Στο αγκυροβόλιο του λιμένα Αλεξανδρούπολης το FSRU της Gastrade

Στο αγκυροβόλιο του λιμένα Αλεξανδρούπολης κατέπλευσε σήμερα στις 8.30 το πρωί το ειδικά διαμορφωμένο δεξαμενόπλοιο της Gastrade, η υπεράκτια μονάδα αποθήκευσης και επαναεριοποίησης φυσικού αερίου – μήκους περίπου 300 μέτρων – που μετασκευάστηκε σε FSRU στο ναυπηγείο Keppel στη Σιγκαπούρη. Ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Gastrade ΑΕ, Κωνσταντίνος Σιφναίος περιγράφει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ το χρονοδιάγραμμα πρόσδεσης του μετασκευασμένου πλοίου στον θαλάσσιο χώρο της Αλεξανδρούπολης και λειτουργίας του FSRU, της νέας πύλης εισόδου φυσικού αερίου στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, μίας στρατηγικής σημασίας για την ενεργειακή ασφάλεια υποδομής καθώς διαφοροποιεί τον ενεργειακό χάρτη ως προς τις πηγές προμήθειας φυσικού αερίου.

Κ. Σιφναίος: Αρχές Μαρτίου η λειτουργία του FSRU Αλεξανδρούπολης

«Το δεξαμενόπλοιο είναι ήδη στο αγκυροβόλιο του λιμένος Αλεξανδρούπολης και μεθαύριο αναμένεται να φύγει για τη θέση της μόνιμης αγκυροβολίας του η οποία είναι 17 χιλιόμετρα – περίπου δέκα ναυτικά μίλια – νοτιοδυτικά από το λιμάνι απέναντι από τη Μάκρη…», δηλώνει ο κ. Σιφναίος σημειώνοντας πως το αργότερο εντός μίας εβδομάδας – αναλόγως των καιρικών συνθηκών – με τη συνδρομή ειδικών ρυμουλκών θα ολοκληρωθεί το δέσιμο του πλοίου με 12 άγκυρες, έξι μπροστά κι έξι πίσω. Σύμφωνα με τον κ. Σιφναίο ακολουθεί η σύνδεση του πλωτού με τον «ομφάλιο λώρο», του συστήματος επικοινωνίας του πλωτού με την ακτή. «…ουσιαστικά είναι το σετ από τα καλώδια επικοινωνίας τα οποία θα μεταφέρουν την πληροφορία από το πλωτό προς την εγκατάσταση στο βυθό και από εκεί προς το βανοστάσιο της ακτής…». Παράλληλα θα πραγματοποιηθεί και η σύνδεση του υποθαλάσσιου σωλήνα με το πλωτό. «Αυτό θα γίνει μ’ έναν εύκαμπτο σωλήνα. Υπάρχει ένα «ειδικό μπαλκόνι» επάνω στο πλωτό στο οποίο θα συνδεθούν αυτά τα δύο εξαρτήματα (σ.σ. το σύστημα επικοινωνίας και ο υποθαλάσσιος σωλήνας) κι έτσι θα μπορεί να μεταδίδει πληροφορίες και κυρίως να μεταφέρει το αέριο το οποίο αεριοποιείται επάνω στο πλωτό προς τον υποθαλάσσιο σωλήνα και να φύγει προς το δίκτυο…».
Μετά και την ολοκλήρωση των εργασιών εγκατάστασης «θα περιμένουμε πλέον το πρώτο πλοίο που θα δέσει για να ξεφορτώσει», αναφέρει ο κ. Σιφναίος διευκρινίζοντας ότι «αυτό θα είναι το δοκιμαστικό αέριο με το οποίο θα γίνουν όλες οι προαπαιτούμενες δοκιμές του συνόλου του εξοπλισμού (καυστήρων, αεριοποιητών κ.λ.π.). Ταυτόχρονα θα πραγματοποιηθεί και η σύνδεση του χερσαίου αγωγού με το δίκτυο του ΔΕΣΦΑ – ολοκληρώνεται ο μετρητικός και ρυθμιστικός σταθμός της Αμφιτρίτης – και πλέον το FSRU θα είναι έτοιμο να ξεκινήσει τη λειτουργία του. «Πιστεύω ότι μεταξύ 15 και 20 Ιανουάριου θα έρθει το δοκιμαστικό φορτίο και θα γίνουν όλες οι δοκιμές σε διάστημα έξι με εφτά εβδομάδων, άρα λογικά τέλη Φεβρουαρίου αρχές Μαρτίου θα είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε», καταλήγει ο αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Gastrade ΑΕ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Α.Φωκά: Στη σωστή κατεύθυνση οι πρωτοβουλίες του Υπ. Ναυτιλίας για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου βάσει της έκθεσης Ντράγκι

Προς τη σωστή κατεύθυνση κινούνται οι αποφάσεις και οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας για την ανανέωση και το “πρασίνισμα” του ακτοπλοϊκού στόλου με βάση την πρόσφατη έκθεση του πρώην επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Μάριο Ντράγκι. Αυτό επεσήμανε η προϊσταμένη

Πολεμικό Ναυτικό: Δοκιμές εν πλω για το πρώτο περιπολικό κλάσης «Island»

Σύμφωνα με ανακοίνωση των Ναυπηγείων Σαλαμίνας, που αποδέσμευσε επίσης και φωτογραφίες, το πρώτο παράκτιο περιπολικό τύπου «Island» του Πολεμικού Ναυτικού ολοκλήρωσε με επιτυχία δοκιμές εν πλω. To πρώτο από τα σκάφη έχει ονομαστεί  “Υποκελευστής Ιωάννης Μαντούβαλος” (P197).

Έλεγχος στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα – Σαλαμίνα

ΘΕΜΑ:  Αιφνιδιαστικός επιτόπιος έλεγχος της Επιτροπής Ανταγωνισμού στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας) – Πέραμα (Αττικής) Η Επιτροπή Ανταγωνισμού («ΕΑ») διενήργησε αιφνιδιαστικό επιτόπιο έλεγχο στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης έρευνας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών μεταφοράς στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας), αναφορικά

Το «ουκρανικό μοντέλο» είναι η λύση για το Προσφυγικό και όχι το κλείσιμο των συνόρων από τη Γερμανία (*)

Η απόφαση του Βερολίνου να επαναφέρει από 16/9/2024 έως 15/3/2025 τους μεθοριακούς ελέγχους στα χερσαία σύνορά της με Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο και Δανία, προκειμένου να αντιμετωπίσει λέει τις μεταναστευτικές ροές που κατακλύζουν τη Γερμανία, αναμφίβολα προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση μιας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο