Τι κρίμα να αγνοούν και πάλι την κοινωνία και να προκρίνουν μισές αλήθειες

Το πολιτικό σκηνικό είναι σπαρμένο με γυαλιά, μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, αλλά φαίνεται ότι τα κόμματα άρχισαν και πάλι να «χορεύουν» με τους παλιούς ρυθμούς και πληγώνονται περισσότερο.

Μπορεί τα δύο μεγαλύτερα κόμματα να τήρησαν για 15 μέρες το πένθος – όχι απόλυτα- για τους 57 νεκρούς αλλά με την έναρξη της εβδομάδας μπήκαν σε άτσαλους επικοινωνιακούς ρυθμούς «σκληρού ροκ».

Την οργή, απογοήτευση, ανασφάλεια που νιώθουν οι πολίτες όλων των αποχρώσεων, τις ευθύνες που καταλογίζουν διαχρονικά- προφανώς με μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης στην κυβέρνηση της ΝΔ- και την αποστασιοποίησή της από τις παρατάξεις που κυβέρνησαν όπως καταγράφονται σε όλες τις δημοσκοπήσεις δεν την βλέπουν ή μάλλον την διαβάζουν ανάποδα.

Μπορεί να θέλουν με το σκληρό ροκ να συσπειρώσουν όσους απομακρύνθηκαν, αλλά μάλλον επιτυγχάνουν το αντίθετο. Διώχνουν κι άλλους. Την κρίσιμη μάζα που έφυγε γιατί θέλει να δείξει στα κόμματα ότι πρέπει να αλλάξουν και να αντιμετωπίσουν τα θέματα με σοβαρότητα και υπευθυνότητα.

Αν παρατηρήσει κανείς τις δημοσκοπήσεις της περασμένης εβδομάδας, πέρα από τα ποιοτικά στοιχεία, ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ έχασαν το καθένα περίπου από 10% επί του ποσοστού που δήλωνε ότι θα τα ψηφίσει στις προηγούμενες δημοσκοπήσεις.

Ίσως, η συσπείρωση του κομματικού ακροατηρίου να αποτελεί το ζητούμενο για τις εκλογές αλλά η κοινωνία θα μετρήσει διαφορετικά. Κι ίσως αυτό το κομβικό στοιχείο να αποτελέσει θρυαλλίδα.

O υφυπουργός Μιχ. Παπαδόπουλος με σταθμάρχη που δηλώνει ότι δεν υπάρχει τηλεδιοίκηση

Η κυβέρνηση άλλαξε τη ρητορική της και μίλησε τελικά για τοπικό κέντρο τηλεδιοίκησης ώστε να μην έχει μεγαλύτερο πρόβλημα, αλλά έπεσε στην παγίδα της επικοινωνιακής επίσκεψης του Αλέξη Τσίπρα στο υπό ανακατασκευή Κέντρο Τηλεδιοίκησης. Ναι, αυτό λειτουργούσε έως το 2019, αλλά δεν λειτουργούσε πραγματικά και σταθερά, όπως έχουν δηλώσει οι σιδηρδρομικοί. Και διαχωρίζω τους σιδηροδρομικούς οι οποίοι καθημερινά είναι στο πεδίο και γνωρίζουν από την διοίκηση του ΟΣΕ.  Δηλαδή, και πάλι δεν υπήρχε ασφάλεια. Το ζήτημα είναι αν θα μπορούσε να λειτουργεί με επισκευές 20.000 ευρώ και αν θα παρείχε ασφάλεια. Ουδείς έχει απαντήσει γιατί δεν επισκευάστηκε και ουδείς έχει απαντήσει εάν επισκευαζόταν, εάν θα παρείχε ασφάλεια. Εδώ είναι η ουσία και όχι οι επικοινωνιακές επισκέψεις.

Ωστόσο, είναι βέβαιο ότι εάν λειτουργούσε πλήρως, όπως αποκαλύπτει το in.gr, τότε 1000% θα υπήρχε ασφάλεια αφού υπάρχουν πολλαπλές δικλείδες ασφαλείας.

