Το μεγαλύτερο αγκυροβόλιο ανοιχτής θαλάσσης της Ελλάδας στο διυλιστήριο της Motor Oil

Πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση, διευρυμένης αποδοτικότητας, που προσδίδει μεγαλύτερη ευελιξία στο διυλιστήριο και μπορεί να εξυπηρετήσει πετρελαιοφόρα χωρητικότητας άνω των 300,000 DWT (Suezmax)

Το μεγαλύτερο Αγκυροβόλιο Ανοικτής Θαλάσσης πολλαπλών ναυδέτων της Ελλάδας (Multi Buoy Mooring), τόσο από πλευράς μεγέθους πλοίων όσο και βάθους, ξεκίνησε τη λειτουργία του στους Αγίους Θεοδώρους Κορινθίας, στο διυλιστήριο της Motor Oil. Πρόκειται για μια μεγάλη επένδυση, διευρυμένης αποδοτικότητας που προσδίδει μεγαλύτερη ευελιξία στο διυλιστήριο και μπορεί να εξυπηρετήσει πετρελαιοφόρα χωρητικότητας άνω των 300,000 DWT (Suezmax).

Το νέο Αγκυροβόλιο Ανοικτής Θαλάσσης της Motor Oil αποτελεί ορόσημο στις ειδικές λιμενικές εγκαταστάσεις στην Ελλάδα και την Ευρώπη και αναπτύσσει την οικονομική δραστηριότητα στην ευρύτερη περιοχή. Ταυτόχρονα, διασφαλίζει τη μέγιστη ασφάλεια, μέσω παθητικών και ενεργητικών συστημάτων, ενώ ταυτόχρονα ελαχιστοποιεί το αποτύπωμα στο περιβάλλον.

Η ασφάλεια με σύγχρονα και εξελιγμένα συστήματα επιτυγχάνεται μέσω εξοπλισμού με τα αρτιότερα συστήματα παρακολούθησης στα επτά πλωτά ναύδετα, τα οποία χρησιμοποιούνται για την πρόσδεση του πλοίου. Με αυτές τις δυνατότητες παρέχονται ασύρματα και σε πραγματικό χρόνο, από την ξηρά, συνεχής παρακολούθηση ελέγχου των δυνάμεων που ασκούνται σε κάθε κάβο του σκάφους και δυνατότητα απελευθέρωσης του σκάφους με τηλεχειρισμό. Επιπροσθέτως, τα σύγχρονα αυτά συστήματα διαθέτουν φωτοβολταϊκά πάνελς, κεραία ασύρματης επικοινωνίας, φάρο, ανακλαστήρα ραντάρ για τη ναυσιπλοΐα και διαρκή παρακολούθηση μετεωρολογικών δεδομένων.

Η διασφάλιση της περιβαλλοντικής αναβάθμισης είναι ένα ακόμα επίτευγμα της επένδυσης. Η εκφόρτωση του αργού πετρελαίου από το σκάφος γίνεται μέσω δύο ειδικών εύκαμπτων σωλήνων, διπλού τοιχώματος, και μέσω δύο υποθαλάσσιων αγωγών οδηγούνται σε χερσαίο βανοστάσιο και στις δεξαμενές του διυλιστηρίου. Οι δύο αγωγοί 32 ιντσών βρίσκονται σε βάθος 3 μέτρων κάτω από τον πυθμένα και είναι προστατευμένοι με εξωτερικό κάλυμμα και τσιμεντοστρώματα, ενώ η φυσική επιφάνεια του πυθμένα έχει αποκατασταθεί στην αρχική της μορφή.

Το μεγαλύτερο αγκυροβόλιο ανοιχτής θαλάσσης της Ελλάδας στο διυλιστήριο της Motor Oil

Share:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γ. Πλακιωτάκης από Σάμο: Όταν τα κυκλώματα των διακινητών αφήνονται ή και υποστηρίζονται, η Ελλάδα διασώζει ανθρώπινες ζωές

Το Λιμεναρχείο της Σάμου επισκέφθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, συνοδευόμενος από τον βουλευτή Σάμου της Νέας Δημοκρατίας, κ. Χριστόδουλο Στεφανάδη, τον Γενικό Γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Μανώλη Κουτουλάκη και τον Αρχηγό του Λιμενικού

Γ. Πλακιωτάκης: 27 εκατ. ευρώ για λιμενικές υποδομές και ακτοπλοϊκές συνδέσεις για την Περιφερειακή ενότητα Σάμου

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης επισκέφθηκε σήμερα τη Σάμο, όπου και συμμετείχε σε ευρεία σύσκεψη στην Περιφερειακή ενότητα Σάμου “Είχαμε μια ιδιαιτέρως παραγωγική συζήτηση με τον Αντιπεριφερειάρχη και τους Δημάρχους της Περιφερειακής Ενότητας Σάμου”, δήλωσε ο

Ν. Ανδρουλάκης για Rafale: «Ντροπή να χρησιμοποιούνται για την επικοινωνιακή προπαγάνδα της ΝΔ»

«Η αγορά και η άφιξη στην Ελλάδα των πρώτων 6 Rafale δεν προσφέρεται ούτε για επικοινωνιακές φιέστες, ούτε για κομματική εκμετάλλευση», τόνισε λίγο νωρίτερα ο επικεφαλής της ΚΟ του ΚΙΝΑΛ, Μιχάλης Κατρίνης. «Στηρίξαμε την Αμυντική Συμφωνία με τη Γαλλία για

Συνάντηση λιμενικών με Αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας Δ. Κολυνδρίνη

Με την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας και Σποράδων συναντήθηκαν μέλη της ΠΟΛ και της  Ένωσης Προσωπικού Λιμενικού Σώματος Κεντρικής Ελλάδος. Βασικά θέματα συζήτησης αποτέλεσαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα στελέχη του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ στον Νομό Μαγνησίας και στις Βόρειες Σποράδες. Η αύξηση των