Τη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΕΜΟΣ ζητούν από τον Πλακιωτάκη οι δήμαρχοι Σίφνου-Μήλου-Σερίφου

Επιστολή προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννη Πλακιωτάκη έστειλαν οι δήμαρχοι τριών νησιών των δυτικών Κυκλάδων, η Μαρία Ναδάλη της Σίφνου, ο Μανώλης Μικέλης της Μήλου και ο Κώστας Ρεβίνθης της Σερίφου με την οποία ζητούν μα γίνει δεκτό το αίτημα της Aegean Sea Lines για τη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΕΜΟΣ. Με την επιστολή επιβεβαιώνουν ενυπόγραφα «την απόλυτη ανάγκη για την άμεση αποδοχή του αιτήματος ώστε να λυθεί οριστικά το ακτοπλοϊκό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα νησιά μας με τα δρομολόγια των συμβατικών πλοίων».

Όπως εξηγούν «τα τελευταία χρόνια στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων υπάρχει μόνο ένα συμβατικό πλοίο, το Ε/Γ-Ο/Γ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ, το οποίο πράγματι εξυπηρετεί τα νησιά μας με συνέπεια και υπευθυνότητα, όμως δεν επαρκεί, αφού ολόκληρο το χρόνο, όπως γνωρίζετε, οι πληρότητες του garage του αγγίζουν το 100% σε κάθε δρομολόγιο, ενώ το καλοκαίρι είναι αδύνατη η εξυπηρέτηση των επιβατών και των οχημάτων, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις των νησιών να έχουν σοβαρές απώλειες εσόδων» και προσθέτουν:

«Με τη δρομολόγηση αυτού του μεγέθους πλοίου, όπως το ΑΝΕΜΟΣ, και με το πρόγραμμα των δρομολογίων που κατατέθηκε, λύνεται σε απόλυτο βαθμό το παραπάνω πρόβλημα, ενώ παράλληλα τα νησιά μας θα αποκτήσουν καθημερινή συγκοινωνία με τον Πειραιά, σχεδόν όλο τον χρόνο, αντί των τριών (3) δρομολογίων που εκτελούνται “σήμερα” εβδομαδιαίως -εκτός τουριστικής περιόδου-, με αυτονόητο τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν οι μόνιμοι κάτοικοι είτε στο θέμα της υγείας είτε στο θέμα της τροφοδοσίας είτε στις μετακινήσεις τους».

Ειδική αναφορά κάνουν στον Όμιλο Ευγενίδη και στην προσφορά του όσον αφορά την στήριξη και εξυπηρέτηση των Δυτικών Κυκλάδων: «Στηρίζουμε ανεπιφύλακτα την επιχειρηματική απόφαση του Ομίλου Ευγενίδη, που ανέκαθεν στηρίζει ποικιλοτρόπως τα νησιά μας προσφέροντας την αρωγή του σε πολλούς τομείς (παιδεία, υγεία κ.ά.), ενώ παράλληλα στον τομέα της ακτοπλοΐας έχει να επιδείξει συνέπεια, υπευθυνότητα και υψηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών».

Αναλυτικά η επιστολή

«ΠΡΟΣ

-Τον Υπουργό Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννη Πλακιωτάκη

-Το Γενικό Γραμματέα Λιμένων, Λιμενικής Πολιτικής & Ναυτιλιακών Επενδύσεων

κ. Ευάγγελο Κυριαζόπουλο

-Το Γενικό Γραμματέα Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής

κ. Μανώλη Κουτουλάκη

-Μέλη Σ.Α.Σ.

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΥΝΑΝΠ/ΔΘΣ/ΤΜΗΜΑ 1

Αξιότιμε κύριε Υπουργέ, Αξιότιμοι κύριοι,

Ενημερωθήκαμε για το αίτημα της AEGEAN SEA LINES NE που κατατέθηκε στην υπηρεσία σας για τη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΕΜΟΣ στα νησιά των Δυτικών Κυκλάδων και θέλουμε με την παρούσα επιστολή μας να σας επιβεβαιώσουμε την απόλυτη ανάγκη για την άμεση αποδοχή του αιτήματος ώστε να λυθεί οριστικά το ακτοπλοϊκό πρόβλημα που αντιμετωπίζουν τα νησιά μας με τα δρομολόγια των συμβατικών πλοίων.

