Θεσσαλονίκη: Έδεσαν καρέκλες σε στάση λεωφορείου για να μπορούν να κάθονται

Η στάση του λεωφορείου δεν διαθέτει παγκάκι και στο σημείο βρίσκονται  καρέκλες, οι οποίες μάλιστα είναι δεμένες μεταξύ τους.

Σε… πατέντα προχώρησαν άγνωστοι οι οποίοι βλέπουν εδώ και μέρες να απουσιάζει το παγκάκι από τη στάση λεωφορείων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στην πλατεία Δημοκρατίας. Τοποθέτησαν στη στάση με το υπόστεγο δύο καρέκλες, τις έδεσαν γράφοντας μάλιστα και ένα μήνυμα: “δωρεά Η.Δ. για υπερήλικες και εργαζόμενους”.

Όπως αναφέρει το grtimes.gr, πρόκειται για μια πολυσύχναστη στάση λεωφορείων, από την οποία αναμένουν καθημερινά χιλιάδες πολίτες το λεωφορείο τους, ωστόσο όχι μόνο δεν έχει αντικατασταθεί το παγκάκι για να κάθονται όσοι το έχουν ανάγκη αλλά οι πολίτες πήραν την πρωτοβουλία να δώσουν λύση στο πρόβλημα.

Τι ισχύει και δεν έχει τοποθετηθεί παγκάκι

Στις καλένδες τριών διαφορετικών κρατικών υπηρεσιών, είναι… μπλεγμένη η υπόθεση με το παγκάκι που απουσιάζει από τη στάση λεωφορείων στην Πλατεία Δημοκρατίας. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ευθύνη του οποίου είναι οι συγκεκριμένες στάσεις, έχει στην ουσία «δεμένα τα χέρια», προκειμένου να τοποθετήσει παγκάκι.

Όπως εξηγεί ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του Δήμου Θεσσαλονίκης, Μάκης Κυριζίδης, «ο τύπος του στεγάστρου βάσει των Εθνικών Τεχνικών προδιαγραφών και ελάχιστου απαιτητού πλάτους πεζοδρομίου του ΟΑΣΑ για τοποθέτηση στεγάστρου σε συνδυασμό με το άρθρο 2 της ΥΑ 52907/2009 «Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών» και έχει εγκριθεί από τον αρμόδιο φορέα ΟΣΕΘ, καθορίζεται ως Β.».

Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος εξηγεί: «Στη στάση έχει τοποθετηθεί ειδικό στασίδι (δοκός), για να εξασφαλίζεται η ελεύθερη όδευση των πεζών και η απρόσκοπτη κυκλοφορία των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένο ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίου για να τοποθετηθεί στεγάστρου τύπου Α, ήτοι στέγαστρο με κάθισμα» και σημειώνει πως «η πίστη τήρηση των συγκεκριμένων τεχνικών χαρακτηριστικών των στεγάστρων αποσκοπεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην ελεύθερη κίνηση των πεζών και την ασφαλή κυκλοφορία ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ελάχιστο απαιτητό πλάτος πεζοδρομίου, για στέγαστρο τύπου Α, ήτοι στέγαστρο με κάθισμα, συμπεριλαμβανομένου του κρασπέδου είναι 3.70 m».

Ο κ. Κυριζίδης κατέστησε σαφές πως «αν αλλάξουν τα ανωτέρω (υπουργική απόφαση, προδιαγραφές ΟΑΣΑ, νομοθετική παρέμβαση) και χορηγηθεί κατ’ εξαίρεση της νομοθεσίας άδεια τοποθέτησης από τον αρμόδιο ΟΣΕΘ, θα τοποθετήσουμε άμεσα το παγκάκι».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ισπανία: Βίντεο από την στιγμή που διακινητές πετούν μετανάστες στη θάλασσα – Τέσσερις νεκροί

Τέσσερις μετανάστες που επέβαιναν σε ταχύπλοο πνίγηκαν όταν διακινητές τους έριξαν στη θάλασσα λίγα μέτρα από παραλία της Κάντιθ, στη νότια Ισπανία. Στο ταχύπλοο επέβαιναν 27 παράτυποι μετανάστες, εκ των οποίων 23 διασώθηκαν. Βίντεο που μεταδίδουν ισπανικά μέσα ενημέρωσης δείχνουν

Παναγιώτης Tσάκος: Eπίτιμος Διδάκτορας του EAΠ – H αναγνώρισή του ως Πρεσβευτής της Eλληνικής Nαυτιλίας και του Eλληνισμού

Σε Eπίτιμο Διδάκτορα της Σχολής Aνθρωπιστικών Eπιστημών του Eλληνικού Aνοικτού Πανεπιστημίου που εδρεύει στην Πάτρα αναγορεύτηκε το περασμένο Σάββατο (18 Nοεμβρίου) ο καπετάν Παναγιώτης Tσάκος. O καπετάνιος, ως ιδρυτής του Iδρύματος «Mαρία Tσάκος», στο Mοντεβιδέο της Oυρουγουάης, με κύριο σκοπό

Σε δημόσια διαβούλευση οι νέοι Ποινικοί Κώδικες: ΔΕΙΤΕ ΟΛΟ το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης

Τέθηκε σε διαβούλευση το νομοσχέδιο του υπουργείου Δικαιοσύνης για τους νέους Ποινικούς Κώδικες, οι βασικοί άξονες του οποίου παρουσιάστηκαν όπως έγραψε το dikastiko.gr, από τον υπουργό Γιώργο Φλωρίδη την Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2023. Το νομοσχέδιο με τίτλο: «Παρεμβάσεις στον Ποινικό Κώδικα και τον Κώδικα

Capital: Στο νηολόγιο του LR θα ενταχθούν τα νεότευκτα πλοία LCO2

Η Capital Gas Ship Management ανακοίνωσε ότι τα πρώτα πλοία μεταφοράς LCO2 (υγρού διοξειδίου άνθρακα) μεσαίου μεγέθους, χαμηλής πίεσης (με δυνατότητα υποστήριξης διπλού καυσίμου αμμωνίας) που παρήγγειλε στο ναυπηγείο της Hyundai Mipo Dockyard θα νηολογηθούν από τον LR. Το έργο εντάσσεται στο πλαίσιο συνεργασίας ανάμεσα στην Capital, την

Μετάβαση στο περιεχόμενο