Ποιος Μεθοδεύει Διάλυση των ΜΤ (Σ-Ν-Α) και Ένταξη στον ΕΦΚΑ;

Τον Οκτώβριο του 2012 η Ανεξάρτητη κίνηση Στρατιωτικών Α.Κι.Σ στην οποία συμμετείχαν δύο μέλη του παρόντος Διοικητικού συμβουλίου της ΕΑΑΣ, κατέθεσε μηνυτήρια αναφορά στον Εισαγγελέα Στρατοδικείου Αθηνών για τη διασπάθιση του δημοσίου χρήματος του ΜΤΣ, για να πάρουν στη συνέχεια την σκυτάλη το 2014, οι επίκουροι εισαγγελείς Διαφθοράς, ασκώντας ποινική δίωξη σε βαθμό κακουργήματος σε βάρος του ΜΤΣ.

Από τον οικονομικό έλεγχο που έγινε στο ΜΤΣ από την ΓΔΟΣΥ/ΓΟΕ, εκείνη την εποχή, διαπιστώθηκε ότι υπήρξαν οικονομικές ατασθαλίες σε βάρος της περιουσίας του ΜΤΣ.  Πληθώρα παράνομων πράξεων.  Αποκρύφτηκαν συσσωρευμένες ζημιές.  Διενεμήθησαν μερίσματα σε ποσά δυσανάλογα σε σχέση με τα έσοδα του ΜΤΣ, δόθηκαν αυξήσεις 80% κ.α.  Η κακοδιαχείριση του ΜΤΣ και το ξεπούλημα της ακίνητης περιουσίας το οδήγησε σε ζημιά 432 εκατ. ευρώ αναγκάζοντας το κράτος να παρέμβει το 2013 με κρατική επιχορήγηση 180 εκατ ευρώ, πέραν των άλλων δανείων που είχε λάβει, προκειμένου να πληρώσει τα χρέη και το ΒΟΕΑ.  Αντ’ αυτού το ΜΤΣ συνέχισε τις παροχές διακινδυνεύοντας την κατάρρευση του ταμείου, όταν τα ΜΤΝ και ΜΤΑ στέγνωναν τους μερισματούχους για να ανταπεξέλθουν.

Η ΕΑΑΣ επανέρχεται με προκήρυξη συγκέντρωσης, για να μας θυμίσει τις προκλητικές απαιτήσεις σε βάρος των Μετοχικών Ταμείων Ναυτικού και Αεροπορίας, αγνοώντας παντελώς τη λέξη ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ.  Παρουσίασε πίνακες μεριδίων μερίσματος όχι όμως και τους πίνακες του ΕΚΟΕΜ, παρουσίασε ποσά ανά βαθμό και μερίδιο όχι όμως τις αντίστοιχες κρατήσεις που υφίστανται οι μέτοχοι ανά Μετοχικό Ταμείο και πεδίο.

Το ΜΤΑ με μηδενικές κρατικές επιχορηγήσεις διπλασίασε το αποθεματικό μέσα στην οικονομική κρίση, λαμβάνοντας προληπτικά μέτρα ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ με την μείωση του μερίσματος και ΕΚΟΕΜΑ στο 60%, ενώ για να διασφαλίσει την ανταποδοτικότητα και βιωσιμότητά του ΒΟΕΑ το μετέτρεψε σε ανακεφαλαιοποιητικό, χωρίς καμία κρατική επιχορήγηση, όπως έλαβε το ΜΤΣ, παρά μόνο με τις εισφορές των μετόχων και τις δυσβάστακτες μειώσεις των μερισματούχων.

Η ΕΑΑΣ επανέρχεται στην ενοποίηση των Μετοχικών Ταμείων Στρατού, Ναυτικού και Αεροπορίας επικαλούμενη προσωπική επιστολή του προέδρου της ΕΑΑΑ προς την Πολιτική και Στρατιωτική ηγεσία του ΥΠΕΘΑ, η οποία ωστόσο δεν έτυχε ενημέρωσης του ΔΣ της, αφήνοντας έτσι ερωτηματικά για την θέση και τον ρόλο του ως προέδρου ο οποίος επικαλέστηκε μελέτη του 2010, χωρίς να εξηγήσει ποιος του την έδωσε αλλά και την σκοπιμότητα αυτής της ενέργειας.  Αυτές οι ενέργειες είναι αντίθετες με τα συμφέροντα των μετόχων και μερισματούχων του ΜΤΑ και χρήζουν περαιτέρω διερεύνησης για τις πραγματικές προθέσεις του, ειδικότερα όταν αυτές είναι εν αγνοία του ΓΕΑ, του ΜΤΑ, των μετόχων και μερισματούχων, θέσεις οι οποίες έγιναν δεκανίκι και σημαία της ΕΑΑΣ.

Η ΕΑΑΣ επαναφέρει το θέμα της αναλογικής κατανομής του 4% εκ των προμηθειών αν και στην σύσκεψη που έγινε στο γρ. του κ. Πρωθυπουργού η πρόταση ήταν να μην υπάρχει καμία μεταβολή.  Αναίρεσαν την πρόταση πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις!

Το να απομονώνει η ΕΑΑΣ ορισμένα στοιχεία όπως τον νόμο 2141/39 που οι ίδιοι κατήργησαν το 1958, παραπλανητικούς πίνακες ή ακόμα και τα πρόσφατα bonus μεριδίων μερίσματος του ΜΤΣ χωρίς ανταπόδοση, είναι παράγοντες που δεν δημιουργούν προϋποθέσεις ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ του ΜΤΣ.

Οι επιδιώξεις της ΕΑΑΣ να συμπαρασύρει τα ταμεία Ναυτικού και Αεροπορίας στον γκρεμό με ευφυολογήματα, αποσπασματικά στοιχεία και καταργημένους νόμους είναι ανέφικτες δεδομένου ότι τόσο το Ναυτικό όσο και η Αεροπορία γνωρίζουν άριστα να ελίσσονται σε θάλασσα και αέρα σε αντίθεση με όσους επιδιώκουν να ανάψουν ειδικό καψούλι επιχειρήσεων πνιγμένο στην υγρασία.

Το ανακοινωθέν των κινητοποιήσεων όπως και η επιστολή περί κατανομής των πόρων δημιουργούν ερωτηματικά ως προς τις προθέσεις ένταξης των ενεργειών σε ένα επί μέρους ευρύτερο μεθοδευμένο σχέδιο όπως έγινε με την παρέμβαση του Α/ΓΕΕΘΑ για το επίδομα «πλεύσιμα» του Ναυτικού και για το οποίο η κυβέρνηση αντιλαμβανόμενη το λάθος θα πρέπει να επανέλθει και να αποδώσει τα δίκαια.  Δεν θα αναφερθώ στα συντάξιμα κάποιων ειδικών διότι είναι άλλο κεφάλαιο..

Στην πράξη εντύπωση προκαλεί η συγκέντρωση στοιχείων και μελετών όλων των κλάδων στο ΓΕΣ, σχετικά με τα Μετοχικά Ταμεία, με ευθύνη του Α/ΓΕΕΘΑ, γεγονός που δημιουργεί πολλά ερωτηματικά για τα μαγειρέματα πίσω από τις πλάτες των μετόχων και μερισματούχων του Ναυτικού και της Αεροπορίας.  Ο Α/ΓΕΕΘΑ θα πρέπει να γνωρίζει ότι οι μέτοχοι και μερισματούχοι του Ναυτικού και της Αεροπορίας δεν είναι ούτε εκπρόσωποί του, ούτε συνοδοί του όπως αρέσκεται να αποκαλεί του Αρχηγούς των Γενικών Επιτελείων απαξιώνοντας τον θεσμικό τους ρόλο.  Μεθοδεύσεις τύπου «πλεύσιμων» με σκοπό την ενοποίηση των Μετοχικών Ταμείων, αλλαγή του 4% επί των προμηθειών χωρίς να συμπεριλαμβάνουν τον προϋπολογισμό και τους αδήλωτους πόρους, όπως και οι σχετικές παρουσιάσεις και μελέτες για ενοποίηση των ΕΚΟΕΜ και ένταξη στον ΕΦΚΑ ερήμην του ΥΠΕΘΑ, των Γενικών Επιτελείων Ναυτικού και Αεροπορίας, της ΓΔΟΣΥ και των ΜΤΝ – ΜΤΑ για να ξελασπώσει το ΜΤΣ, θυμίζουν τη διαταγή του με την οποία πέταξε έξω μεσάνυχτα, από το 251 ΓΝΑ τους νοσηλευόμενους ασθενείς χωρίς ντροπή, παραπέμποντας σε εποχές τύπου Αρχηγού Ενόπλων Δυνάμεων όπως ήταν ο Αγγελής. 