O Αλέξης Τσίπρας στο «γιαπί» κέντρο τηλεδιοίκησης στη Λάρισα

Και αν είναι έτσι γιατί οι σύμβουλοι του πρόεδρου του ΣΥΡΙΖΑ του έστειλαν έναν συνταξιούχο, στέλεχος του κόμματος του, από την Ξάνθη όπως καταγγέλει η ΝΔ και δεν έχει διαψευσθεί, αντί να πάει να συνομιλήσει με τους σταθμάρχες της Λάρισσας. Οι άνθρωποι λένε την αλήθεια, ακόμη και εάν έχουν τον προϊστάμενο πάνω από το κεφάλι τους ή και τον υφυπουργό Μεταφορών ο οποίος έσπευσε στη Λάρισσα να δείξει το …«τεχνολογικό θαύμα» της τηλεδιοίκησης που δεν είναι παρά ένας απλός πίνακας χειρισμού για να απαντήσει στον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ.

Δεν θα είχε μεγαλύτερη αξία, πολιτική και ουσιαστική, να πάει ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ στον πίνακα χάραξης πορείας; Προτιμήθηκε η εικόνα του γιαπιού έναντι της ουσίας; Πόσα παραπάνω αυτιά θα άκουγαν και μάτια θα έβλεπαν και πόσοι θα καλοδέχονταν μια δήλωση ότι ο σταθμός τηλεδιοίκησης που λειτουργούσε με προβλήματα, εγκαταλείφθηκε;

Φιάσκο η επίσκεψη του υφυπουργού, με «αχίλειο πτέρνα» η επίσκεψη του Αλέξη Τσίπρα.

Και μέσα στα σπασμένα γυαλιά, η αιμοραγία γίνεται μεγαλύτερη.

Γιατί η κοινωνία απαιτεί την αλήθεια και όχι επικοινωνία.

Οι μισές αλήθειες είναι χειρότερες από το ψέμα. Και αυτό αποτελεί βασική αρχή στην επικοινωνία.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ασπίδα προστασίας από την κυβέρνηση στις αυξήσεις των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων: Ποιο είναι το νέο καύσιμο που εκτίναξε τις τιμές

Μεγάλη προσπάθεια προκειμένου να αντιμετωπιστεί η επιβάρυνση του ακτοπλοϊκού εισιτηρίου που ήδη έχουν προαναγγείλει οι ακτοπλόοι από 1ης Μαΐου, λόγω χρήσης ακριβότερου τύπου καυσίμου χαμηλής περιεκτικότητας σε θείο, καταβάλλει το υπουργείο Ναυτιλίας σε συνεννόηση με το οικονομικό επιτελείο. Πηγές από το υπουργείο Ναυτιλίας,

Αντώνης Καργιώτης: Ξεκινά τη Δευτέρα η δίκη για τη δολοφονία του – Συγκινεί ο αδερφός του

Δευτέρα 20 Ιανουαρίου στο Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Πειραιά ξεκινά η δίκη των τεσσάρων μελών του πληρώματος του Blue Horizon, που κατηγορούνται για το φρικτό θάνατο του 36χρονου Αντώνη Καργιώτη, από τον Άγιο Νικόλαο της Κρήτης. Η υπόθεση είχε συγκλονίσει το πανελλήνιο,

Ρεσάλτο βατραχανθρώπων της ΔΥΚ σε ύποπτο φορτηγό πλοίο (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Άνδρες της ΔΥΚ που επιχειρούν από την φρεγάτα ΛΗΜΝΟΣ του Πολεμικού Ναυτικού, επιβιβάστηκαν σε φορτηγό πλοίο προκειμένου να το ελέγξουν για τυχόν μεταφορά όπλων και πυρομαχικών, στο πλαίσιο της επιχείρησης EUNAVFOR MED IRINI. Οι βατραχάνθρωποι της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών με λέμβο της Φ/Γ προσέγγισαν το ύποπτο πλοίο, επιβιβάστηκαν με

Πώς επισφραγίστηκε η ιστορική συμφωνία της Γάζας – Διαπραγματεύσεις μέχρι την τελευταία στιγμή

Η εκεχειρία μεταξύ του Ισραήλ και της Χαμάς στη Λωρίδα της Γάζας θα τεθεί σε ισχύ αύριο Κυριακή στις 08:30 (τοπική ώρα και ώρα Ελλάδας), ανακοίνωσε σήμερα ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών του Κατάρ στο Χ. «Όπως συντονίστηκε από τα μέρη της

Μετάβαση στο περιεχόμενο