Ταράζει πάλι τα «νερά» της ακτοπλοΐας ο Ιταλός ιδιοκτήτης των Μινωικών Γραμμών

Ταράζει πάλι τα «νερά» της ακτοπλοΐας ο Ιταλός ιδιοκτήτης των Μινωικών Γραμμών, ο εφοπλιστής Εμάνουελ Γκριμάλντι,

Mιλώντας στο XXII Euromed Convection, που διοργάνωσε ο Ομιλός του στο
Λαγονήσι, o Ιταλός εφοπλιστής ανέφερε ότι, υπό προϋποθέσεις και εάν
πουληθεί η Attica (BlueStar, Superfast, HSW), o Όμιλος του εξετάζει την
εκδήλωση ενδιαφέροντος.

Το τελευταίο διάστημα έχουν σημειωθεί σημαντικές ανακατατάξεις στην
εγχώρια ακτοπλοϊκή αγορά, με κυριότερη την εξαγορά της HSW από την
Attica, αλλά και την ενίσχυση του στόλου και της εισόδου στη γραμμή
Πειραιάς – Χανιά των Μινωικών Γραμμών.

«Η Minoan είναι μια εταιρεία υγιής, έχει τρία πανέμορφα πλοία που
είναι σύγχρονα και αποδοτικά, χωρίς δανεισμό και με διαθέσιμα κεφάλαια.

Όποια ευκαιρία εμφανιστεί, έχουμε τη δυνατότητα να την εκμεταλλευτούμε.Ό,τι έχουμε τη δυνατότητα να το αγοράσουμε, θα το εξετάσουμε,
μας ενδιαφέρουν εταιρείες υγιείς που μπορούν να φέρουν μερίδια αγοράς»,
ανέφερε ο κ. Γκριμάλντι, συμπληρώνοντας ότι «θα χτίσουμε μόνοι μας τα
καλύτερα δυνατά πλοία και θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε στο ελληνικό
περιβάλλον, με τα πιο σύγχρονα και ανταγωνιστικά πλοία».

id=”attachment_1081″ style=”width: 614px” class=”wp-caption aligncenter”>

O Eμ. Γκριμάλντι

Συγκεκριμένα, τα τρία πλοία που έχουν στο στόλο τους οι Μινωικές Γραμμές θα ενταχθούν σε ναυπηγικό πρόγραμμα αναβάθμισης,έτσι
ώστε τον προσεχή Απρίλιο να έχουν τοποθετηθεί σε αυτά σκράμπερς,
προκειμένου να είναι συμβατά με τους νέους περιβαλλοντικούς κανονισμούς
της ΕΕ, οι οποίοι προβλέπουν μείωση των εκπομπών CO2, με τη χρήση
ειδικού καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο.

Oι σημαντικές εξελίξεις του 2018 στις Μινωικές Γραμμές

Εντός του α’ εξάμηνου του 2018αποπληρώθηκαν συνολικά 139,3 εκατ., τα οποία αποτελούσαν το υπολειπόμενο κεφάλαιο του ομολογιακού κοινοπρακτικού δανείου.

Σε οικονομικό επίπεδο, το α’ εξάμηνο του 2018, ο κύκλος εργασιών του
ΟμίλουΜινωικές Γραμμές ανήλθε σε € 35,9 εκ., ενώ τα καθαρά κέρδη μετά
από φόρουςαπό συνεχιζόμενες δραστηριότητες ανήλθαν σε € 1,9 εκ.

Επίσης, τον Ιούνιο του 2018 ολοκληρώθηκε η μεταβίβαση το πλοίου
“ΜΥΚΟΝΟΣ ΠΑΛΑΣ” στην εταιρεία από τη θυγατρική της Minoan Italia SpA,
έναντι € 65,0 εκατ., το οποίο δρομολογήθηκε, από τα μέσα Ιουλίου 2018,
στη γραμμή Χανιά-Πειραιάς-Χανιά.

Στις 11/6/2018, η εταιρεία προχώρησε στην πώληση των 37.667.504
μετοχών της εταιρείας ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε., οι οποίες
αντιπροσωπεύουν ποσοστό 48,53% του καταβεβλημένου μετοχικού της
κεφαλαίου, στην Attica Ανώνυμος Εταιρεία Συμμετοχών έναντι τιμήματος €
78,5 εκατ.

Στο πλαίσιο της ίδιας συμφωνίας, η εταιρεία αγόρασε το πλοίο
“HIGHSPEED 7” από την εταιρεία ΧΕΛΛΕΝΙΚ ΣΗΓΟΥΕΪΣ Α.Ν.Ε., έναντι
συνολικού τιμήματος € 25,0 εκατ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ευχαρίστησε την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών για την προσφορά της στη Θεσσαλία με 50 εκατ.

Η Πρόεδρος της ΕΕΕ, Μελίνα Τραυλού συμμετείχε σε εκδήλωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στο Μουζάκι, για την παρουσίαση των έργων αποκατάστασης στις περιοχές της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας που δοκιμάστηκαν από τις καταστροφικές πλημμύρες. Τόσο ο Υπουργός Υποδομών

Σημαντικός ακτοπλοϊκός κόμβος το λιμάνι της Ραφήνας

ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ κόμβο ακτοπλοϊκών υπηρεσιών λόγω της κοντινότερης απόστασής του από τις Κυκλάδες και την Εύβοια, αλλά και  μελλοντικής του σύνδεσης με τον σιδηρόδρομο και την Αττική οδό, εξελίσσεται το λιμάνι της Ραφήνας. Το ΤΑΙΠΕΔ, με την ιδιότητα της Αρχής

Απαγορευμένες ζώνες για τις μηχανότρατες και νέες προστατευόμενες περιοχές – Οι δεσμεύσεις για τις ελληνικές θάλασσες

Σε περίπου 780 εκατ. ευρώ έχει εκτιμηθεί ο προϋπολογισμός για την υλοποίηση των  21 δεσμεύσεων της Ελλάδας για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος στο πλαίσιο της Διεθνούς Διάσκεψης Our Ocean Conference 2024 που διεξήχθη στην Αθήνα.  Η… μερίδα του λέοντος, ήτοι 500 εκατ. ευρώ,

Μετάβαση στο περιεχόμενο