Τα μονοπώλια χάνουν το μέτρο

ΞΕΚΙΝΑΜΕ από τον Άλιμο, με κατεύθυνση το Πέραμα, Κυριακή κατά τις δέκα το πρωί. Πάμε με φίλους στη Σαλαμίνα. Άδειοι οι δρόμοι και
μέσα σε είκοσι λεπτά (σκάρτα) έχουμε φθάσει σε απόσταση ενός χιλιομέτρου από το λιμάνι, από το σημείο όπου φορτώνουν και αποπλέουν τα Ro/Ro επιβατηγά οχηματαγωγά της Κοινοπραξίας Σαλαμίνας.

Όσο και αν σας φαίνεται υπερβολικό, από εκείνο το σημείο μέχρι να μπούμε στο φεριμπότ χρειαστήκαμε ογδόντα λεπτά της ώρας! Βεβαίως, ακόμα μια φορά τα αυτοκίνητα στο φέρι ήταν στοιβαγμένα, σε απόσταση ολίγων εκατοστών το ένα από το άλλο, με τους κουμανταδόρους να κατευθύνουν τους οδηγούς σχεδόν να κολλήσουν το αυτοκίνητό τους σε εκείνο που βρισκόταν εμπρός τους.

Αλλά για ποιον λόγο υπάρχει πολλές φορές αυτή η συμφόρηση στο Πέραμα; Είναι πολύ απλό. Μπορεί η περίφημη (διαφεντεύουσα τις τύχες χιλιάδων ανθρώπων οι οποίοι κατοικούν ή επισκέπτονται τη Σαλαμίνα) Κοινοπραξία να διαθέτει έναν μεγάλο στόλο επιβατηγών-οχηματαγωγών, αλλά τη γραμμή την εξυπηρετούν ελάχιστα, ενώ τα υπόλοιπα είναι αραγμένα στον προβλήτα των Παλουκίων. Μήπως μπορούσαν οι παντοδύναμοι της πανίσχυρης αυτής ομάδας (η γραμμή Πέραμα – Παλούκια και τανάπαλιν είναι πάντα μέσα στις τρεις πλουσιότερες της Ευρώπης) τις ημέρες αιχμής να χρησιμοποιούν περισσότερα σκάφη; Θα μπορούσαν ακόμα να επαναφέρουν την ταχύτητα στα όρια που ακολουθούσαν τα σκάφη προτού ακριβύνουν τα καύσιμα, οπότε, για λόγους οικονομίας, η ταχύτητα των πλοίων μειώθηκε σχεδόν κατά 50% και φυσικά αυξήθηκε αναλόγως ο χρόνος που απαιτείται για τον διάπλου του στενού; Θα μπορούσαν να λειτουργούν περισσότερα εκδοτήρια εισιτηρίων, ώστε να αποφεύγεται η καθυστέρηση στα «γκισέ»; Αλλά γιατί να ενδιαφερθεί ένα μονοπώλιο για την εξυπηρέτηση των ούτως ή άλλως «αιχμαλώτων» διακινουμένων;

Κάθε τόσο διαβάζουμε ή μαθαίνουμε ότι «αρχίζουν σύντομα τα έργα για την υπόγεια ζεύξη Περάματος – Σαλαμίνας και Φανερωμένης – Μεγάλου Πεύκου». Τρίχες! Ουδέποτε αυτή η πανίσχυρη, και με «άκρες» στον δήμο, στη Βουλή, στα κέντρα λήψεως αποφάσεων, κοινοπραξία θα επιτρέψει να γίνει αυτό το έργο και να χάσει τον πακτωλό εισοδήματος, τον οποίο διαφεντεύει! Και καλό θα ήταν να μας πει
το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τι ακριβώς συμβαίνει με αυτό το νέο Γιοφύρι της Άρτας…

Όπως και το κοιμώμενο μακαρίως υπουργείο Ναυτιλίας να μας πει ΓΙΑΤΙ σταμάτησε η κανονική, με τις σωστές αποστάσεις και με την έξοδο των επιβατών από τα οχήματα, φόρτωση των Ι.Χ. και των φορτηγών; Γιατί δεν ακούγεται πλέον από τα μεγάφωνα η αναγγελία για τα απαραίτητα αυτά μέτρα; Τι συνέβη; Καταργήθηκε ο κανονισμός; Καταργήθηκαν τα Λιμεναρχεία Περάματος και Σαλαμίνας; Κουράστηκαν οι λιμενικοί; Συνέβη κάτι άλλο; Περιμένουμε να μάθουμε. Θα έχει ενδιαφέρον!

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Celestyal: Κατά 30% αυξάνει τις καμπίνες προς πώληση – Τα νέα ετήσια προγράμματα

Κατά 30% αυξάνει τις καμπίνες προς πώληση σε σχέση με πέρυσι η Celestyal, συμπεριλαμβάνοντας τις νέες κρουαζιέρες «Εικόνες Αραβίας», καθώς και 21 κρουαζιέρες στην Αδριατική κατά τη διάρκεια του 2025 και 2026. Και τα δύο πλοία του ανανεωμένου στόλου της Celestyal θα

Πολεμικό Ναυτικό: Συνεργασία με την Attica Group και οφέλη για το προσωπικό – Τι συζήτησε ο Α/ΓΕΝ Κατάρας με μέλη του Δ.Σ

Όπως έκανε γνωστό το Πολεμικό Ναυτικό, την Τρίτη 25 Ιουνίου 2024, ο Α/ΓΕΝ Αντιναύαρχος Δημήτριος-Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, συναντήθηκε στο ΓΕΝ, με τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου Εταιρειών της Attica Group κ. Κυριάκο Μάγειρα, ο οποίος συνοδευόταν από τον Διευθύνοντα

Τεθωρακισμένα Bradley: «Αγκάθι» το κόστος απόκτησης των 164 ΤΟΜΑ που επέλεξε στις ΗΠΑ ο Στρατός Ξηράς

*Του Κώστα Σαρικά Το κόστος επαναφοράς σε επιχειρησιακή κατάσταση των 164 μεταχειρισμένων Bradley M2A2, τα οποία επέλεξαν στις ΗΠΑ τα Στελέχη του Στρατού Ξηράς, θα κρίνει την τελική απόφαση για την απόκτηση τους. Το ΓΕΣ περιμένει από τους Αμερικανούς την εκτίμηση για το

Ο Κιμ Γιονγκ Ουν στέλνει στη Νότιο Κορέα μπαλόνια με περιττώματα και παράσιτα – Γιατί το κάνει

Αργά τη Δευτέρα ο στρατός της Νότιας Κορέας δήλωσε ότι η Βόρεια Κορέα εκτόξευσε μπαλόνια που φαινόταν να μεταφέρουν σκουπίδια. Τι συμβαίνει; Η Βόρεια Κορέα υλοποιεί τις προειδοποιήσεις της ότι θα συνεχίσει να στέλνει μπαλόνια που μεταφέρουν σκουπίδια. Ανάμεσα στα σκουπίδια που μετέφεραν τα

Μετάβαση στο περιεχόμενο