Στο λιμάνι του Πειραιά κατευθύνεται το ρωσικό δεξαμενόπλοιο «Lana»

Στο πλοίο που έχει δοθεί ελευθεροπλοΐα αλλά δεν μπορούσε να αναχωρήσει λόγω των καιρικών συνθηκών αναμένεται να επιστραφεί ένα μέρος του φορτίου πετρελαίου που είχε αρχικά δεσμευθεί

Στο λιμάνι του Πειραιά κατευθύνεται με τη βοήθεια δύο ρυμουλκών το ρωσικό τάνκερ «Lana» με σημαία Ιράν, που παρέμεινε με μηχανική βλάβη από τα μέσα Απριλίου στα ανοιχτά της Καρύστου.

Στο πλοίο που έχει δοθεί ελευθεροπλοΐα αλλά δεν μπορούσε να αναχωρήσει λόγω των καιρικών συνθηκών αναμένεται να επιστραφεί ένα μέρος του φορτίου πετρελαίου που είχε αρχικά δεσμευθεί μετά από αίτημα των αμερικανικών δικαστικών αρχών.

Δικαστήριο της Χαλκίδας έκανε δεκτές τις αντιρρήσεις του πληρεξούσιου δικηγόρου της εταιρείας «Saman Costar Samirom Servises Construction Executive Company» και διέταξε την απόδοση του φορτίου πετρελαίου στο ρωσικό δεξαμενόπλοιο με σημαία Ιράν.

Πρόκειται για ποσότητα 60.000 μετρικών τόνων crude oil από τους συνολικά 104.134 τόνους που μετέφερε το «Lana» στις δεξαμενές του.

Έως σήμερα παραμένει άγνωστο ποιος θα αναλάβει το κόστος της μετάγγισης του φορτίου πετρελαίου στο «Lana» που βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε άλλο δεξαμενόπλοιο ανοιχτά του Πειραιά.

Στο λιμάνι του Πειραιά κατευθύνεται το ρωσικό δεξαμενόπλοιο «Lana»

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο