Συνεχίζεται η αύξηση των εισαγωγών στα λιμάνια των ΗΠΑ ενόψει της Σεληνιακής Πρωτοχρονιάς

Ο αριθμός των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που έχουν προγραμματιστεί για τη Νότια Καλιφόρνια παραμένει αμετάβλητος (φωτογραφία αρχείου Port of Los Angeles)

Ενώ υπήρξαν εικασίες ότι οι χειρότερες από τις διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας μπορεί να έχουν τελειώσει, οι λιμενικοί αναφέρουν ότι η άνοδος των εισαγωγών δείχνει ελάχιστα σημάδια ύφεσης μετά τις διακοπές του τέλους του έτους και καθώς ξεκινά το νέο έτος. Ενώ ορισμένα λιμάνια όπως η Σαβάνα συνεχίζουν να προβλέπουν επιτυχία στην εκκαθάριση των καθυστερήσεων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ο αριθμός των πλοίων που κατευθύνονται προς τα λιμάνια της Νότιας Καλιφόρνια δεν δείχνει σημάδια μείωσης.

«Βρισκόμαστε σε μια μίνι αιχμή ενόψει της σεληνιακής Πρωτοχρονιάς», δήλωσε στο CNBC ο εκτελεστικός διευθυντής του Port of Los Angeles Gene Seroka κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στις 4 Ιανουαρίου στο πρόγραμμα Squawk Box. «Το καραβάνι των φορτίων συνεχίζεται».

Οι πρώτες εκθέσεις του Marine Exchange της Νότιας Καλιφόρνια για το νέο έτος επιβεβαιώνουν ότι έχει σημειωθεί μικρή πρόοδος στη μείωση του εκκρεμούς όγκου. Ωστόσο, το νέο σύστημα κρατήσεων πλοίων πέτυχε να απομακρύνει τις αποστάσεις των πλοίων αφαιρώντας τις εικόνες των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στοιβαγμένα στο αγκυροβόλιο ανοικτής θαλάσσης. Η έκθεση δείχνει ότι υπάρχουν μόνο 16 σκάφη είτε στο αγκυροβόλιο είτε σε ακτίνα 40 μιλίων έξω από τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς. Το σύνολο, ωστόσο, παραμένει σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητο με επιπλέον 89 πλοία να έχουν εγγραφεί για χρονοθυρίδες άφιξης και να έχουν αργή πορεία προς τη Νότια Καλιφόρνια. Συνολικά 105 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατευθύνονται προς τους τερματικούς σταθμούς στα δίδυμα λιμάνια, αλλά καταδεικνύουν την αποτελεσματικότητα του νέου συστήματος αναμονής,

Ο Seroka στη συνέντευξή του είπε στους ακροατές του CNBC ότι υπάρχει επιπλέον χωρητικότητα τόσο στις σιδηροδρομικές γραμμές όσο και στις αχρησιμοποίητες θέσεις κράτησης φορτηγών. Είπε ότι ο στόχος είναι να χρησιμοποιηθεί κάθε στοιχείο χωρητικότητας και να συμπιέζεται κάθε ώρα και να μετατοπίζεται η χωρητικότητα για μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας.

Ωστόσο, η ανάλυση των αναφορών δεδομένων από την IHS Markit αναφέρει ότι η παραγωγικότητα στα λιμάνια έχει μειωθεί με τους χρόνους παραμονής να αυξάνονται. Είπαν στο Journal of Commerce ότι υπάρχει «δραματική αύξηση στις μέσες ώρες ελλιμενισμού» αναφέροντας ότι οι πολυσύχναστες αυλές και οι τερματικοί σταθμοί καθιστούν πιο δύσκολη την εκφόρτωση των εμπορευματοκιβωτίων. 

Τα άδεια εξακολουθούν να είναι ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα, λέει ο Seroka. Στο CNBC ανέφερε στοιχεία ότι 71.000 άδειες βρίσκονταν στους τερματικούς σταθμούς από την αρχή αυτής της εβδομάδας με επιπλέον 10.000 TEU στα ναυπηγεία εκτός αποβάθρας που είχαν δημιουργηθεί για να ανακουφίσουν μέρος της πίεσης στα τερματικά. Είπε ότι περισσότερα από τα δύο τρίτα των κιβωτίων έχουν χρόνο παραμονής εννέα ημερών ή μεγαλύτερο, με αποτέλεσμα τα πρόσφατα προτεινόμενα τέλη από τα λιμάνια να ενθαρρύνουν τους αερομεταφορείς να καθαρίσουν τα κενά και να τα επιστρέψουν στην Ασία.

«Είναι δύσκολο να πει κανείς αν οι πιέσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού είναι κορυφαία – έχουν κορυφωθεί», απάντησε ο John Porcari, Απεσταλμένος του Λιμένα στην Task Force Supply Chain του Λευκού Οίκου κατά τη διάρκεια ενημέρωσης των μέσων ενημέρωσης στις 5 Ιανουαρίου. «Νομίζω ότι αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι η πανδημία αποκαλύφθηκε ποια ήταν η υποκείμενη πραγματικότητα, που ήταν η εφοδιαστική αλυσίδα τονιζόταν ακόμη και πριν από την πανδημία. Και σαφώς έχουμε αλλαγές να κάνουμε για να οικοδομήσουμε μια πιο ανθεκτική, ανθεκτική αλυσίδα εφοδιασμού».

Ερωτηθείς τι βλέπει στη συνέχεια, ο Seroka είπε στο CNN σε συνέντευξή του, «Δεν βλέπω να πέφτουμε από έναν γκρεμό». Αναμένει ότι οι δαπάνες των καταναλωτών θα παραμείνουν ισχυρές τροφοδοτώντας τους όγκους των εισαγωγών το 2022. Ωστόσο, πιστεύει ότι οι μεγάλοι λιανοπωλητές, ιδίως, γίνονται πιο στρατηγικοί στις αποστολές τους και αυτό βοηθά τους μικρότερους ναυλωτές να βρουν χωρητικότητα και μειώνει τις συνολικές προκλήσεις για τα λιμάνια.

“Το σύστημα είχε καταστραφεί επειδή πολλοί άνθρωποι στην ευρύτερη πλευρά είχαν περάσει από την “εγκαίρως” διαχείριση αποθεμάτων, σε “για κάθε περίπτωση”, είπε ο Seroka στο CNN. “Ήθελαν να φέρουν τις παραγγελίες τους στα εργοστάσια πριν Οι ανταγωνιστές το έκαναν, δεν ήθελαν να είναι ο «πρόσωπος των χάρτινων ειδών του 2021». 

Το λιμάνι του Λος Άντζελες αναμένει ότι όταν ολοκληρωθεί ο τελικός απολογισμός για το 2021, θα αναφέρει αύξηση 13 τοις εκατό στον όγκο των εμπορευματοκιβωτίων στα 10,7 εκατομμύρια TEU. Η Seroka προβλέπει ότι η τρέχουσα βιασύνη για την μεταφορά εμπορευμάτων στα πλοία θα συνεχιστεί μέχρι τις διακοπές της Σεληνιακής Πρωτοχρονιάς, πράγμα που σημαίνει ότι θα συνεχίσει να φτάνει στο λιμάνι μέχρι τα τέλη Φεβρουαρίου πριν οι πιέσεις μειωθούν με τα κινεζικά εργοστάσια να αναμένεται να κλείσουν για τις διακοπές. 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η λίμπερο της ομάδας βόλεϊ του Παναθηναϊκού, Πέννυ Ρόγκα ανακοίνωσε πως έχει καρκίνο

Η Πέννυ Ρόγκα μπορεί να μην συμμετείχε στους τελικούς του πρωταθλήματος βόλεϊ, όπου ο Παναθηναϊκός έκανε την μεγάλη ανατροπή και κατέκτησε τον τίτλο, βρισκόταν όμως πάντα δίπλα στην ομάδα της καρδιάς της. Ο λόγος της απουσίας της, δεν είχε ανακοινωθεί αλλά οι περισσότερο γνώριζαν πως

Τραγωδία στην Σάμο: «Σκότωσα τον πατέρα μου» είπε η 49χρονη όταν κάλεσε την ΕΛ.ΑΣ.

Σύμφωνα με πληροφορίες , λίγο πριν τις 08:30, η 49χρονη, η οποία φέρεται να έχει νοσηλευτεί στο παρελθόν για ψυχιατρικούς λόγους, κάλεσε την αστυνομία και ανέφερε πως σκότωσε τον πατέρα της. Άμεσα στο σημείο μετέβη κλιμάκιο της ΕΛ.ΑΣ. καθώς και

Χανιά: Τραυματίστηκε ναυτικός επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου

Το πρωί της Μεγάλης Παρασκευής  με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ από το λιμάνι της Σούδας διεκομίσθη στο Νοσοκομείο Χανίων με τραύματα στο κεφάλι, ένας 63χρονος ναυτικός Ε/Γ – Ο/Γ πλοίου . Όπως ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή των Χανίων,  ο 63χρονος (ειδικότητας

Πάσχα: Οι Επιτάφιοι του Πειραιά! (φωτο)

Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος, τηρήθηκε με ευλάβεια στον ευρύτερο Πειραιά το έθιμο του στολισμού του Επιταφίου το βράδυ της Μεγάλης Πέμπτης. Με κατάνυξη οι πιστοί έσπευσαν κατά χιλιάδες να προσκυνήσουν του Επιταφίους και να περάσουν από κάτω κατά

Μετάβαση στο περιεχόμενο