Τον επανέφεραν για Διοικητή σε Μονάδα του ΛΣ… και κατέληξε στο Κ.Λ. Πειραιά ως τροχονόμος;

Τον επανέφεραν για
Διοικητή σε Μονάδα και κατέληξε στο Κ.Λ. Πειραιά ως τροχονόμος;

Η Μονάδα Υποβρυχίων Αποστολών
(ΜΥΑ) διαχρονικά ταλανιζόταν από τα θέματα στελέχωσής της με αξιωματικούς
προερχόμενους από την ΣΝΔ.

Με αφορμή τον πολύ μικρό αριθμό Αξιωματικών που
αποφοιτούσε επιτυχώς από το Υψηλής Δυσκολίας
Σχολείο στην ΜΥΚ του Πολεμικού Ναυτικού αλλά και την ανάγκη επιλογών για την διοίκηση της Μονάδας αυτής, από τις Υπηρεσίες
είχε επιλεγεί στη Θέση του Διοικητή να μπορεί να τοποθετείται και Αξιωματικός
εκ ΣΝΔ, που δεν έχει αποφοιτήσει από την ΜΥΚ.

Στην περίπτωση αυτή αναγκαία
προϋπόθεση ήταν, ο Υποδιοικητής να έχει Πτυχίο από την ΜΥΚ και να έχει σαν
αποκλειστική αρμοδιότητα την έκδοση των
διαταγών εκτέλεσης μιας επιχείρησης.

Σχετική πρόταση είχε διατυπωθεί
στον προς αναμόρφωση κανονισμό,
πρόταση η οποία όμως δεν έγινε τελικά αποδεκτή
από την σημερινή ηγεσία του Λ.Σ.

Αποτέλεσμα αυτού σήμερα αυτή η
νευραλγική Υπηρεσία να έχει ως Διοικητή Κατώτερο Αξιωματικό, ενώ από την νομοθεσία προβλέπεται -για
ευνόητους λόγους- να έχει Ανώτερο Αξιωματικό .

Με το πρόσχημα της εξεύρεσης
λύσης για την τοποθέτηση ανώτερου αξιωματικού ως Διοικητή της ΜΥΑ ο
προηγούμενος Υπουργός και η σημερινή Ηγεσία του Λ.Σ., επαναφέραν στην ενέργεια
πρώην στέλεχος της ΜΥΑ, ο οποίος όμως είχε
αποστρατευθεί πέραν της πενταετίας. (Σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις Δεν
μπορεί να επανέλθει κάποιος στην ενέργεια αν έχει παρέλθει η 5ετία)

Χαλάλι θα έλεγε κάποιος,
προκειμένου μια τόσο ευαίσθητη
Μονάδα όπως η ΜΥΑ να μένει ΑΚΕΦΑΛΗ, άντε
να επανέλθει ο εν λόγω Αξιωματικός με τις ένθερμες ευλογίες του κ. Αρχηγού και
του προηγούμενου Υπουργού.

Το τραγικό γεγονός είναι, ότι ο εν λόγω αξιωματικός ΟΥΔΕΠΟΤΕ
τοποθετήθηκε στην ΜΥΑ ως Διοικητής.
Τοποθετήθηκε στο Κ.Λ. Πειραιά για την
κάλυψη(;) αναγκώντης Υπηρεσίας. Και εμείς αφού μας δίνετε το δικαίωμα, έχουμε
υποχρέωση προς τους συναδέλφους να σας ρωτήσουμε:

·
Ποια
έκτακτη ανάγκη καλύπτει ο συγκεκριμένος
Πλοίαρχος που επανήλθε από την εφεδρεία;

·
Έγινε από
την Ηγεσία γνωστή με κάποια προκήρυξη αυτή η Υπηρεσιακή ανάγκη, ώστε να
εκδηλώσουν ενδιαφέρον και άλλοι άξιοι πρόσφατα αποστρατευθέντες αξιωματικοί για
να γίνει επιλογή με αντικειμενικά κριτήρια;

