Στυλιανίδης: «Η Ελλάδα υποστηρίζει σταθερά τον εκσυγχρονισμό του ευρωπαϊκού νομοθετικού πλαισίου για ασφάλεια στη θάλασσα»

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Πλαισιωμένος από υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΝΑΝΠ και της Μόνιμης Ελληνικής Αντιπροσωπείας Βρυξελλών (με επικεφαλής τον Αναπληρωτή Μόνιμο Αντιπρόσωπο Πρέσβυ κ. Ε. Κωστόπουλο), συμμετείχε χτες Τρίτη 18 Ιουνίου 2024 ο ΥΝΑΝΠ κ. Χρ. Στυλιανίδης στο Συμβούλιο Υπουργών Θαλασσίων Μεταφορών της Ε. Ένωσης, που πραγματοποιήθηκε στο Ευρωπαϊκό Συνεδριακό Κέντρο του Λουξεμβούργου.

Roundtable (Transport)

Στο Συμβούλιο Υπουργών (θεματική θαλασσίων μεταφορών) επετεύχθη γενική προσέγγιση επί της διαπραγματευτικής θέσης του Συμβουλίου ΕΕ με το Ε. Κοινοβούλιο για το νέο Κανονισμό του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας (EMSA).

Κατά την τοποθέτησή του, ο κ. ΥΝΑΝΠ επανέλαβε την πάγια θέση της Ελλάδας ότι στηρίζει τις προσπάθειες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για εκσυγχρονισμό του νομοθετικού πλαισίου της Ε.Ε. που διέπει την ασφάλεια στη θάλασσα.

Ο κ. Στυλιανίδης τόνισε, επίσης, ότι η Ελλάδα είναι ένθερμος υποστηρικτής της αναγκαιότητας να διασφαλιστεί η ανθεκτικότητα του Ευρωπαϊκού Οργανισμού για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA), ώστε να συνεχίσει να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις σύγχρονες απαιτήσεις και προκλήσεις.

Σε ό,τι αφορά στο θέμα διαρροής άνθρακα λόγω αποφυγής ευρωπαϊκών λιμανιών και των υποχρεώσεων του «Ευρωπαϊκού Συστήματος Εμπορίας Δικαιωμάτων Εκπομπών» (ETS), ο κ. Υπουργός επανέλαβε την πάγια υποστήριξη της Ελλάδας στις πρωτοβουλίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής με στόχο την απο-ανθρακοποίηση της ναυτιλίας. Τόνισε, παράλληλα, ότι είναι σημαντικό να αναληφθούν συλλογικές δράσεις για να μετριαστούν οι πιθανές επιπτώσεις της εφαρμογής της Οδηγίας στην ανταγωνιστικότητα, τόσο των ευρωπαϊκών λιμένων όσο και της ευρωπαϊκής ναυτιλίας συνολικά. Επίσης, υπογράμμισε ότι η κοινή ευρωπαϊκή προσπάθεια πρέπει να παραμείνει εντός του πλαισίου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ). «Η Ελλάδα», ανέφερε, «θα λειτουργήσει ως καταλύτης για τη σύνθεση των διαφορετικών απόψεων με στόχο την υιοθέτηση φιλόδοξων αλλά ρεαλιστικών μέτρων για την υλοποίηση της Στρατηγικής του ΙΜΟ για τη Μείωση των Εκπομπών Αερίων του Θερμοκηπίου από τα πλοία».

Στο πλαίσιο του Συμβουλίου Υπουργών, ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είχε διμερή συνάντηση με την κυρία Lulu Ranne, Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών της Φινλανδίας και – μαζί με τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρήστο Σταϊκούρα – συναντήθηκε με τον κύριο Nándor Csepreghy, Υπουργό Επικρατείας και Κοινοβουλευτικών Υποθέσεων και Αναπληρωτή Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών της Ουγγαρίας, η οποία αναλαμβάνει την προεδρία του Συμβουλίου της ΕΕ την 1η Ιουλίου. Ο κ. Στυλιανίδης είχε επίσης σειρά συναντήσεων με αξιωματούχους της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

WhatsApp Image 2024-06-18 at 8.18.41 PM.jpeg

WhatsApp Image 2024-06-18 at 8.18.40 PM.jpeg

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνάντηση του Δημάρχου Δελφών με το νέο Λιμενάρχη Ιτέας

Το νέο Λιμενάρχη Ιτέας, Πλωτάρχη Λιμενικού Σώματος Πρέντζα Γεώργιο, υποδέχθηκε την Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024, στο γραφείο του στο Δημαρχείο της Άμφισσας, ο Δήμαρχος Δελφών κ. Παναγιώτης Ταγκαλής.  Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ανάληψης των καθηκόντων του νέου Λιμενάρχη, στον

Η Μεταπολίτευση μετά τη δοκιμασία της οικονομικής κρίσης (*)

Η πεντηκοστή επέτειος της Μεταπολίτευσης ως μετάβασης από τη δικτατορία στη δημοκρατία  και τα πενήντα χρόνια της περιόδου από το 1974 έως σήμερα μας επιβάλλουν να ξανασκεφτούμε τη σχέση μας με τον ιστορικό χρόνο. Για την ακρίβεια, θα έλεγα, ότι

ΠΑΘ 080: Στη Χαλκίδα για τη Ναυτική Εβδομάδα

Στη Χαλκίδα έφθασε χτες, Κυριακή 21 Ιουλίου 2024, το περιπολικό πλοίο ανοιχτής θαλάσσης (Π.Α.Θ.) του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής 080 «Άγιος Ευστράτιος», μήκους 60 μέτρων, για την έναρξη της Ναυτικής Εβδομάδας Χαλκίδας 2024, που διοργανώνει ο Δήμος Χαλκιδέων, σε συνδιοργάνωση με

Τα αυθαίρετα και «ορφανά» λιμάνια, μια ανοιχτή πληγή… Η περίπτωση των Κυθήρων και άλλων πολλών λιμένων (*)

Υπάρχουν επίσης λιμάνια, στα οποία δεν υπάρχουν κιόσκια, υπηρεσίες για τους επιβάτες, τουαλέτες, κυλικεία, στέγαστρα, τουαλέτες, σε χώρους υποδοχής των επιβατών, αλλά και στα περισσότερα λιμάνια δεν υπάρχουν συστήματα πυρόσβεσης. Υπάρχουν και λιμάνια που δεν εφαρμόζουν σε όλες τις διατάξεις

Μετάβαση στο περιεχόμενο