Προσάραξε πλοίο γίγαντας έξω από γερμανικό λιμάνι

Ένα εξαιρετικά μεγάλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων της Δανικής  AP Moller-Maersk καθηλώθηκε κοντά στο λιμάνι του Bremerhaven της Γερμανίας.

Το πλοίο Mumbai Maersk (κατασκευής 2018) μεταφορικής ικανότητας 20.568 teu προσάραξε το βράδυ της Τετάρτης σύμφωνα με την Κεντρική Διοίκηση Θαλάσσιων Καταστάσεων Έκτακτης Ανάγκης (CCME) της Γερμανίας.

Σύμφωνα με το CCME, το γιγάντιο πλοίο μήκους 399 μέτρων και πλάτους 59 μέτρων,  προσάραξε στις εκβολές του ποταμού Weser καθώς κατευθυνόταν προς το γερμανικό λιμάνι Bremerhaven από την Ολλανδία.

Η ίδια υπηρεσίας ανέφερε ότι τα πλοία  πολλαπλών χρήσεων Neuwerk και Mellum, καθώς και άλλα πέντε ρυμουλκά, έλαβαν εντολή να βοηθήσουν το Mumbai Maersk, όμως η πρώτη προσπάθεια ρυμούλκησης του πλοίου σε βαθύτερα νερά το πρωί της Πέμπτης ήταν ανεπιτυχής.

Η Maersk Line επιβεβαίωσε με ανακοίνωση της την είδηση προσθέτοντας ότι το πλήρωμα είναι ασφαλές, δεν υπάρχει ρύπανση και κανένα σημάδι παραβίασης του κύτους, ενώ η είσοδος στο λιμάνι δεν εμποδίζεται.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μερίσματα ΜΤΝ/ΕΚΟΕΜΝ: Αναρτήθηκαν τα ενημερωτικά Μαΐου 2024

Η κυριότερη παροχή του Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού και του Ειδικού Κλάδου Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων Ναυτικού (ΜΤΝ/ΕΚΟΕΜΝ) είναι το Μέρισμα, δηλαδή το μηνιαίο χρηματικό ποσό που καταβάλλεται στους μερισματούχους του. Αυτό το μέρισμα πληρώνεται προκαταβολικά σε μηνιαία βάση και, συνήθως, την τελευταία

Επιβαρυμένη η ατμόσφαιρα στο λιμάνι του Πειραιά

Το λιμάνι του Πειραιά έχει τη μεγαλύτερη ατμοσφαιρική ρύπανση σε σχέση με τα περισσότερα ευρωπαϊκά λιμάνια της Μεσογείου, παρουσιάζοντας συγκεντρώσεις οξειδίων του αζώτου διπλάσιες από τα σημερινά όρια της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τετραπλάσιες από τα αυστηρότερα όρια τα οποία θα ισχύσουν στο μέλλον. Την

1η Συνάντηση Διαβούλευσης Εθνικής Τεχνικής Επιτροπής BLUE PORTS, για την “πράσινη” μετάβαση των λιμένων

Το Εργαστήριο Ανανεώσιμων και Βιώσιμων Ενεργειακών Συστημάτων του Πολυτεχνείου Κρήτης διοργάνωσε με επιτυχία την πρώτη συνάντηση διαβούλευσης της Εθνικής Τεχνικής Επιτροπής BLUE PORTS στο πλαίσιο του ομώνυμου ευρωπαϊκού έργου, στις 4 Απριλίου 2024 στη Ναυτιλιακή Λέσχη Πειραιώς, με την υποστήριξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,

Μετάβαση στο περιεχόμενο