Συμμετοχή της Διοίκησης Ειδικού Πολέμου του ΓΕΕΘΑ στην Άσκηση «HIGHLAND KHUKRI – 24»

Από την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου έως τη Δευτέρα 04 Μαρτίου 2024, και στο πλαίσιο της στρατιωτικής συνεργασίας Ελλάδας και Ηνωμένου Βασιλείου, πραγματοποιήθηκε στη Σκωτία η διμερής συνεκπαίδευση με την επωνυμία «HIGHLAND KHUKRI – 24».

Η συνεκπαίδευση, η οποία είναι τύπου LIVEX/FTX (Live Exercise/Field Training Exercise), επικεντρώθηκε στη σχεδίαση και διεξαγωγή επιχειρήσεων σε ορεινό περιβάλλον. Κατά τη διάρκειά της, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξασκηθούν σε σύνθετα επιχειρησιακά σενάρια, τα οποία συνέβαλαν στην επαύξηση της μαχητικής ικανότητας, καθώς και στη βελτίωση της διαλειτουργικότητας.

Στην εν λόγω δράση από ελληνικής πλευράς συμμετείχε προσωπικό και μέσα από τη Διοίκηση Ειδικού Πολέμου (ΔΕΠ) του ΓΕΕΘΑ, ενώ από πλευράς του Ηνωμένου Βασιλείου προσωπικό και μέσα του 2nd Royal Gurkha Rifles Battalion και της 16 Air Assault Brigade Combat Team.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανησυχία για το νέο μέτωπο του μεταναστευτικού

Την ώρα που αποτυπώνεται στη χώρα μας νέα μείωση των μεταναστευτικών ροών, σύμφωνα με στοιχεία του Μαρτίου, ένα νέο μεταναστευτικό μέτωπο άνοιξε κάνοντας δύο μυστικές υπηρεσίες, την ΕΥΠ και την ΚΥΠ (Κυπριακή Υπηρεσία Πληροφοριών), να θέσουν τις δυνάμεις τους σε κόκκινο

ΟΛΘ: Η κοινοπραξία METKA – ΤΕΚΑΛ προσωρινός ανάδοχος για τον 6ο προβλήτα – Στα €20,3 εκατ. τα καθαρά κέρδη το 2023

Η ΟΛΘ ανακοίνωσε πως τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου για το έτος 2023 αυξήθηκαν σε €85,9 εκατ., από €85,3 εκατ. το 2022. Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε σημαντική αύξηση άνω του 12% (στα €59,8 εκατ.), επίσης στους τομείς εκμετάλλευσης

Οι Κυκλάδες κινδυνεύουν – Ένταξη στους επτά απειλούμενους ευρωπαϊκούς τόπους

Όπως αναφέρεται, οι  Κυκλάδες, φημισμένες για τη μοναδική γοητεία και τον πλούσιο πολιτισμό τους βρίσκονται αντιμέτωπες με μια πληθώρα προκλήσεων, που προέρχεται από την έξαρση της τουριστικής ανάπτυξης και η ανεξέλεγκτη δόμηση. Έτσι, παρά την οικονομική ανάπτυξη που επιτυγχάνεται, δημιουργείται

Εκτός Top 10 τα ευρωπαϊκά λιμάνια – Είχαν άνοδο μόνο Πειραιάς και Gioia Tauro

Η κορυφαία τριάδα του Ρότερνταμ, της Αμβέρσας-Μπριζ και του Αμβούργου είναι αρκετά κυρίαρχη ώστε να μην αμφισβητείται η θέση τους. Όπως και το 2022, τα τρία λιμάνια της βόρειας περιοχής καταγράφουν παρόμοια κυκλοφοριακή τάση, με μείωση περίπου 7% το 2023». Τα

Μετάβαση στο περιεχόμενο