·
Μήπως
έκρινε η Ηγεσία ότι δεν αρκούσαν στον εν λόγω αξιωματικό τα διπλά χρόνια και τα
εξάμηνα επικινδυνότητας που του ενίσχυσαν σημαντικά την σύνταξή του σε σχέση με
άλλους ομοιόβαθμούς του ή ακόμη η τοποθέτησή του σε προνομιούχο Προξενική
Λιμενική Αρχή και έκρινε ότι θα πρέπει να επανέλθει από την εφεδρεία;

·
Αν
χρειαζόταν η Υπηρεσία και το Λ.Σ Αξιωματικούς Πλοιάρχους στο βαθμό, τότε γιατί αποστρατεύθηκαν από την
Στρατιωτική Ηγεσία φέτος και πέρυσι άξιοι αξιωματικοί στο βαθμό του Πλοιάρχου;

·
Μπορεί να
δώσει μία και σαφή απάντηση: Γιατί δεν τοποθέτησε τον εν λόγω Αξιωματικό ως
Διοικητή της ΜΥΑ; Μήπως φοβάται κάτι και δεν τολμάει ο έχων την ευθύνη και δεν
μας το λέει..

Κύριε Υπουργέ, αυτά και πολλά άλλα μνημεία ευνοιοκρατίας
συμβαίνουν στο Υπουργείο που μόλις αναλάβατε

ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΟΕΠΛΣ Άδειες προσωπικού: Εκεί που μας χρωστάγανε, μας παίρνουν και το βόδι!

Eκφράζoυμε την έντονη διαμαρτυρία μας για το Γενικό Σήμα περί χορήγησης αδειών προσωπικού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. καθώς και για την προφορική εντολή περί αναστολής αδειών προϊσταμένων υπηρεσιών. Το Γενικό Σήμα με θέμα «Ετοιμότητα Προσωπικού Λιμενικού Σώματος», μας γυρίζει πολλές δεκαετίες πίσω και ακόμη

ΥΦΕΘΑ: «Οι Έλληνες υπαξιωματικοί αποτελούν τον σιδηρούν βραχίονα των Ενόπλων Δυνάμεων»

Αποτελεί στρατηγική επιλογή ο πλήρης εκσυχγχρονισμός των Ενόπλων Δυνάμεων, ανέφερε ο υφυπουργός Εθνικής Άμυνας (ΥΦΕΘΑ) Θανάσης Δαβάκης, απαντώντας νωρίτερα σήμερα στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Βασίλη Κόκκαλη, ο οποίος κάλεσε το υπουργείο Εθνικής Άμυνας να απαντήσει

Luminara: Το σούπερ-γιοτ ξενοδοχείο που απογειώνει την εμπειρία της κρουαζιέρας

Μια μοναδική εμπειρία διακοπών που συνδυάζει τον υλικό με τον συναισθηματικό πλούτο για μια αξέχαστη εν πλω φιλοξενία. Το νεότερο superyacht από τη συλλογή της Ritz-Carlton, γιόρτασε επίσημα την έναρξη της λειτουργίας του, βαφτισμένο με το γνωστό συμβολικό-σπάσιμο της σαμπάνιας

Τα κορυφαία ναυτιλιακά κέντρα στον κόσμο: Ποια η θέση του Πειραιά/Αθήνας

Ο Πειραιάς (και η ευρύτερη περιοχή της Αθήνας) συνεχίζει να ενισχύει τη φήμη του ως ένα από τα κορυφαία ναυτιλιακά κέντρα παγκοσμίως. Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση του Δείκτη Ανάπτυξης Διεθνών Κέντρων Ναυτιλίας Xinhua-Baltic (ISCDI), το ελληνικό δίπολο Πειραιά-Αθήνας, καταλαμβάνει

Μετάβαση στο περιεχόμενο