To πλοίο “Πρέβελης” στη άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθίας

Τo υπουργείο Ναυτιλίας προχώρησε σε πρόσκληση σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της άγονης γραμμής, μετά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με το πλοίο «Olympus».

Το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Πρέβελης» θα πραγματοποιήσει το σημερινό απογευματινό δρομολόγιο στις 6.30 για την άγονη γραμμή της Κασοκαρπαθίας μετά το πρόβλημα που δημιουργήθηκε με το πλοίο «Olympus».

Τo υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής προχώρησε σε πρόσκληση σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση της άγονης γραμμής, καθώς στο πλοίο «Olympus», που βρίσκεται στο λιμάνι του Πειραιά, έχει επιβληθεί προσωρινή απαγόρευση απόπλου, έως ότου ολοκληρώσει τις εργασίες σε παρατηρήσεις που έλαβε σε διάφορους τομείς από το κλιμάκιο της Διεύθυνσης Επιθεώρησης Πλοίων του υπουργείου Ναυτιλίας.

Η νέα σύμβαση έχει αναπροσαρμογή του μισθώματος, που σύμφωνα με πληροφορίες κρίθηκε επιβεβλημένη, λόγω και των αυξήσεων στις τιμές των ναυτιλιακών καυσίμων.

Την Τετάρτη συνεδρίασε εκτάκτως το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ) προκειμένου να διερευνηθεί το αν κάποια εταιρεία μπορεί να καλύψει τη γραμμή, με τη μέχρι τώρα επιδότηση που περιλαμβανόταν στην πρόσκληση ωστόσο αυτό δεν επετεύχθη.

Το ΣΑΣ τελικά χθες την Πέμπτη γνωμοδότησε υπέρ της αναπροσαρμογής του μισθώματος, κάτι που σύμφωνα με πληροφορίες έγινε δεκτό και το πλοίο «Πρέβελης» θα καλύψει τη γραμμή της Κασοκαρπαθίας.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο