Σήμα κατατεθέν ο φραπέ και ο… «μ@λ@κ@ς»; Σάλος από διαφημιστικό βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού της Θεσσαλονίκης

Τι είπε η πρόεδρος του Οργανισμού και αντιπεριφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Βούλα Πατουλίδου, που ανέλαβε εξ ολοκλήρου την ευθύνη για την -έστω και βραχύβια- ανάρτηση του βίντεο

«Αν γνωρίζετε την Ελλάδα, τότε σίγουρα ξέρετε δύο πράγματα: τη λέξη μ@λ@κ@ς και τον φραπέ», ξεκινούσε η αφήγηση στο βίντεο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης που «ανέβηκε» στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της πόλης. Αν και τo βιντεάκι «έπαιξε» για λίγο υπό τη μορφή reel, η προβολή του καφέ φραπέ και της χιλιοειπωμένης λέξης με τα τρία άλφα ως σήμα κατατεθέν της «Νύφης του Θερμαϊκού», όπως ήταν επόμενο, προκάλεσε θύελλα  αντιδράσεων. Γι’ αυτό και το «ιντριγκαδόρικο» -κατά δήλωση της αντιπεριφερειάρχη και προέδρου του Οργανισμού, Βούλας Πατουλίδου- βίντεο «κατέβηκε» άρον άρον…

Σε δηλώσεις της στον Status 107,7, η κυρία Πατουλίδου ανέλαβε πλήρως την ευθύνη, αν και όπως είπε, δεν επρόκειτο για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια της πόλη της Θεσσαλονίκης, αλλά για ένα reel  που «ανέβηκε» στα social media.

«Όπως ανέβηκε, έτσι κατέβηκε», θέλησε να δικαιολογηθεί. «Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης».

Όπως εξήγησε η πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, το βιντεάκι ήταν δουλειά εννέα παιδιών που ήθελαν να γυρίσουν κάτι που να είναι «λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά». «Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό», ανέφερε, επιβεβαιώνοντας ότι όλα έγιναν σε συνεργασία με την ίδια.

«Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά», συνέχισε η Βούλα Πατουλίδου και κατέληξε στις δηλώσεις της για το θέμα του δημιουργήθηκε.

«Μείνανε στο λίγο στο μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σαν νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Η αισθητική η δική μου μπορεί να μην ταιριάζει με όλων των άλλων. Όλο το υπόλοιπο, έχοντας όλες αυτές τις γλυκές ιστορίες του φραπέ…».

Σε κάθε περίπτωση ανέλαβε εξ ολοκλήρου την ευθύνη για την έστω και βραχύβια ανάρτηση του βίντεο:

«Έχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής. Είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Άρα την ευθύνη την έχω εγώ».

thessaloniki

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ποιοι κλάδοι θαλασσίων μεταφορών ναυπηγούν τα περισσότερα πλοία;

Μετάφραση-απόδοση στα ελληνικά: “ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ” Σύμφωνα με στοιχεία των Clarksons Research πάνω από 50% των παραγγελιών για ναυπηγήσεις πλοίων (μετρούμενες σε cgt – compensated gross tonnage) προέρχεται από μόλις δύο τομείς ναυτιλιακών μεταφορών, τα LNG και τα containers. Η επικείμενη

Αντίο δίπλωμα, μπάι μπάι άδεια: Αυτά είναι τα 6 λάθη που δεν συγχωρεί ο νέος ΚΟΚ

Όπως στο ποδόσφαιρο έτσι και στη ζωή – και στον δρόμο- υπάρχουν φάουλ και φάουλ. Είναι άλλο πράγμα δηλαδή πάνω στη φάση να χτυπήσεις κατά λάθος παίκτη της αντίπαλης ομάδας κι άλλο πράγμα να φερθείς αντιαθλητικά, να βγεις σαν κλαδευτήρι και

Πήγε για μεροκάματο και βρέθηκε σιδηροδέσμιος στα κρατητήρια

Στα κρατητήρια και από κει στο αυτόφωρο με τον… μισό ποινικό κώδικα στην πλάτη κατέληξε 24χρονος διανομέας στη Χαλκίδα, ο οποίος υπέπεσε στο …παράπτωμα να κινηθεί με το δίκυκλο της δουλειάς στον παραλιακό πεζόδρομο της πόλης, όπου και βρίσκεται το κατάστημα εστίασης

Μετάβαση στο περιεχόμενο