Πώς θα αγοράσει φθηνότερο ρεύμα η ακτοπλοΐα

Ποιες λύσεις που προκρίνονται από τους ειδικούς προκειμένου η ακτοπλοΐα να έχει πρόσβαση σε φθηνότερο ηλεκτρικό ρεύμα όταν θα αρχίσει να λειτουργεί η υποχρεωτική ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια

Η δημιουργία συνεταιρισμού που θα αγοράζει ρεύμα για λογαριασμό των πλοίων που βρίσκονται στο λιμάνι είναι μία από τις λύσεις που προκρίνονται από τους ειδικούς προκειμένου η ακτοπλοΐα να έχει πρόσβαση σε φθηνότερο ηλεκτρικό ρεύμα όταν θα αρχίσει να λειτουργεί η υποχρεωτική ηλεκτροδότηση των πλοίων στα λιμάνια.

Τα πλοία θα είναι πελάτες των παρόχων ηλεκτρικού ρεύματος και όπως σημειώνεται ένας πιθανός τρόπος συνδιαλλαγής θα είναι είτε ανά κατηγορία είτε ανά προβλήτα εξυπηρέτησης, να συνεταιρίζονται συνιστώντας έναν χονδρέμπορο-πελάτη που αγοράζει μαζικά ηλεκτρική ενέργεια.

Οπως ενημερώνεται από ειδικούς συμβούλους ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) το περιγραφόμενο σχήμα σωρευτικής εκπροσώπησης μπορεί να προκύψει από τα πλοία που σταθερά ελλιμενίζονται στον λιμένα (π.χ. πλοία ακτοπλοΐας), αλλά σε αυτό το εταιρικό σχήμα μπορεί να προσχωρεί και οποιοδήποτε πλοίο επισκέπτεται περιστασιακά το λιμάνι.

Πολλά ωστόσο θα εξαρτηθούν από τον ρόλο που θα έχει το λιμάνι στην προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος. Σε κάθε περίπτωση η ακτοπλοΐα ενδιαφέρεται να υπάρχει ανταγωνισμός στη αγορά και να μπορεί η κάθε εταιρεία να προμηθεύεται την ηλεκτρική ενέργεια με όρους ανταγωνιστικούς. Επισημαίνεται ότι η παροχή ηλεκτρικής ενέργειας από την πλευρά του λιμένα θεωρείται παροχή λιμενικής υπηρεσίας και στην οποία μπορεί να εμπλακούν πολλοί πάροχοι εκτός αν η λιμενική Αρχή μπορεί να τεκμηριώσει γιατί θέλει να υπάρχει περιορισμένος αριθμός (βλ. άρθρο 6 του Λιμενικού Κανονισμού 352/2017).

Η τεκμηρίωση από πλευράς λιμένα πρέπει να στηρίζεται σε μία σειρά από επιχειρήματα όπως ότι τίθενται θέματα ασφάλειας στην παροχή (διανομή) της ηλεκτρικής ενέργειας στο λιμάνι ή ότι τίθενται προβλήματα στενότητας χώρου κ.λπ., που όμως μάλλον δεν ισχύουν γενικά για το ηλεκτρικό ρεύμα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ευρωπαϊκό Κονκλάβιο: «Ευρώπη 2040: Το Αύριο είναι Σήμερα»

Το Ευρωπαϊκό Κονκλάβιο είναι μια πρωτοβουλία από πρώην υπουργούς, κορυφαίους διπλωμάτες και διανοητές από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες. Έχει ως στόχο να αναδείξει τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Ευρωπαϊκή Ένωση και πώς θα μπορέσει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των Ευρωπαίων

Πανικός στην Τουρκία για το ΠΓΥ ΗΡΑΚΛΗΣ (Α472): «Δεν ύψωσε Τουρκική σημαία» στην Σμύρνη – Τι απαντά το Τουρκικό ΥΠΑΜ

Πανικός έχει ξεσπάσει στα Τουρκικά social media και μέσα ενημέρωσης σήμερα για το πλοίο του ελληνικού πολεμικού ναυτικού, ΠΓΥ ΗΡΑΚΛΗΣ (Α-472), το οποίο πυροδότησε αντιδράσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τη μη ύψωση της τουρκικής σημαίας κατά την επίσκεψή του

Α’ Υπαρχηγός Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής Αντιναύαρχος Λ.Σ. ΡΕΪΖΗΣ Δρόσος

Γεννήθηκε στη Σητεία το έτος 1969. Είναι απόφοιτος του Οικονομικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά. Εισήλθε στη Σχολή Δοκίμων Σημαιοφόρων Λ.Σ. το 1993 και αποφοίτησε το 1995 με το βαθμό του Σημαιοφόρου Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Υπηρέτησε στο Λιμεναρχείο Ρεθύμνου ως Υπολιμενάρχης και στα

Την παραίτησή τους από την κυβέρνηση υποβάλλουν Γιάννης Μπρατάκος και Σταύρος Παπασταύρου

Την παραίτησή τους υπέβαλαν ο υπουργός Επικρατείας, Σταύρος Παπασταύρου και ο υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ, Γιάννης Μπρατάκος, οι οποίες έγιναν αποδεκτές από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη. Σύμφωνα με την κυβέρνηση ο πρωθυπουργός τους ευχαρίστησε για τη συνεργασία και έκανε αποδεκτές τις παραιτήσεις τους.   «Η

Μετάβαση στο περιεχόμενο