Το “ευχαριστώ” της Π.Ο.Λ. στους Αξιωματικούς που τίθενται σε αποστρατεία

Με ανάμεικτα συναισθήματα  ολοκληρώνεται η διαδικασία των τακτικών κρίσεων 2024 για την Πανελλήνια Ομοσπονδία Λιμενικών – Π.Ο.Λ.

Την ίδια στιγμή που άξιοι συνάδελφοι μας Αξιωματικοί Λ.Σ   προάγονται σε ανώτερες βαθμίδες διοίκησης και επιτελικού ρόλου ταυτόχρονα αποστρατεύονται  εξαίρετοι υψηλόβαθμοι συνάδελφοι μας  που τίμησαν με την παρουσία τους και την υπηρεσιακή τους ακεραιότητα το Λιμενικό Σώμα Ελληνική Ακτοφυλακή για δεκαετίες .

Στους προαχθέντες Αξιωματικούς Λ.Σ εκφράζουμε τα συγχαρητήρια μας, προσδοκώντας και ευχόμενοί  οι υπηρεσίες σας στο Σώμα να συνδράμουν εποικοδομητικά στην περαιτέρω ώθηση των ζητημάτων  του προσωπικού του ΛΣ -ΕΛ.ΑΚΤ και του του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής.

Τιμώντας τους 16 υψηλόβαθμους Αξιωματικούς που τέθηκαν σε αποστρατεία τους ευχαριστήσουμε για όσα πρόσφεραν στο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ, στην χώρα μας αλλά και σε εμάς τους ίδιους καθώς αποτέλεσαν πρότυπο συναδέλφων και παράδειγμα προς μίμηση, δημιουργώντας μια παράδοση που θέλει οι Αξιωματικοί του Λιμενικού Σώματος να βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο κατάρτισης , επιχειρησιακής απόδοσης και προσφοράς στη πατρίδα μας .

Πηγή : Γρ. Τύπου-Μέσων Ενημέρωσης Π.Ο.Λ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο