Θετικό το υπουργείο Ναυτιλίας στην ακτοπλοϊκή σύνδεση του Μεσολογγίου με Κεφαλονιά και Ζάκυνθο


Εκτενής συζήτηση για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του Μεσολογγίου με τα
νησιά του Ιονίου, Κεφαλονιά και Ζάκυνθο, πραγματοποιήθηκε στα γραφεία
του υπουργείου Ναυτιλίας.
Στη συνάντηση συμμετείχαν ο γενικός γραμματέας Ναυτιλίας και
Νησιωτικής Πολιτικής Διονύσιος Τεμπονέρας, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου
Αιτωλοακαρνανίας Π. Τσιχριτζής, ο πρόεδρος του Εμποροβιομηχανικού
Συλλόγου Ι.Π. Μεσολογγίου και μέλος του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου Β.
Σπυρόπουλος, ο αντιπρόεδρος Εμποροβιομηχανικού Συλλόγου Ι.Π. Μεσολογγίου
και μέλος της διοίκησης της ΕΣΕΕ Κω/νος Πασιόπουλος και η Π. Μελαχρή,
μέλος του Δ.Σ. του Επιμελητηρίου.
Αναφορικά με το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του Μεσολογγίου με το
Ιόνιο, αναπτύχθηκαν από τους εκπροσώπους του Επιμελητηρίου όλα εκείνα
τα στοιχεία που αποδεικνύουν την αναγκαιότητα της γραμμής, καθότι μετά
την κατασκευή και λειτουργία της Ιονίας Οδού το εμπόριο της Β. Ελλάδος μεταφέρεται νότια και ειδικά προς τα νησιά του Ιονίου που τυγχάνουν ολοένα και μεγαλύτερης προσέλευσης τουριστών.
Στη συνέχεια, οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου αναφέρθηκαν στη σημασία
που έχει η ακτοπλοϊκή αυτή σύνδεση τόσο για τον εμπορικό όσο και για
τον τουριστικό τομέα.
Ο κ. Σπυρόπουλος τόνισε ότι έχει εγκριθεί ήδη το ποσό του 1,2 εκατ. ευρώ για τη διάνοιξη του διαύλου στο λιμάνι του Μεσολογγίου, εξαλείφοντας έτσι όποιο πρακτικό πρόβλημα στεκόταν τροχοπέδη για τη δημιουργία της γραμμής μέχρι σήμερα.
Για το λόγο αυτό προτάθηκε στον κ. Τεμπονέρα να υπάρξει επιδότηση της
γραμμής, ώστε να δοθεί η απαραίτητη ώθηση για την υλοποίησή της και για
τα πρώτα στάδια λειτουργίας της.
Ο κ. Τεμπονέρας ενημέρωσε ότι υπάρχει θετική προσέγγιση του
υπουργείου επί του θέματος και ότι θα πρέπει να βρεθεί ενδιαφερόμενη
ναυτιλιακή εταιρεία ώστε να υπάρξει άμεση επιδότηση και φυσικά
αντίστοιχο ενδιαφέρον από φορείς των νησιών Κεφαλληνίας και Ζακύνθου.metaforespress.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Απόστρατοι ΛΣ-ΕΛΑΚΤ: Παιδιά ενός κατώτερου Θεού;

Όταν, το 1919, ιδρύθηκε το Λιμενικό Σώμα, προήλθε από τα «σπλάχνα» του Πολεμικού Ναυτικού.  Έτσι, βάσει εθνικών σχεδίων, το Λιμενικό Σώμα είναι Σώμα υπαγόμενο στο συγκεκριμένο κλάδο των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας. Παρότι στο παρελθόν επανειλημμένα αμφισβητήθηκε, αυτός ο «γνήσιος

21 Απριλίου 1967: Οι Στρατιωτικοί που είπαν ΟΧΙ στη χούντα

Το πρωί της 21ης Απριλίου 1967 η Ελλάδα έμπαινε στο γύψο μιας ακόμη στρατιωτικής χούντας. Οι συνέπειες για τον ελληνισμό ήταν βαρύτατες, Επτά χρόνια μετά οι ανόητοι που κατέλυσαν τη Δημοκρατία ξεπουλούσαν και τη Κύπρο. Το στίγμα της χούντας βάραινε

Εκσυγχρονισμός πολλαπλών εκτοξευτών RM-70: Στον εξοπλιστικό σχεδιασμό του Στρατού Ξηράς το Πυροβολικό Μάχης

* Του Κώστα Σαρικά Η ενίσχυση του Πυροβολικού Μάχης αποτελεί προτεραιότητα για τον Στρατό Ξηράς έπειτα και από την επανεξέταση όλων των εξοπλιστικών προγραμμάτων στο πλαίσιο εξορθολογισμού που αποφάσισε η ηγεσία του υπουργείου Εθνικής Άμυνας. Μεταξύ των προγραμμάτων που πήραν το «πράσινο» φως

MED-5: Μέτρα πρόληψης των μεταναστευτικών ροών και όχι απώθησής τους ζητούν οι χώρες του Ευρωπαϊκού Νότου

Οι πέντε μεσογειακές χώρες που αποτελούν τα νότια σύνορα της Ευρώπης και οι οποίες εκ των πραγμάτων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μεταναστευτικής πίεσης και του προβλήματος της παράνομης διακίνησης απεύθυναν έκκληση στην Ευρωπαϊκή Ένωση ώστε να σταματήσει να έχει πολιτικές κυρίως

Μετάβαση στο περιεχόμενο