Ψηφίσθηκε από την Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου

Εγκρίθηκε σήμερα από τον Ολομέλεια της Βουλής ο νέος Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου με τον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη να εκφράζει την πλήρη ικανοποίηση του τονίζοντας ότι «ο νέος Κώδικας, ο οποίος άλλαξε μετά από 65 χρόνια, φέρνει το ρυθμιστικό πλαίσιο της ναυτιλίας στον 21ο αιώνα».

Όπως επεσήμανε ο κ. Πλακιωτάκης ο νέος αυτός Κώδικας Ιδιωτικού Ναυτικού Δικαίου «είναι αντάξιος της δυναμικής της ναυτιλίας των Ελλήνων και δημιουργεί αν όχι το πλέον πρωτοποριακό πλαίσιο λειτουργίας μιας σύνθετης και ιδιαίτερης βιομηχανίας όπως η ναυτιλία, σίγουρα ένα από τα πλέον σύγχρονα παγκοσμίως».

Εξάλλου, ο κ. Πλακιωτάκης ευχαρίστησε από το βήμα της Βουλής την κυρία Λία Αθανασίου, καθηγήτρια Νομικής, Πρόεδρο της Νομοπαρασκευαστικής Επιτροπής, καθώς και όλα τα μέλη της εν λόγω Επιτροπής, που εργάσθηκαν άνευ οιασδήποτε αμοιβής, κάτω από δύσκολες συνθήκες λόγω της πανδημίας και παρέδωσαν τελικά ένα νομικό πλαίσιο λειτουργίας της ναυτιλίας το οποίο ενσωματώνει κάθε πτυχή της σύγχρονης ναυτιλιακής δραστηριότητας.

ΒΟΥΛΗ κ. ΥΝΑΝΠΒΟΥΛΗ κ. ΥΝΑΝΠ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επιχείρηση «Ασπίδες»: Σημαντικά επιτεύγματα για τους πρώτους 3 μήνες

Σπουδαία ημέρα για την Ελευθερία της Ναυσιπλοΐας. Πέρασαν 3 μήνες από την έναρξη της Επιχείρησης «Ασπίδες». Τρεις μήνες γεμάτοι πολλαπλές προκλήσεις και σπουδαία επιτεύγματα. Η Επιχείρηση «Ασπίδες» συνεχίζει την αποστολή της σε πλήρη συμμόρφωση με το διεθνές δίκαιο, για τη

Μεταφέροντας 11 ρ/κ από Ασία σε Ευρώπη με το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών “Happy Star”

Μια εντυπωσιακή φωτογραφία ήρθε στη δημοσιότητα από το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών Happy Star, το φόρτωσε και μετέφερε 11 ρυμούλκα από την Ασία προς την Ευρώπη. Το 156 μέτρων πλοίο διαθέτει δυο γερανούς με ανυψωτική ικανότητα 1100 τόνους! Το Happy

Δεξαμενόπλοια: Ο σκιώδης στόλος που μεταφέρει ιρανικό πετρέλαιο παραμένει στο παιχνίδι

Αυτό, όπως μεταδίδει το Hellenic Shipping News, πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν επιπτώσεις  στη μελλοντική προσφορά δεξαμενόπλοιων. Στην τελευταία της εβδομαδιαία ανάλυση η ναυλομεσιτική εταιρεία Gibson αναφέρει πως “οι ιρανικές εξαγωγές πετρελαίου συνεχίζονται, παρά το γεγονός ότι έχουν

Ώρα νησιού: Γιατί κάποια θέρετρα στις Μαλδίβες μετακινούν τα ρολόγια τους μια ώρα μπροστά

Μπορεί να είναι αλήθεια ότι τα πολυτελή θέρετρα των Μαλδίβων τα έχουν πραγματικά όλα – το τιρκουάζ νερό, την πλούσια θαλάσσια ζωή και, σε ορισμένες περιπτώσεις, το δικό τους σύστημα χρόνου. Αναφέρεται ως «ώρα του νησιού», δεν είναι μια μεταφορική ρήση που

Μετάβαση στο περιεχόμενο