Σωματείο Μισθωτών Δικηγόρων: Να καταργηθεί η αντιδραστική νομοθεσία στις Ένοπλες Δυνάμεις

Ανακοίνωση εξέδωσε το Σωματείο Μισθωτών Δικηγόρων, με την οποία απαιτεί «να καταργηθούν τώρα ο Στρατιωτικός Κανονισμός 20-1 και όλη η αντιδραστική νομοθεσία στις Ενοπλες Δυνάμεις, να σταματήσει κάθε πειθαρχική διαδικασία σε βάρος στρατευμένων που εκφράζουν τις φιλειρηνικές απόψεις τους».

Μεταξύ άλλων σημειώνει: «Το Σωματείο Μισθωτών Δικηγόρων καταδικάζει το μπαράζ εκφοβιστικών και εκδικητικών πειθαρχικών διώξεων, σε ορισμένες περιπτώσεις και ποινικών, σε βάρος στρατευμένων νέων κατ’ εφαρμογή του Στρατιωτικού Κανονισμού 20-1 και της σχετικής αντιδραστικής νομοθεσίας, επειδή εκφράζουν τις φιλειρηνικές απόψεις τους και ζητούν την απεμπλοκή της πατρίδας μας από τον πόλεμο.

(…) Πρόκειται για έναν αναχρονιστικό και αντιδραστικό Κανονισμό που διατήρησε ουσιαστικά το “μαύρο” περιεχόμενό του και μετά το Προεδρικό Διάταγμα 48/2022, που θεσμοθέτησε τον Διακλαδικό Κανονισμό Πειθαρχίας Ενόπλων Δυνάμεων. Το ασφυκτικό αυτό νομοθετικό πλαίσιο, στο όνομα της στρατιωτικής πειθαρχίας, περιορίζει δραστικά βασικά δικαιώματα των στρατευμένων, ακόμα και όσα κατοχυρώνονται στο αστικό Σύνταγμα».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο