Στο λιμάνι των Μεστών οι ναυτιλιακές μετά τις δηλώσεις Βατούση;

Οι αναφορές περί ζητημάτων ασφαλείας δημιουργούν νέα δεδομένα

Νέα δεδομένα και σε τοπικό επίπεδο, δημιουργούν, στη σκιά του τραγικού δυστυχήματος των Τεμπών οι δηλώσεις του Κεντρικού Λιμενάρχη Χίου Παντελή Βατούση, σχετικά με τα ζητήματα ασφαλείας που αντιμετωπίζει ο κεντρικός λιμένας του νησιού καθώς και για την πρακτική της κατ’ εξαίρεση μεταφοράς επικίνδυνων φορτίων αντί στο λιμάνι των Μεστών.

Ζητούν διαβεβαιώσεις

Στον απόηχο των δηλώσεων του Κεντρικού Λιμενάρχη Χίου, σύμφωνα με το ρεπορτάζ του «Π», οι ναυτιλιακές εταιρείες που προσεγγίζουν στο λιμάνι της Χίου ζητούν διαβεβαιώσεις από το Υπουργείο Ναυτιλίας ότι το λιμάνι της Χίου είναι ασφαλές, μεταφέροντας μέσα στο Σαββατοκύριακο τη βούλησή τους σε πολιτική και υπηρεσιακή ηγεσία, για χρήση του λιμένα Μεστών μέχρι νεωτέρας, χωρίς ωστόσο να έχει καταστεί σαφές εάν θα ξεκινήσουν άμεσα δρομολόγια προς τη δυτική πύλη της Χίου.

Αγνοείται η τύχη του Master Plan

Κι ενώ η συζήτηση για το μέλλον του λιμένα Χίου επανέρχεται για μία ακόμη φορά στο προσκήνιο, αυτή τη φορά στη σκιά ενός τραγικού δυστυχήματος που φέρνει στην επιφάνεια όλα τα ζητήματα ασφαλείας, μέχρι και σήμερα αγνοείται η τύχη του Master Plan του κεντρικού λιμένα της Χίου.

Ενός Master Plan η εκπόνηση του οποίου, ξεκίνησε από την προεδρεία του Μιχάλη Μπελέγρη στο Λιμενικό Ταμείο Χίου, πέρασε στα χέρια της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών επί Λευτέρη Παπαλάνη και εδώ και 4 χρόνια αναμένεται η εκπόνησή του από τη Δημοτική Αρχή Κάρμαντζη και τον πρόεδρο του Λ.Τ. Χίου Κυριάκο Ζωάνο.

Σε κάθε περίπτωση, όπως προκύπτει από το ρεπορτάζ του “Π”, οι εξελίξεις αναμένεται να είναι άμεσες ίσως κι εντός της ημέρας.


Τι είχε δηλώσει ο Παντελής Βατούσης

Να σημειωθεί ότι ο Κεντρικός Λιμενάρχης Χίου την περασμένη εβδομάδα σε ραδιοφωνική συνέντευξή του στο ράδιο “Αλήθεια” είχε δηλώσει μεταξύ άλλων:

“Δεν μπορούμε με ασφάλεια να πούμε στους ανθρώπους μπείτε μέσα στο λιμάνι αυτό. Γι’ αυτό πρέπει να πάμε στα Μεστά. Πρέπει να πάρουμε αποφάσεις και όχι κατόπιν εορτής. Πρέπει να γίνει άμεσα! Το λιμάνι φωνάζει. Ούτε προσκρουστήρες υπάρχουν, μετά από ένα χρόνο που χτύπησε το «Σάμος». Η ράμπα φτιάχτηκε αλλά οι προσκρουστήρες δεν υπάρχουν. Όταν έρθει ένα πλοίο και δεν μπορεί να δέσει  πάλι θα καταλήξει πάνω στο ντόκο”.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εφορία: Τρεις κρίσεις μετά, πληρώνουν οι ίδιοι

Μια περίπου σταθερή εικόνα παρουσιάζουν διαχρονικά τα δηλωθέντα εισοδήματα και οι φόροι που πληρώνουν οι φορολογούμενοι. Παρά το γεγονός ότι έχουμε περάσει οικονομική κρίση, πανδημία και πρόσφατα ενεργειακή κρίση, οι ίδιοι φορολογούμενοι πληρώνουν τους φόρους, τα εισοδήματα παραμένουν χαμηλά για

Οι μισθοί και τα προνόμια των ευρωβουλευτών

Σημαντικές οικονομικές απολαβές, αλλά και «χρυσά» προνόμια περιλαμβάνει το… επάγγελμα του ευρωβουλευτή! Πρόκειται για ένα «πόστο», για το οποίο ερίζουν πολλοί, αφού στους πολιτικούς διαδρόμους αρκετοί αποδέχονται ότι ο ευρωβουλευτής είναι μια θέση που αντίστοιχή της δεν υπάρχει. Κάποιοι, βέβαια,

Γιατί πρέπει να υπάρχει ένα ισχυρό ΠΑΣΟΚ

Ουδείς ισχυρίζεται πως ο Νίκος Ανδρουλάκης είναι ένας χαρισματικός ηγέτης. Νομίζω πως ούτε και ο ίδιος θα το πιστεύει. Από το σημείο αυτό μέχρι τα υποτιμητικά και προσβλητικά σχόλια και χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπό του, η απόσταση είναι μεγάλη. Στο

Η φρεγάτα Ύδρα κατέρριψε drone στον Κόλπο του Άντεν

Πυρά κατά δύο μη επανδρωμένων drone έριξε τα ξημερώματα της Πέμπτης η φρεγάτα Ύδρα στο πλαίσιο της συμμετοχής της στην επιχείρηση Ασπίδες στον Κόλπο του Άντεν. Σύμφωνα με πληροφορίες το περιστατικό συνέβη ενώ η φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού παρείχε προστασία

Μετάβαση στο περιεχόμενο