Τουλάχιστον 786 προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων αναμένονται φέτος στο λιμάνι του Πειραιά

Δυναμική φαίνεται να είναι στο σύνολό της η φετινή χρονιά για τον κλάδο της κρουαζιέρας στο λιμάνι Πειραιά, καθώς σύμφωνα με τις προκρατήσεις του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς αναμένονται 786 προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων και αύξηση 16% στις συνολικές αφίξεις σε σχέση με το 2022, όπου είχαν ήδη ξεπεραστεί τα προ πανδημίας επίπεδα.

Αύξηση αναμένεται φέτος και στις αφίξεις αποεπιβίβασης (homeport) κατά 5% στο λιμάνι του Πειραιά σε σχέση με το 2022.

Ο αναπληρωτής CEO της ΟΛΠ ΑΕ Capt. Jin Beiyuan, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη δυναμική πορεία της κρουαζιέρας, αναφέροντας χαρακτηριστικά ότι είναι το αποτέλεσμα του συνδυασμού της συστηματικής και στοχευμένης δουλειάς, των σημαντικών επενδύσεων και έργων αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού του λιμένα.

Ανέφερε ότι η συνέχιση της καλής πορείας του κλάδου της κρουαζιέρας αποτελεί βασική επιδίωξη της ΟΛΠ ΑΕ, καθώς είναι μια win-win δραστηριότητα για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, και κυρίως για την τοπική κοινωνία, τους παραλιμένιους δήμους, την Αττική, αλλά και τη χώρα εν γένει.

Στο μεταξύ το πρώτο κρουαζιερόπλοιο της χρονιάς που προσέγγισε το λιμάνι του Πειραιά ήταν το Viking Sky με 850 επιβάτες και 450 άτομα πλήρωμα.

Η διοίκηση του λιμανιού του Πειραιά πραγματοποίησε ειδική εκδήλωση για την υποδοχή των επιβατών και του πληρώματος του πλοίου.

Το εν λόγω κρουαζιερόπλοιο, σύμφωνα με το ήδη καθορισμένο πρόγραμμά του, αναμένεται να πραγματοποιήσει 12 επιπλέον αφίξεις αποεπιβίβασης (homeport) στον Πειραιά εντός του 2023, σημειώνοντας μάλιστα πληρότητα επιβατών άνω του 85%, παρά το γεγονός ότι κατέπλευσε μόλις τον Ιανουάριο.

Τα πλοία της Viking Sky δραστηριοποιούνται στον λιμένα Πειραιά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους με αφίξεις homeport, ενώ το 2023, σύμφωνα με τις προκρατήσεις, αναμένονται 35 αφίξεις, αύξηση 13% σε σχέση με το 2022.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θαλάσσιος υβριδικός πόλεμος στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο: Η απειλή και τα αντίμετρα της ελληνικής αποτροπής

Ο Θαλάσσιος Υβριδικός Πόλεμος (Maritime Hybrid Warfare – MHW) αναγνωρίζεται από το ΝΑΤΟ ως η νέα παγκόσμια ανερχόμενη απειλή, με την Ελλάδα να τον υφίσταται ήδη από την Τουρκία, η οποία, καθώς εξελίσσεται σε «ανεξέλεγκτο κράτος», μπορεί να εφαρμόσει τις

Τιμητική βράβευση της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος

Δηλώσεις  της κα. Μελίνας Τραυλού  κατά τη διάρκεια τιμητικής βράβευσης της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος, «Για την ελληνική ναυτιλιακή μας οικογένεια, αποτελεί εθνικό καθήκον να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του Λιμενικού Σώματος. Να προσφέρουμε στο εξαίρετο ανθρώπινο δυναμικό

Παναγιωτόπουλος: Αφήστε τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση – Τι είπε για Α/ΓΕΕΘΑ και προσωπικό ΕΔ

Να αφήσει τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση κάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, που ανέβηκε στο βήμα της ολομέλειας κατά τη συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας. Ο κ. Παναγιωτόπουλος μίλησε και για τις σχέσεις του με τον αρχηγό

Η ΛΑΡΚΟ και οι φορολογούμενοι

Η ΛΑΡΚΟ είναι εταιρεία παραγωγής σιδηρονικελίου με ένα μεταλλουργικό εργοστάσιο στη Λάρυμνα Φθιώτιδας και ορυχεία στις περιοχές της Εύβοιας, του Νέου Κόκκινου Βοιωτίας, την Καστοριά και τα Σέρβια Κοζάνης.  Από το 1963 έως το 1982 λειτούργησε ως ιδιωτική επιχείρηση.  Αλλά