Θεσσαλονίκη: Έδεσαν καρέκλες σε στάση λεωφορείου για να μπορούν να κάθονται

Η στάση του λεωφορείου δεν διαθέτει παγκάκι και στο σημείο βρίσκονται  καρέκλες, οι οποίες μάλιστα είναι δεμένες μεταξύ τους.

Σε… πατέντα προχώρησαν άγνωστοι οι οποίοι βλέπουν εδώ και μέρες να απουσιάζει το παγκάκι από τη στάση λεωφορείων στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και συγκεκριμένα στην πλατεία Δημοκρατίας. Τοποθέτησαν στη στάση με το υπόστεγο δύο καρέκλες, τις έδεσαν γράφοντας μάλιστα και ένα μήνυμα: “δωρεά Η.Δ. για υπερήλικες και εργαζόμενους”.

Όπως αναφέρει το grtimes.gr, πρόκειται για μια πολυσύχναστη στάση λεωφορείων, από την οποία αναμένουν καθημερινά χιλιάδες πολίτες το λεωφορείο τους, ωστόσο όχι μόνο δεν έχει αντικατασταθεί το παγκάκι για να κάθονται όσοι το έχουν ανάγκη αλλά οι πολίτες πήραν την πρωτοβουλία να δώσουν λύση στο πρόβλημα.

Τι ισχύει και δεν έχει τοποθετηθεί παγκάκι

Στις καλένδες τριών διαφορετικών κρατικών υπηρεσιών, είναι… μπλεγμένη η υπόθεση με το παγκάκι που απουσιάζει από τη στάση λεωφορείων στην Πλατεία Δημοκρατίας. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης, ευθύνη του οποίου είναι οι συγκεκριμένες στάσεις, έχει στην ουσία «δεμένα τα χέρια», προκειμένου να τοποθετήσει παγκάκι.

Όπως εξηγεί ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων του Δήμου Θεσσαλονίκης, Μάκης Κυριζίδης, «ο τύπος του στεγάστρου βάσει των Εθνικών Τεχνικών προδιαγραφών και ελάχιστου απαιτητού πλάτους πεζοδρομίου του ΟΑΣΑ για τοποθέτηση στεγάστρου σε συνδυασμό με το άρθρο 2 της ΥΑ 52907/2009 «Ειδικές ρυθμίσεις για την εξυπηρέτηση ατόμων με αναπηρία σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται για την κυκλοφορία πεζών» και έχει εγκριθεί από τον αρμόδιο φορέα ΟΣΕΘ, καθορίζεται ως Β.».

Ο αρμόδιος αντιδήμαρχος εξηγεί: «Στη στάση έχει τοποθετηθεί ειδικό στασίδι (δοκός), για να εξασφαλίζεται η ελεύθερη όδευση των πεζών και η απρόσκοπτη κυκλοφορία των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Πρέπει να υπάρχει συγκεκριμένο ελάχιστο πλάτος πεζοδρομίου για να τοποθετηθεί στεγάστρου τύπου Α, ήτοι στέγαστρο με κάθισμα» και σημειώνει πως «η πίστη τήρηση των συγκεκριμένων τεχνικών χαρακτηριστικών των στεγάστρων αποσκοπεί ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στην ελεύθερη κίνηση των πεζών και την ασφαλή κυκλοφορία ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ελάχιστο απαιτητό πλάτος πεζοδρομίου, για στέγαστρο τύπου Α, ήτοι στέγαστρο με κάθισμα, συμπεριλαμβανομένου του κρασπέδου είναι 3.70 m».

Ο κ. Κυριζίδης κατέστησε σαφές πως «αν αλλάξουν τα ανωτέρω (υπουργική απόφαση, προδιαγραφές ΟΑΣΑ, νομοθετική παρέμβαση) και χορηγηθεί κατ’ εξαίρεση της νομοθεσίας άδεια τοποθέτησης από τον αρμόδιο ΟΣΕΘ, θα τοποθετήσουμε άμεσα το παγκάκι».

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λήμνος: Απουσία ναυαγοσώστη στην αστική παραλία, Λιμενικος βούτηξε και ανέσυρε αγνοούμενο κολυμβητή

Νεαρή Λιμενικος σε υπηρεσία συνοδού στο Ναυαγοσωστικο σκάφος, σε αναζητήσεις τους νεαρού κολυμβητή, μολις τον εντόπισαν βούτηξε στα σκοτεινά νερά για να τον ανασύρει με ασφάλεια Ο 21χρονος κολυμπούσε το βραδυ της Δευτέρας (08/08) στη θαλάσσια περιοχή της παραλίας Ρωμεϊκός

VIKING Norsafe MUNIN S1200 Καμπίνα HCG του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής

Γράφτηκε από τον D-Mitch   VIKING Norsafe MUNIN S1200 Καμπίνα HCG Αυτό το άρθρο αφορά ένα νέο σκάφος που κατασκευάστηκε από τη VIKING Norsafe Hellas, το MUNIN S1200 Cabin HCG, το οποίο θα υπηρετεί στο Λιμενικό Σώμα Ελληνικής Ακτοφυλακής. Μέχρι τώρα, μεταξύ

Γιάννης Πλακιωτάκης : 175 εκατ. για λιμάνια και 80 εκατ. για άγονες

Nέα 255 εκατ. για την ακτοπλοΐαH χρηματοδότηση έργων, οι επιδοτήσεις γραμμών, τα οφέλη για τους νησιώτες και τον τουρισμό Ένας από τους κεντρικούς στρατηγικούς στόχους της ηγεσίας του YNANΠ και του Γιάννη Πλακιωτάκη είναι η διαρκής στήριξη της ελληνικής ακτοπλοΐας,