Συμμετοχή της Διοίκησης Ειδικού Πολέμου του ΓΕΕΘΑ στην Άσκηση «HIGHLAND KHUKRI – 24»

Από την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου έως τη Δευτέρα 04 Μαρτίου 2024, και στο πλαίσιο της στρατιωτικής συνεργασίας Ελλάδας και Ηνωμένου Βασιλείου, πραγματοποιήθηκε στη Σκωτία η διμερής συνεκπαίδευση με την επωνυμία «HIGHLAND KHUKRI – 24».

Η συνεκπαίδευση, η οποία είναι τύπου LIVEX/FTX (Live Exercise/Field Training Exercise), επικεντρώθηκε στη σχεδίαση και διεξαγωγή επιχειρήσεων σε ορεινό περιβάλλον. Κατά τη διάρκειά της, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εξασκηθούν σε σύνθετα επιχειρησιακά σενάρια, τα οποία συνέβαλαν στην επαύξηση της μαχητικής ικανότητας, καθώς και στη βελτίωση της διαλειτουργικότητας.

Στην εν λόγω δράση από ελληνικής πλευράς συμμετείχε προσωπικό και μέσα από τη Διοίκηση Ειδικού Πολέμου (ΔΕΠ) του ΓΕΕΘΑ, ενώ από πλευράς του Ηνωμένου Βασιλείου προσωπικό και μέσα του 2nd Royal Gurkha Rifles Battalion και της 16 Air Assault Brigade Combat Team.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο