Στο “κόκκινο” η ζήτηση για car carriers. Οι κινήσεις των πλοιοκτητών

Ποσοστά ρεκόρ για πολλούς τύπους πλοίων καταγράφηκαν φέτος και ιδιαίτερα για containerships και πλοία μεταφοράς LNG. Μια άλλη κατηγορία στην οποία εστιάζεται το ενδιαφέρον σήμερα, είναι τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων.

Η αγορά των εταιρειών μεταφοράς αυτοκινήτων μπήκε σε τροχιά μεγάλης ανάπτυξης στα μέσα Αυγούστου, αφού η Nissan επέκτεινε rate ύψους $100,000/ημέρα για το Lake Geneva, δυναμικότητας 6,178 ceu, μόλις τέσσερις εβδομάδες μετά τη συμφωνία. Σύμφωνα με τον αναλυτή του VesselsValue, Dan Nash, πρόκειται για «Ένα ρεκόρ που θέτει ακόμη πιο υψηλά τον πήχη σε μια ραγδαία ανοδική αγορά, που έχει παραλύσει, μετά από χρόνια υποεπενδύσεων».

Πολλές πηγές αναφέρουν τώρα ότι ένας σύγχρονος μεταφορέας αυτοκινήτων panamax πρόκειται να επισκευαστεί για 120.000 $/ημέρα.

«Με λίγα λόγια, γινόμαστε μάρτυρες της μεγαλύτερης ανοδικής πορείας στην ιστορία του κλάδου, η οποία δεν δείχνει εμφανή σημάδια χαλάρωσης», δήλωσε ο Nash, προσθέτοντας: «Το συναίσθημα μόλις έγινε εξαιρετικά ανοδικό για τα επιτόκια και αξίες.”

Δεν είναι μόνο τα PCTC assets που οδηγούν αυτή την τάση. Οι χειριστές PCTC αναζητούν να βρουν περισσότερη χωρητικότητα, μεγάλα κονδύλια με ειδικά καταστρώματα αυτοκινήτων και γενναιόδωρο ψηλό και βαρύ χώρο γκαράζ.

Ενώ οι συνολικές παγκόσμιες πωλήσεις συμβατικών αυτοκινήτων παρουσιάζουν κάθοδο, η ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα εκτοξεύεται.

Η VesselsValue προβλέπει τώρα κατά μέσο όρο ναυλώσεις 125.000 $/ ημέρα για τις εταιρείες μεταφοράς αυτοκινήτων το 2023, χωρίς να αποκλείεται ένα υψηλό 150.000 $.

«Οι επόμενοι 12 μήνες είναι σχεδόν εγγυημένο -εκτός απροόπτου- ότι θα φέρουν υψηλά κέρδη», προέβλεψε ο Nash.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όταν η ΕΛ.ΑΣ. συλλαμβάνει την ΕΛ.ΑΣ.

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Η είδηση πως ο αστυνομικός φρουρός του Αστυνομικού Τμήματος Αγίων Αναργύρων, ο οποίος φέρεται να έμεινε απαθής μπροστά στη γυναικοκτονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα, που έλαβε χώρα κυριολεκτικά μπροστά στα μάτια του, είχε καταδικαστεί σε οκτώ

«My coast»: Η ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες – Τέσσερις αποφάσεις για την εφαρμογή των νέων κανόνων

Τέσσερις υπουργικές αποφάσεις, με τις οποίες εξειδικεύονται όλοι οι νέοι κανόνες για τη δημόσια περιουσία στις παραλίες, διασφαλίζουν την πρόσβαση των πολιτών στη θάλασσα και κατοχυρώνουν όρους διαφάνειας στην παραχώρηση του αιγιαλού και της παραλίας, με παράλληλη προστασία του περιβάλλοντος,

Υπ. Κλιματικής Κρίσης: Συνεδριάζει η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων

Σε εξέλιξη βρίσκεται συνεδρίαση της Επιτροπής Εκτίμησης Κινδύνου στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων που αναμένεται να πλήξουν περιοχές της χώρας, σύμφωνα με τις μετεωρολογικές προγνώσεις. Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με το Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης

Χρονικά όρια εργασίας: Υπερεργασία και Υπερωρία

Ο επιτρεπόμενος χρόνος εργασίας είναι ένα θέμα που καθορίζεται από κανόνες δημοσίου δικαίου και αυτό γιατί πρόκειται για ένα κρίσιμο ζήτημα, αν λάβει κανείς υπόψη και τη διαφορά δυναμικής των δύο πλευρών (εργοδότη και εργαζόμενου) σε μια σύμβαση εργασίας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο