Τέλος για τα χάρτινα εισιτήρια στα μέσα μεταφοράς: Πώς θα πληρώνουμε μέσω κινητού

Την απόφαση να καταργήσει τα χάρτινα εισιτήρια στα μέσα μεταφοράς πήρε το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών ακολουθώντας το παράδειγμα του Παρισιού και άλλων ευρωπαϊκών πόλεων

Οι νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες εντάσσονται όλο και περισσότερο και στις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών να θέλει να επιτύχει την εύκολη και άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών.

Συγκεκριμένα, πολύ σύντομα οι επιβάτες δεν θα χρειάζεται πλέον να εκδίδουν χάρτινο εισιτήριο καθώς θα μπορούν να πληρώνουν το αντίτιμο απευθείας μέσω κάρτας.

Ακολουθώντας το παράδειγμα του Παρισιού αλλά και άλλων μεγάλων ευρωπαϊκών πόλεων, το υπουργείο έχει ξεκινήσει συνεργασία για να «ανοίξει» το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτήριου μέσα από τις τράπεζες.

Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες η κάρτα θα μπορεί να χρησιμοποιείται σε όλα τα ΜΜΜ.

Η κίνηση αυτή έχει αρκετά οφέλη τόσο για τον επιβάτη όσο και για τον ΟΑΣΑ καθώς περιορίζοντας τη χρήση των χάρτινων εισιτηρίων που είναι και αρκετά κοστοβόρα γλιτώνει αρκετά χρήματα.

Την απόφαση για κατάργηση του χάρτινου εισιτηρίου πήρε πριν από λίγες ημέρες η Γαλλία και συγκεκριμένα το μετρό του Παρισιού, όπου έπειτα από 120 χρόνια ο υπόγειος της πρωτεύουσας της «πόλης του έρωτα» ανασχηματίζεται και οδηγείται σε ένα ανέπαφο μέλλον.

Στα μηχανήματα εισόδου των επιβατών πλέον αντί για έλεγχο εισιτηρίων γίνεται χρήση smartphones με τα κινητά που χρησιμοποιούν λειτουργικό σύστημα Android να εξυπηρετούνται εντός μερικών εβδομάδων για την άμεση πληρωμή του αντίτιμου μέσω κάρτας και τα κινητά της Apple να ακολουθούν το 2023.

Να σημειώσουμε ότι 20 χρόνια πριν η Νέα Υόρκη είχε προχωρήσει πρώτη στην κατάργηση των νομισμάτων στο μετρό ενώ πριν από 10 χρόνια και το Λονδίνο ακολούθησε καταργώντας σχεδόν εντελώς τα «παραδοσιακά» χαρτάκια που εξασφαλίζουν διαδρομές με τα μέσα μεταφοράς της πόλης.

Πηγή

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πλακιωτάκης: Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πλέον πρωταγωνιστεί στις διεθνείς μεταφορές

Τη θέση του ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης πλέον πρωταγωνιστεί στις διεθνείς μεταφορές, ενισχύοντας το ρόλο του και την προστιθέμενη αξία του στην ανάπτυξη της περιοχής, διατύπωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Γιάννης Πλακιωτάκης, υπογραμμίζοντας σε βιντεοσκοπημένο του μήνυμα,

ΟΛΠ: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος

Την ολοκλήρωση των εργασιών αναβάθμισης των υποδομών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και συγκεκριμένα στην Ανατολική πλευρά του Προβλήτα ΙΙ, ανακοινώνει η ΟΛΠ. Οι ανωτέρω εργασίες αποτελούν τμήμα της δεύτερης φάσης του ευρύτερου έργου βελτίωσης των υποδομών στη ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη Περάματος και περιλάμβαναν την

Τραβάει το σχοινί η Τουρκία: Σενάριο κρίσης νότια της Κρήτης– Το σεισμογραφικό σκάφος και ο ρόλος της Τρίπολης – Σε επιφυλακή ο Στόλος

Στην εκτίμηση ότι πίσω από την προκλητική αντίδραση της κυβέρνησης της Τρίπολης και της υπουργού εξωτερικών Νάιλα Μανγκούς η οποία κάνει λόγο «για έρευνες της Ελλάδας σε διαφιλονικούμενη περιοχή»  κρύβεται η Άγκυρα φαίνεται ότι καταλήγει η Αθήνα. Την ώρα που η

Φωτογραφική διάταξη για την επιλεκτική προαγωγή Αξιωματικών (εκ ΔΥΛΣ) Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ

Με μεγάλη μας έκπληξη ενημερωθήκαμε πως στο σχεδίου νόμου του Υπουργείου Ναυτιλίας με τίτλο «Σύσταση Ινστιτούτου Ιστορίας Εμπορικής Ναυτιλίας, Λιμένων και Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και άλλες διατάξεις» το οποίο ρυθμίζει μεταξύ άλλων και θέματα προσωπικού Λ.Σ. ΕΛ.ΑΚΤ.  περιλαμβάνεται και