Το Ναυτιλίας αναζητά κτίρια προς μίσθωση των υπηρεσιών του


Οι κεντρικές Υπηρεσίες του ΥΝΑΝΠ (πλην αυτών που στεγάζονται στο κτίριο της Ακτής Βασιλειάδη, εντός του Λιμένα Πειραιά) στεγάζονται έως σήμερα σε τρία μισθωμένα κτίρια με ετήσιο δημοσιονομικό κόστος 162.934,92 €. Οι ιδιοκτήτες τους ουδέποτε έχουν προβεί σε ενέργειες συντήρησής τους στο κατ’ ελάχιστο με συνεπακόλουθο να παρουσιάζονται πολλά προβλήματα (υγρασία, βλάβες στους ανελκυστήρες, χώροι υγιεινής που χρήζουν εκτεταμένων επισκευών, παλαιότητα κουφωμάτων, μη εφαρμογή μέτρων για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και την εξοικονόμηση ενέργειας στο δημόσιο τομέα κλπ.). Το αποτέλεσμα, δεδομένου ότι το Υπουργείο δε δύναται να προβεί σε εργασίες επισκευής και συντήρησης, καθόσον αυτές πρέπει να υλοποιούνται από τον ιδιοκτήτη των κτιρίων, είναι οι εργαζόμενοι αλλά και το συναλλασσόμενο κοινό να βιώνουν καθημερινά συνθήκες οι οποίες δυσχεραίνουν το έργο τους. Επισημαίνεται ότι τα εν λόγω κτίρια δεν ανταποκρίνονται πλέον επαρκώς στις απαιτήσεις της κείμενης νομοθεσίας για στέγαση δημοσίων υπηρεσιών και γι’ αυτό το λόγο δε δύναται να γίνει νέα μίσθωση.Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχοντας ως προτεραιότητα τη διασφάλιση κατάλληλων συνθηκών υγιεινής και ασφάλειας στα στελέχη του καθώς και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το εξυπηρετούμενο κοινό, προωθεί διαδικασίες μίσθωσης νέων κτιρίων για να στεγάσει τις Κεντρικές του Υπηρεσίες – κτιρίων που θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και στην εικόνα μιας σύγχρονης διοίκησης – αποβλέποντας παράλληλα σε δημοσιονομικό όφελος που θα προκύψει από το μειωμένο λειτουργικό κόστος και το κόστος συντήρησής τους.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο