Tην άποψη ότι η απόφαση για κατάργηση της γ’ βάρδιας των τελωνειακών απαξιώνει το λιμάνι της Θεσσαλονίκης επ’ ωφελεία των λιμένων Burgas, Varna, Durres, Bar και Πειραιά, εκφράζει με ανακοίνωση του ο Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης.”Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι διαμετακομιστικό κέντρο διακίνησης από και προς τις χώρες της Βαλκανικής, πολλών ειδών φορτίων, ήτοι: χύμα, γενικά, εμπορευματοκιβώτια, με απόλυτη ανάγκη ύπαρξης της γ’ βάρδιας”, επισημαίνουν οι ναυτιλιακοί πράκτορες. “Η συνένωση των τελωνείων α’ και β’ πραγματοποιήθηκε με στόχο να μηδενιστεί η έλλειψη υπαλλήλων. Η χρήση της γ’ βάρδιας με οικονομική επιβάρυνση του αιτούντος (δηλαδή την πληρωμή ΔΕΤΕ) καταργήθηκε με νομοθεσία από την τρόϊκα. Τώρα πώς θα λειτουργήσει; Πώς θα εγκρίνεται η γ’ βάρδια; Ποιος θα ορίζει την ανάγκη εργασίας της γ’ βάρδιας; Αξιοσημείωτες λεπτομέρειες”, υπογραμμίζουν.”Πιστεύουμε ότι θα πρέπει να καταργηθεί αυτή η απόφαση και με νηφάλιο τρόπο να βοηθηθεί η πρόοδος του λιμανιού, που είναι πρόοδος όλης της επιχειρηματικής κοινότητος και της Ελλάδος, αλλιώς απαξιώνεται παντελώς το λιμάνι, προς τέρψιν και ευχαρίστηση του κάθε είδους ανταγωνιστή του”, καταλήγει στην ανακοίνωση ο Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης.Πηγή: ΑΜΠΕ
Απαγορευμένες ζώνες για τις μηχανότρατες και νέες προστατευόμενες περιοχές – Οι δεσμεύσεις για τις ελληνικές θάλασσες
Σε περίπου 780 εκατ. ευρώ έχει εκτιμηθεί ο προϋπολογισμός για την υλοποίηση των 21 δεσμεύσεων της Ελλάδας για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος στο πλαίσιο της Διεθνούς Διάσκεψης Our Ocean Conference 2024 που διεξήχθη στην Αθήνα. Η… μερίδα του λέοντος, ήτοι 500 εκατ. ευρώ,