Στρατηγική συμφωνία ΟΛΘ με την ισραηλινή Ashdod Port Company

Η πρωτοποριακή συνεργασία μεταξύ των δυο λιμανιών θα αφορά θέματα κυβερνοασφάλειας και άλλους τομείς. Προβλέπεται επίσης η κοινή υλοποίηση δράσεων δικτύωσης, και συμμετοχή σε διεθνή έργα.

Στους τομείς της κυβερνοασφάλειας και της λειτουργικής αποδοτικότητας των λιμενικών δραστηριοτήτων, εστιάζει -μεταξύ άλλων- η συμφωνία συνεργασίας της ΟΛΘ ΑΕ με την Ashdod Port Company Ltd που αποτελεί το εθνικό λιμάνι του Ισραήλ, όπως επισημαίνεται σε σημερινή ανακοίνωση του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης.

Τη συμφωνία, που επισφραγίζει τη συνεργασία, υπέγραψαν ο εκτελεστικός πρόεδρος δ.σ και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ ΑΕ Θάνος Λιάγκος και ο πρόεδρος της Ashdod Port Company Ltd Shaul Schneider, με τη συμμετοχή του διευθύνοντος συμβούλου του εθνικού λιμένα του Ισραήλ Eli Bar Yossef, του διευθυντή Τεχνολογιών Πληροφορικής, Επικοινωνιών και Ψηφιακού Μετασχηματισμού της ελληνικής εταιρείας Σπύρου Νικολάου και του γενικού διευθυντή Καινοτομίας της ισραηλινής Ρόι Αβραχάμι.

Χαρακτηρίζοντας τη συνεργασία πρωτοποριακή για τη διεθνή λιμενική βιομηχανία, η ΟΛΘ ΑΕ σημειώνει ότι με την επίτευξή της, τα δύο μέρη πρόκειται να αναλάβουν κοινές πρωτοβουλίες, με γνώμονα την ανταπόκρισή τους σε σχέση με ζητήματα βιώσιμης ανάπτυξης, τα οποία αφορούν τον ευρύτερο κλάδο των λιμένων και των θαλάσσιων μεταφορών. Επιπλέον, η συμφωνία προβλέπει την κοινή υλοποίηση δράσεων δικτύωσης, τη συμμετοχή σε διεθνή έργα και την ανταλλαγή γνώσης και βέλτιστων πρακτικών, παρέχοντας τη δυνατότητα στην ΟΛΘ ΑΕ να δοκιμάσει καινοτόμες τεχνολογίες και ιδέες μέσω του κέντρου ναυτιλιακής τεχνολογίας του λιμένα του Ashdod Port Company Ltd.

«Η υπογραφή της συμφωνίας μεταξύ της ΟΛΘ ΑΕ και της Ashdod Port Company Ltd εγκαινιάζει μια ισχυρή περιφερειακή συνεργασία μεταξύ δύο εκ των σημαντικότερων λιμανιών της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου, ενισχύοντας περαιτέρω τις διμερείς σχέσεις μεταξύ της Ελλάδας και του Ισραήλ» σημειώνει χαρακτηριστικά στην ανακοίνωσή της η ελληνική εταιρεία.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι το πρώτο διαμετακομιστικό της Ελλάδας σε συμβατικό φορτίο και ένα από τα κυριότερα λιμάνια στην Ανατολική Μεσόγειο. Βρίσκεται σε στρατηγική τοποθεσία στη βόρεια Ελλάδα, κοντά στα μεγάλα διευρωπαϊκά δίκτυα αυτοκινητοδρόμων και σιδηροδρόμων προσφέροντας άμεση πρόσβαση στις χώρες της ΝΑ Ευρώπης και αποτελεί την κύρια πύλη εισόδου για την Νοτιοανατολική, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη.

Το Λιμάνι του Ashdod Port Company Ltd είναι η κύρια οικονομική πύλη του κράτους του Ισραήλ με μια στρατηγικά πλεονεκτική θέση, περίπου 40 χλμ από το Τελ Αβίβ και κοντά στα σημαντικότερα εμπορικά κέντρα και τους αυτοκινητόδρομους της χώρας, ενώ παρέχει στους πελάτες του εξειδικευμένες υπηρεσίες για τη συντριπτική πλειονότητα των βιομηχανικών τομέων, υποστηριζόμενες από τεχνολογική καινοτομία.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο