Τα ειδικά αμφίβια οχήματα της αστυνομίας …εν δράσει

 Στο κυνήγι του εγκλήματος, αλλά και στην αντιμετώπιση φυσικών καταστροφών η αστυνομία και η ΕΜΑΚ συχνά πρέπει να ξεπερνούν ανυπέρβλητα εμπόδια.

Επί του πεδίου ο αεικίνητος δημοσιογράφος της ΕΡΤ Βασίλης Σιώμος μεταφέρει όλη την δράση της άσκησης, που λαμβάνει χώρα στην Κόνιτσα.

Ο Κώστας Κίτσιος, χειριστής και εκπαιδευτής ανθυπαστυνόμος, μιλά για την ανάγκη συνεχούς εκπαιδεύσεως και δη σε ένα ερπυστριοφόρο, αρθρωτό, αμφίβιο όχημα που μπορεί να ενεργεί σε βάθος λιμνών και ποταμών έως τις βραχώδεις και δύσβατες περιοχές στα ορεινά της Πίνδου ακόμη και με πολύ χιόνι. Απροσπέλαστοι επαρχιακοί δρόμοι, αποκλεισμένα χωριά, οδηγοί, κάτοικοι, κτηνοτρόφοι, επισκέπτες στους οποίους δεν μπορεί να φτάσει βοήθεια με τα κοινά συμβατικά μέσα περιμένουν την επέμβαση από τα δυο οχήματα, που εδρεύουν στα Ιωάννινα και την Καστοριά, και τα οποία βρίσκονται συνεχώς σε ετοιμότητα.

«Επιλέξαμε να είμαστε χρήσιμοι στην πολιτεία και στους πολίτες», τονίζει ο Βαγγέλης Κυριακάκης, αστυνόμος Β΄, εκπαιδευτής στο όχημα BV206. Αυτό επιτυγχάνεται με την συνεχή εκπαίδευση και αυτή προσαρμόζεται κάθε φορά, ακόμη και στα νέα δεδομένα που προκαλεί η κλιματική αλλαγή. Ενδεικτικά αναφέρει ότι προτού ανοίξει η Εγνατία Οδός χρειάστηκε πολλές φορές να μεταβούν με το ερπυστριοφόρο στον νομό Τρικάλων και να απεγκλωβίσουν επιβάτες οχημάτων που είχαν αποκλειστεί από τα χιόνια. 

Το όχημα είναι ο κυρίαρχος σε εκτός δρόμου διαδρομές και αποτελεί μονάδα μεταφοράς προσωπικού έως και 17 ατόμων. Είναι το “Σουηδικό Στρατιωτικό Θηρίο” όπως το αποκαλούν οι Σουηδοί. Το ερπυστριοφόρο των ειδικών επιχειρήσεων σχεδιάστηκε ειδικά για τον σουηδικό στρατό την δεκαετία του 1970. Είναι απίστευτα δυνατό, όχι ιδιαίτερα βολικό και όπως λένε μπορεί να φτάσει έως τον βόρειο Πόλο, πλην όμως διασχίζοντας τα γνωστά wetlands, τους υγρότοπους και όχι τα επικίνδυνα όρη και ποτάμια της Ελλάδος.

Πηγή: www.ertnews.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο