Στην 29η Διεθνή Διάσκεψη COP 29 του ΟΗΕ ο Στ. Γκίκας

Στην εξαιρετικά σημαντική για την Κλιματική Αλλαγή 29η Διεθνή Διάσκεψη των μερών της Σύμβασης – Πλαισίου των Ηνωμένων Εθνών για την Κλιματική Αλλαγή (COP 29), που θα πραγματοποιηθεί στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν, από τις 13 έως τις 16 Νοεμβρίου 2024, θα συμμετάσχει ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Στέφανος Γκίκας, μαζί με πολυάριθμη ελληνική αποστολή, με επικεφαλής τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.

H Διάσκεψη αποσκοπεί στην προβολή και διάχυση απόψεων και λύσεων, σχετικά με τις εθνικές συνεισφορές για την μείωση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, στην εξεύρεση πόρων με σκοπό την χρηματοδότηση για την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, καθώς και στην υιοθέτηση καινοτόμων λύσεων για τον περιορισμό της χρήσης των ορυκτών καυσίμων.

Στο πλαίσιο αυτό, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, θα παρουσιάσει τις εθνικές προτεραιότητες και δράσεις, όσον αφορά στην πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας, οι οποίες ευθυγραμμίζονται με τα υψηλότερα πρότυπα περιβαλλοντικών επιδόσεων, μειώνοντας το αποτύπωμα άνθρακα και συμβάλλοντας σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον.

Στο περιθώριο της COP 29, o Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής θα έχει συναντήσεις με τον ομόλογο του Υφυπουργό Ψηφιακής Ανάπτυξης και Μεταφορών του Αζερμπαϊτζάν Elmin Mammadov, καθώς και με τον Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού Λιμένος Μπακού Taleh Ziyadov, όπου θα συζητηθούν θέματα αμοιβαίου ενδιαφέροντος καθώς και οι δυνατότητες περαιτέρω συνεργασίας και διεύρυνσης των διμερών επαφών.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο