από τους Έλληνες εφοπλιστές της ελληνικής σημαίας είναι ότι στο δωδεκάμηνο της έρευνας (Μάρτιος 2022 – Μάρτιος 2023) υπέστειλαν την ελληνική

Αξιωματικοί του Πυροσβεστικού Σώματος στον Μητροπολίτη Μεσσηνίας

Εθιμοτυπική επίσκεψη στον Σεβ. Μητροπολίτη Μεσσηνίας κ. Χρυσόστομο, πραγματοποίησαν σήμερα Πέμπτη 23 Μαρτίου 2023, ο Υποστράτηγος του Π.Σ. Νικόλαος Ρουμελιώτης, Συντονιστής Επιχειρήσεων Πελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδος και Νήσων, καθώς και ο Αρχιπύραρχος Δημήτριος Γεωργανάς, Διοικητής της Περιφερειακής Πυροσβεστικής Διοίκησης Πελοποννήσου, συνοδευόμενοι

Πρώτη 3ετής κρουαζιέρα στον κόσμο, έχοντας και 8 ελληνικούς προορισμούς | υπηρεσίες για εργαζόμενους εξ αποστάσεως

Την πρώτη τριετή κρουαζιέρα στον κόσμο, η οποία θα περιλαμβάνει 135 διαφορετικές χώρες από όλες τις ηπείρους και θα έχει ετήσιο κόστος 45.000 δολαρίων Αυστραλίας, ανακοίνωσε η εταιρία Life at Sea Cruises. Η mega-κρουαζιέρα, η οποία θα αναχωρήσει από την

Μετάβαση στο περιεχόμενο