Αν ο Α/ΓΕΕΘΑ, ο Α/ΓΕΣ, το ΜΤΣ και η ΕΑΑΣ νομίζουν ότι αδικούνται, να δώσουν στη δημοσιότητα τους λόγους της μη ΕΞΥΓΙΑΝΣΗΣ του ΜΤΣ όπως και όλους τους συγκριτικούς πίνακες, διότι οι αεροπόροι στεγνώνουν στις πίστες και στις αερομαχίες υπερασπιζόμενοι την πατρίδα και δεν ασχολούνται με ίντριγκες .

Η συμπεριφορά της παρούσας κυβέρνησης, είναι ξεκάθαρη όπως και των προηγούμενων, απέναντι στο πρόβλημα του ΜΤΣ, και αυτό φαίνεται στις δηλώσεις των εκάστοτε υπουργών, αλλά και τον πακτωλό των εκατ. ευρώ κρατικών επιχορηγήσεων που πέφτουν στο άπατο βαρέλι του ΜΤΣ όπως και του ΝΙΜΤΣ, αφού είναι συγκοινωνούντα δοχεία.

Ο Α/ΓΕΕΘΑ όπως και η ΕΑΑΣ θα πρέπει να γνωρίζουν ότι το ξεπούλημα της περιουσίας του ΜΤΣ, τα σκάνδαλα, το ΒΟΕΑ, τα Μερίσματα – ΕΚΟΕΜΣ και τα μη ανταποδοτικά Bonus των στρατηγώνδεν θα τα πληρώσουν οι χήρες και τα ορφανά των πεσόντων του Ναυτικού και της Αεροπορίας.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έρευνα: Mόνο το 13% των Ελλήνων γνωρίζει την παγκόσμια πρωτιά της ελληνικής ναυτιλίας, οι νέοι την αγνοούν εντελώς

Τεράστιο έλλειμα ενημέρωσης για τη μεγαλύτερη ναυτιλία του κόσμου, την ελληνόκτητη, έχει η ελληνική κοινωνία. Αυτό τουλάχιστον συμπεραίνεται από έρευνα που διεξήγαγε η Focus Bari, με θέμα: «Οι αντιλήψεις των Ελλήνων και οι προκλήσεις στη Ναυτιλία» σε αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.005

Κίτρινη κάρτα στην Ελλάδα για τις ώρες εργασίας

Οι πιο σκληρά εργαζόμενοι στην Ευρώπη είναι οι Έλληνες, πριν ακόμα θεσμοθετηθεί η εξαήμερη εργασία στις επιχειρήσεις συνεχούς λειτουργίας και σε εκείνες που εφαρμόζουν σύστημα με εναλλασσόμενες βάρδιες. Τα στοιχεία που παρουσιάζει σήμερα κατ’ αποκλειστικότητα η «Ν», κάνουν λόγο για ώρες εργασίας

von der Leyen: Επανεξελέγη Πρόεδρος της Ε. Επιτροπής για 2η φορά

Με 401 ψήφους υπέρ της, το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο επανεξέλεξε πριν λίγο την κα Ursula von der Leyen για δεύτερη θητεία ως Πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Για ακόμη μια πενταετία η κα. von der Leyen θα βρίσκεται στο τιμόνι του κύριου

Κριμαία: Ουκρανικά ναυτικά drones έπληξαν τη βάση της ρωσικής Ακτοφυλακής (βίντεο)

Ουκρανικά ναυτικά drones επιτέθηκαν σε βάση της ρωσικής Ακτοφυλακής στην Κριμαία, προκαλώντας σημαντικές ζημιές στις εγκαταστάσεις και τον εξοπλισμό. Η επίθεση πραγματοποιήθηκε με στόχο το κέντρο διοίκησης, μια αποθήκη πυρομαχικών και εξοπλισμού, έναν υποσταθμό ισχύος, τεχνικές εγκαταστάσεις και θέσεις πυροβολικού.

Μετάβαση στο περιεχόμενο