Το ΛΣ προχωρεί για την προμήθεια δύο (02) νέων αεροπλάνων θαλάσσιας επιτήρησης.

Καλεί τους ενδιαφερόμενους οικονομικούς φορείς σε ανοιχτές και μη δεσμευτικής συμμετοχής ενημερωτικές συναντήσεις

Το Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής (Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ) του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής καλεί τους ενδιαφερόμενους οικονομικούς φορείς σε ανοιχτές και μη δεσμευτικής συμμετοχής ενημερωτικές συναντήσεις με σκοπό την ενημέρωση της Υπηρεσίας για τις τεχνολογικές εξελίξεις καθώς και τη συλλογή πληροφοριών που κρίνονται ουσιώδεις στο πλαίσιο της διερεύνησης των διαθέσιμων λύσεων για την αναβάθμιση της επιχειρησιακής ικανότητας της Μοίρας Αεροπλάνων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ μέσω της προμήθειας δύο (02) νέων αεροπλάνων θαλάσσιας επιτήρησης.

Βάση των συζητήσεων αποτελεί το επισυναπτόμενο τεύχος τεχνικών απαιτήσεων.

Οι ανωτέρω ενημερωτικές συναντήσεις θα πραγματοποιούνται με φυσική παρουσία στο κτήριο του Υ.ΝΑ.Ν.Π./Αρχηγείο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. ή σε εξαιρετικές περιπτώσεις μέσω τηλεδιάσκεψης. Οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς παρακαλούνται να αποστείλουν αίτημα συνάντησης έως και την Παρασκευή 12/05/2023, στη διεύθυνση ηλεκτρ. ταχυδρομείου [email protected] [τηλ. επικοινωνίας : (+30) 213 137 1095], διευκρινίζοντας τις επιθυμητές ημερομηνίες και τα στοιχεία επικοινωνίας του αρμόδιου σημείου επαφής. Η ημερομηνία των συναντήσεων θα καθορίζεται με σειρά προτεραιότητας, σε απευθείας συνεννόηση της Υπηρεσίας με τους ενδιαφερόμενους.

Μετά το πέρας της συνάντησης και εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, οι ενδιαφερόμενοι οικονομικοί φορείς καλούνται να παράσχουν μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ([email protected]) τα κάτωθι :

α) αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά του προτεινόμενου αεροπλάνου όπως διαστάσεις, επιδόσεις, βάρη απογείωσης-προσγείωσης (MTOW-MLW), κλπ.

β) στοιχεία του προτεινόμενου εξοπλισμού επιτήρησης,

γ) ενδεικτικό κόστος κτήσης με την προτεινόμενη διαμόρφωση (Rough Order of Magnitude – ROM),

δ) στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου ανά ώρα πτήσης με την προτεινόμενη διαμόρφωση,

ε) κόστος συντήρησης, περιοδικών επιθεωρήσεων (Εν συνεχεία υποστήριξη – Follow- On Support),

στ) τεχνικές προδιαγραφές για την κατασκευή κατάλληλου υπόστεγου για την φιλοξενία των δύο αεροπλάνων.

Δικαίωμα συμμετοχής στην ανωτέρω διαδικασία έχουν οι κατασκευαστές αεροπλάνων και οι οικονομικοί φορείς που προτείνουν ολοκληρωμένες λύσεις.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΟΕΠΛΣ Άδειες προσωπικού: Εκεί που μας χρωστάγανε, μας παίρνουν και το βόδι!

Eκφράζoυμε την έντονη διαμαρτυρία μας για το Γενικό Σήμα περί χορήγησης αδειών προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. καθώς και για την προφορική εντολή περί αναστολής αδειών προϊσταμένων υπηρεσιών. Το Γενικό Σήμα με θέμα «Ετοιμότητα Προσωπικού Λιμενικού Σώματος», μας γυρίζει πολλές δεκαετίες πίσω και ακόμη

ΥΦΕΘΑ: «Οι Έλληνες υπαξιωματικοί αποτελούν τον σιδηρούν βραχίονα των Ενόπλων Δυνάμεων»

Αποτελεί στρατηγική επιλογή ο πλήρης εκσυχγχρονισμός των Ενόπλων Δυνάμεων, ανέφερε ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας (ΥΦΕΘΑ) Θανάσης Δαβάκης, απαντώντας νωρίτερα σήμερα στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλη Κόκκαλη, ο οποίος κάλεσε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας να απαντήσει

Luminara: Το σούπερ-γιοτ ξενοδοχείο που απογειώνει την εμπειρία της κρουαζιέρας

Μια μοναδική εμπειρία διακοπών που συνδυάζει τον υλικό με τον συναισθηματικό πλούτο για μια αξέχαστη εν πλω φιλοξενία. Το νεότερο superyacht από τη συλλογή της Ritz-Carlton, γιόρτασε επίσημα την έναρξη της λειτουργίας του, βαφτισμένο με το γνωστό συμβολικό-σπάσιμο της σαμπάνιας

Τα κορυφαία ναυτιλιακά κέντρα στον κόσμο: Ποια η θέση του Πειραιά/Αθήνας

Ο Πειραιάς (και η ευρύτερη περιοχή της Αθήνας) συνεχίζει να ενισχύει τη φήμη του ως ένα από τα κορυφαία ναυτιλιακά κέντρα παγκοσμίως. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Δείκτη Ανάπτυξης Διεθνών Κέντρων Ναυτιλίας Xinhua-Baltic (ISCDI), το ελληνικό δίπολο Πειραιά-Αθήνας, καταλαμβάνει

Μετάβαση στο περιεχόμενο