Σεμινάριο HELMEPA – AMSA με θέμα τις απαιτήσεις για πλοία που επιχειρούν στην Αυστραλία

Την Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018, το ιστορικό πλοίο “HELLAS LIBERTY” στον
Πειραιά φιλοξένησε Σεμινάριο που οργάνωσε η HELMEPA σε συνεργασία με
την AMSA (Australian Maritime Safety Authority), την Αρχή Ναυτικής
Ασφάλειας της Αυστραλίας.

Oι κ.κ. Allan Schwartz, General Manager, Operations και Reza Vind,
Manager, Maritime Operations Division, Western Australia, παρουσίασαν σε
150 εκπρoσώπους διαχειριστριών εταιρειών Μελών της HELMEPA και μη,
καθώς και φορέων της ελληνικής ναυτιλίας τις απαιτήσεις για πλοία ξένης
σημαίας που επιχειρούν στην Αυστραλία. Το ρόλο του “moderator” του
Σεμιναρίου είχε η κα Κριστιάνα Πρεκεζέ, Εκτελεστική Συντονίστρια της
HELMEPA.

Στη συνεργασία HELMEPA-AMSA, που ξεκίνησε το 2000 και συνεχίζεται,
αναφέρθηκε ο Γενικός Διευθυντής της HELMEPA, κ. Δημήτρης Μητσάτσος
καλωσορίζοντας τoυς προσκεκλημένους Aυστραλούς. «Πρόσφατο αποτέλεσμα της
συνεργασίας μας» είπε «είναι και η από κοινού με την AMSA αναθεωρημένη
έκδοση «Οδηγός για Έλληνες και ξένους ναυτικούς πλοίων που επιχειρούν στα ύδατα της Αυστραλίας»,
που η HELMEPA διέθεσε στα Μέλη της». Ευχαρίστησε θερμά τον κ. Mick
Kinley, CEO της AMSA, για την προσωπική του συμβολή στην ενδυνάμωση
αυτής της συνεργασίας.

Τους στόχους της AMSA και τους τρόπους επίτευξης τους παρoυσίασε o κ.
Schwartz. Αναφερόμενος στη φιλοσοφία της, επέδειξε στο ακροατήριο την
Ιδρυτική Διακήρυξη Εθελοντικής Δέσμευσης της HELMEPA «Να Σώσουμε τις Θάλασσες»,
υπογραμμίζοντας πως η AMSA την ασπάζεται απόλυτα. «Η καλλιέργεια
περιβαλλοντικής συνείδησης και πνεύματος ασφάλειας στη θάλασσα μπορεί να
επιτευχθεί μόνο μέσω της επιμόρφωσης και πληροφόρησης του ανθρώπινου
παράγοντα στη ναυτιλία» τόνισε ο κ. Schwartz.

Τον τρόπο που υλοποιούνται οι επιθεωρήσεις Port State Control στα
λιμάνια της Αυστραλίας παρουσίασε αμέσως μετά ο κ. Reza Vind. Ανέλυσε
τις κύριες ελλείψεις και αιτίες κρατήσεων πλοίων στην Αυστραλία και
ανέφερε σειρά παραδειγμάτων (case studies) σχετικά με SOLAS, MARPOL,
STCW και MLC. Τέλος, oι εκπρόσωποι της AMSA έδωσαν απαντήσεις στα
ερωτήματα Μελών, που η HELMEPA είχε ήδη στείλει στην AMSA ενώ απάντησαν
σε ερωτήσεις των παρισταμένων.

Ο Πρόεδρος της HELMEPA Δρ. Γ. Γράτσος, με το γνωστό του μπρίο,
έκλεισε το Σεμινάριο σχολιάζοντας τα τεκταινόμενα στην παγκόσμια
ναυτιλία. Ευχαρίστησε τους αξιωματούχους της AMSA για την κατατοπιστική
τους παρουσίαση και τους επέδωσε τιμητικά αναμνηστικά διπλώματα και
αγαλματίδια Κυκλαδικής τέχνης, ως ενθύμιο της επίσκεψης τους στη χώρα
μας. Η ενδιαφέρουσα συζήτηση των εκπροσώπων των Μελών με τους Αυστραλούς
προσκεκλημένους συνεχίστηκε και κατά τη διάρκεια γεύματος-μπουφέ που
παρέθεσε η HELMEPA στους χώρους του “HELLAS LIBERTY”.

Πριν την αναχώρηση τους, αύριο Πέμπτη, για την Αυστραλία, οι κ.κ.
Schwartz και Vind θα συναντηθούν με τη Διεύθυνση της HELΜEPA στα Γραφεία
της όπου θα επισκεφθούν τον Προσομοιωτή Γέφυρας και κατόπιν τις
περιβαλλοντικές της Εκθέσεις, που φιλοξενούν οι Εταιρείες-Μέλη CERES και
COSTAMARE.

id=”attachment_8504″ style=”width: 1610px” class=”wp-caption alignnone”>

(Α-Δ): A. Schwartz, Δρ Γ. Γράτσος, Πρόεδρος της HELMEPA και R. Vind

id=”attachment_8508″ style=”width: 1610px” class=”wp-caption alignnone”>

(Α-Δ): Δ.Κ. Μητσάτσος, Γενικός Διευθυντής της HELMEPA, R. Vind και A. Schwartz της AMSA

id=”attachment_8505″ style=”width: 1610px” class=”wp-caption alignnone”>

Αναμνηστική φωτογραφία των εκπροσώπων της AMSA μαζί με τον κ. Δ.Κ. Μητσάτσο στη μέση και στελέχη της Γραμματείας της HELMEPA

id=”attachment_8507″ style=”width: 1610px” class=”wp-caption alignnone”>

(Α-Δ): Κρ. Πρεκεζέ, R. Vind, A. Schwartz, Σ. Παληού, Μέλος του ΔΣ της HELMEPA και Δ.Κ. Μητσάτσος

(Α-Δ): A. Schwartz, R. Vind, Κρ. Πρεκεζέ, Ι. Ξυλάς, Αντιπρόεδρος του ΔΣ της HELMEPA και Δ.Κ. Μητσά

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο