Το GOTLANDIA II αγόρασε η Golden Star Ferries

Πρόκειται για ένα ταχύπλοο που έχει ναυπηγηθεί το 2006

Ένα ακόμη ταχύπλοο προσθέτουν το στόλο της Golden Star Ferries, οι αδελφοί Στεφάνου,  με την απόκτηση του GOTLANDIA II. Η συμφωνία αγοράς του πλοίου ολοκληρώθηκε και όπως αναφέρουν σχετικές πληροφορίες η εταιρεία θα το δρομολογήσει «στα νερά του Αιγαίου» χωρίς να δίνει περισσότερες λεπτομέρειες.

Το πλοίο αγοράστηκε από τη σουηδική εταιρεία Destination Gotland και μέχρι τώρα χρησιμοποιείται στις διαδρομές Nynäshamn-Visby και Oskarshamn-Visby του Destination Gotland στη Σουηδία.

Golden Star Ferries: Αγόρασε το SILVER QUEEN

Το  GOTLANDIA II είναι ένα ταχύπλοο  που έχει ναυπηγηθεί το 2006. Η χωρητικότητα του πλοίου είναι 6554 Gross Tonnage και το τρέχον βύθισμά του αναφέρεται ότι είναι 3,3 μέτρα. Το ολικό μήκος του (LOA) είναι 122 μέτρα και το πλάτος του είναι 16,65 μέτρα.  Μπορεί αν μεταφέρει μέχρι 780 επιβάτες και 160 ΙΧ. Αναπτύσσει ταχύτητα πάνω από 35 κόμβους.

Το πλοίο θα ενισχύσει τον στόλο της Golden Star Ferries ο οποίος αποτελείται από άλλα τρία πλοία. Το ένα εξ αυτών το συμβατικό Andros Queen, αποκτήθηκε πέρυσι και σύντομα ολοκληρώνεται η μετασκευή του στο Πέραμα.

Πριν λίγες ημέρες εγκρίθηκε από το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) το αίτημα της Golden Star Ferries για την δρομολόγηση του πλοίου στην γραμμή Ραφήνα – Άνδρος – Τήνος – Μύκονος από 01-06-2023 έως 30-09-2023.

Με την απόκτηση του  GOTLANDIA II οι αδελφοί Στεφάνου υπογραμμίζουν την διάθεση τους να συνεχίζουν να επενδύουν σ την ελληνική ακτοπλοΐα.

Επισημαίνεται ότι  η GOLDEN STAR FERRIES ξεκίνησε τις δραστηριότητες της στην ελληνική ακτοπλοΐα το 2011, στη γραμμή Ραφήνα προς  Άνδρο, Τήνο και Μύκονο, πραγματοποιώντας καθημερινές αναχωρήσεις και συνεχίζει έως και σήμερα, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και συμβάλλοντας στην γενικότερη ανάπτυξη των νησιών μας.

Με έδρα την Ραφήνα, ένα λιμάνι με μεγάλη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια,  λόγω της κοντινής απόστασης του από το διεθνές αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», η GOLDEN STAR FERRIES επεκτείνει το δίκτυο των προορισμών με καθημερινές αναχωρήσεις την θερινή περίοδο προς Τήνο, Μύκονο, Πάρο, Νάξο, Ίο και Σαντορίνη, με το συμβατικό SUPERFERRY, το ταχύπλοο SUPEREXPRESS, σύντομα με το επίσης συμβατικό Andros Queen και αργότερα το ταχύπλοο GOTLANDIA II .

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΛΣΤΑΤ: Μειώθηκαν κατά 4,3% οι ελληνικές εξαγωγές τον Απρίλιο

Σταμάτησε τον Απρίλιο η διαρκής ανοδική πορεία των ελληνικών εξαγωγών, οι οποίες κατέγραφαν άνοδο για 26 διαδοχικούς μήνες, από τον Φεβρουάριο του 2021 μέχρι τον Μάρτιο του 2023 (συμπεριλαμβανομένων των πετρελαιοειδών). Τον Απρίλιο του 2023 οι εξαγωγές μειώθηκαν κατά 4,3%

Τα σχέδια των κολοσσών της κρουαζιέρας για την Eλλάδα

Eίναι η χώρα, η οποία εγκαίρως υιοθέτησε τα υγειονομικά πρωτόκολλα το 2021 και έδωσε τη δυνατότητα επανεκκίνησης του κλάδου, γεγονός που σταμάτησε την οικονομική αιμορραγία των εταιριών. Kαι αυτό το αναγνωρίζουν όλοι και το επιβραβεύουν εντάσσοντας την χώρα μας στα

Έβρος: Τούρκοι απομάκρυναν μετανάστες από νησίδα κοντά στη Ν. Βύσσα

Ένα ακόμα περιστατικό που επιβεβαιώνει την κινητικότητα στον Έβρο τα τελευταία 24ωρα σημειώθηκε κοντά στη Νέα Βύσσα. Στην περιοχή της Νέας Βύσσας υπήρξε η πληροφορία ότι συγκεντρώθηκαν περίπου 300 μετανάστες σε νησίδα στον Έβρο ποταμό. Οι ελληνικές αρχές ενημέρωσαν την τουρκική πλευρά ότι οι μετανάστες βρίσκονται σε τουρκικό έδαφος

Ένα ηλεκτρικό κρουαζιερόπλοιο με γιγαντιαία ηλιακά πανιά πρόκειται να δρομολογηθεί το 2030

Η εταιρεία κρουαζιέρας περιπέτειας Hurtigruten Norway αποκάλυψε σήμερα τα σχέδια για ένα ηλεκτρικό κρουαζιερόπλοιο με μηδενικές εκπομπές ρύπων και αναδιπλούμενα πανιά που καλύπτονται από ηλιακούς συλλέκτες, το οποίο πρόκειται να αποπλεύσει το 2030. Η εταιρεία διαθέτει σήμερα έναν στόλο οκτώ

Μετάβαση στο περιεχόμενο