«Πράσινο» φως στη γραμμή Θεσσαλονίκη – Β. Σποράδες

«Πράσινο» φως αναμένεται να δώσει σήμερα το συμβούλιο των Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για την έγκριση της επιδότησης για την ακτοπλοϊκή γραμμή από τη Θεσσαλονίκη για τις Βόρειες Σποράδες.

Μετά από έναν πολύμηνο αγώνα τοπικών αρχών, ώστε να επιδοτηθεί η γραμμή το συμβούλιο συνεδριάζει σήμερα. Ήδη στις αρχές Ιανουαρίου είχε πραγματοποιηθεί για το θέμα σύσκεψη υπό τον Γενικό Γραμματέα Λιμένων Λιμενικής Πολιτικής και Ναυτιλιακών Επενδύσεων, Ευάγγελο Κυριαζόπουλο με τη συμμετοχή της Αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου, τον αντιπεριφερειάρχη Τουρισμού Μαγνησίας, Γιάννη Αναστασίου και τον δήμαρχο Σκιάθο Θοδωρή Τζούμα, για την ένταξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Θεσσαλονίκης- Βορείων Σποράδων στις επιδοτούμενες άγονες γραμμές για τη θερινή περίοδο 2024. Είχε προηγηθεί κοινή επιστολή που απέστειλαν στο υπουργείο Ναυτιλίας, η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και οι δήμαρχοι Θεσσαλονίκης και Σκιάθου.

Οι πιέσεις από πλευράς τοπικών αρχών για να συμπεριληφθεί η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκη – Σποράδες στις επιδοτούμενες άγονες γραμμές ήταν μεγάλες προκειμένου και φέτος να πραγματοποιηθούν τα δρομολόγια προς Σκιάθο, Σκόπελο και Αλόννησο, που τα τελευταία χρόνια έχουν μεγάλη ανταπόκριση και υπολογίζεται ότι φέρνουν στα νησιά περί τους 90.000 επισκέπτες.

Σε ανακοίνωσή του ο δήμαρχος Σκιάθου Θοδωρής Τζούμας, αναφέρει ότι έχει καλό τέλος ο πολύμηνος αγώνας. «Ένας πολύμηνος αγώνας που είχε καλό τέλος, ευχαριστούμε θερμά όσους συνέβαλαν και ιδιαίτερα τον Υπουργό Ναυτιλίας Χρήστος Στυλιανίδης που από το ξεκίνημα αυτής της προσπάθειας, (Νοέμβριος 2023), μας είχε διαβεβαιώσει πως θα έχουμε θετική απάντηση!» αναφέρει χαρακτηριστικά.

Επίσης και ο επικεφαλής της παράταξης «Σκιάθος για όλους» Νίκος Πασχάλης, ευχαριστεί θερμά τους κυβερνητικούς βουλευτές και όσοι συνέβαλαν σε αυτή την προσπάθεια ώστε τα νησιά για ακόμη μια φορά, να παραμείνουν σε άμεση σύζευξη με το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εντοπίστηκε μετά από 58 χρόνια το ναυάγιο της «Φαλκονέρας» – Η αιτία βύθισης του πλοίου

Μετά από 58 χρόνια εντοπίστηκε στα 700 μέτρα βάθος και σε απόσταση 20 ναυτικών μιλίων από την τοποθεσία στην οποία θεωρήθηκε αρχικά ότι είχε βυθιστεί, το ναυάγιο της «Φαλκονέρας». Το κύτος του οχηματαγωγού «Ηράκλειον» που βυθίστηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 1966

Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του πρώτου βουλγάρικου ηλεκτρικού καταμαράν στο Δούναβη

Ο δήμος της βουλγαρικής πόλης Σιλίστρα ξεκίνησε δοκιμαστικά δρομολόγια του πρώτου βουλγαρικού ηλεκτρικού καταμαράν στον ποταμό Δούναβη. Το σκάφος, αξίας περίπου δύο εκατομμυρίων ευρώ, κατασκευάστηκε στο πλαίσιο ενός διασυνοριακού έργου μεταξύ της δημοτικής αρχής της Σιλίστρα και του νομαρχιακού συμβουλίου

Νησιά Άλαντ: Η «Αχίλλειος πτέρνα» της Φινλανδίας προκαλεί πονοκέφαλο στην Ευρώπη

Η στρατικοποίηση των ελληνικών νησιών στο Ανατολικό Αιγαίο, για την οποία η Τουρκία προβάλει συνεχώς τις αντιρρήσεις της, έχει κριθεί απαραίτητη εξαιτίας των άστατων ελληνοτουρκικών σχέσεων. Συχνά η ελληνική διπλωματία επικαλείται το ότι «η Ελλάδα δεν έχει τους γείτονες της Σουηδίας». Η εισβολή

ΜΤΝ: Αναρτήθηκαν οι βεβαιώσεις αποδοχών ΜΤΝ & ΕΚΟΕΜΝ 2023 για την Εφορία

Το ΜΤΝ ανάρτησε χτες (24/5/2024) τις Βεβαιώσεις Αποδοχών από το ΜΤΝ και από το ΕΚΟΕΜΝ για το Έτος 2023 που υποβάλλονται αυτούσιες στην Εφορία με τις φορολογικές δηλώσεις των μερισματούχων του Ταμείου. Στις Βεβαιώσεις Αποδοχών εξατομικευμένη πρόσβαση μπορεί να έχει

Μετάβαση στο περιεχόμενο