Τα τελευταία χρόνια στη γραμμή των Δυτικών Κυκλάδων υπάρχει μόνο ένα συμβατικό πλοίο, το Ε/Γ-Ο/Γ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ, το οποίο πράγματι εξυπηρετεί τα νησιά μας με συνέπεια και υπευθυνότητα, όμως δεν επαρκεί, αφού ολόκληρο το χρόνο, όπως γνωρίζετε, οι πληρότητες του garage του αγγίζουν το 100% σε κάθε δρομολόγιο, ενώ το καλοκαίρι είναι αδύνατη η εξυπηρέτηση των επιβατών και των οχημάτων, με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις των νησιών να έχουν σοβαρές απώλειες εσόδων. Με τη δρομολόγηση αυτού του μεγέθους πλοίου, όπως το ΑΝΕΜΟΣ, και με το πρόγραμμα των δρομολογίων που κατατέθηκε, λύνεται σε απόλυτο βαθμό το παραπάνω πρόβλημα, ενώ παράλληλα τα νησιά μας θα αποκτήσουν καθημερινή συγκοινωνία με τον Πειραιά, σχεδόν όλο τον χρόνο, αντί των τριών (3) δρομολογίων που εκτελούνται “σήμερα” εβδομαδιαίως -εκτός τουριστικής περιόδου-, με αυτονόητο τον κίνδυνο που αντιμετωπίζουν οι μόνιμοι κάτοικοι είτε στο θέμα της υγείας είτε στο θέμα της τροφοδοσίας είτε στις μετακινήσεις τους.

Ένα άλλο θέμα που λύνεται με τη δρομολόγηση αυτή είναι η προστασία των νησιών και των κατοίκων τους με την εξασφάλιση της τροφοδοσίας τους κατά την καλοκαιρινή περίοδο, αφού είναι κοινά αποδεκτό ότι, λόγω των πιεσμένων δρομολογίων του ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ το καλοκαίρι, σε περίπτωση βλάβης δεν πρόκειται να υπάρξει πλοίο αντικατάστασης και οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές για όλους.

Επιπλέον, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι στηρίζουμε ανεπιφύλακτα την επιχειρηματική απόφαση του Ομίλου Ευγενίδη, που ανέκαθεν στηρίζει ποικιλοτρόπως τα νησιά μας προσφέροντας την αρωγή του σε πολλούς τομείς (παιδεία, υγεία κ.ά.), ενώ παράλληλα στον τομέα της ακτοπλοΐας έχει να επιδείξει συνέπεια, υπευθυνότητα και υψηλή ποιότητα παρεχόμενων υπηρεσιών».

Τη δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΕΜΟΣ ζητούν από τον Πλακιωτάκη οι δήμαρχοι Σίφνου-Μήλου-Σερίφου

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Με €611.500 στηρίζει η Βουλή τα τέκνα πεσόντων στελεχών των ΕΔ και των ΣΑ

«Στο πλευρό των οικογενειών στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων και των Σωμάτων Ασφαλείας, που έπεσαν εν ώρα καθήκοντος παραμένει για μια ακόμη χρονιά η Βουλή των Ελλήνων» σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του κοινοβουλίου. Συγκεκριμένα, «…με απόφαση του Προέδρου της Βουλής κ.

Παρ’ ολίγον σύγκρουση αεροσκάφους που απογειώθηκε από το «Ελευθέριος Βενιζέλος» με drone

Αεροπλάνο της British Airways που απογειώθηκε από την Αθήνα με προορισμό το αεροδρόμιο Χίθροου στο Λονδίνο απέφυγε στο παρά πέντε σύγκρουση με ένα drone στα 9.600 πόδια. Το περιστατικό πιστεύεται ότι είναι ένα από τα πιο κοντινά ατυχήματα που έχουν

Συντάξεις: Κύμα εξόδου από το Δημόσιο για 40.000

Στην «ουρά» για σύνταξη βρίσκονται φέτος περίπου 40.000 δημόσιοι υπάλληλοι με θεμελιωμένα και κατοχυρωμένα συνταξιοδοτικά δικαιώματα, χωρίς να έχουν συμπληρώσει το γενικό όριο ηλικίας συνταξιοδότησης των 62 ετών. Οι περισσότεροι αναμένεται να κάνουν χρήση των πλασματικών ετών. Την ίδια ώρα αναμένεται

Δημογραφικό: Προς «παγκόσμια συνταξιοδοτική κρίση» – «Τεράστια πίεση» από τη γήρανση του πληθυσμού

Η δραματική μείωση της παγκόσμιας γονιμότητας καθ’ όλη τη διάρκεια του αιώνα αποδεικνύεται στις επικαιροποιημένες και ολοκληρωμένες δημογραφικές εκτιμήσεις των βασικών δεικτών. Η γήρανση του πληθυσμού οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια σε μακροπρόθεσμες επιπτώσεις τόσο στην αγορά εργασίας όσο και στο συνταξιοδοτικό σύστημα. Τα παγκόσμια «καμπανάκια» έχουν αρχίσει να

Μετάβαση στο περιεχόμενο