Έναν ασυνήθιστο τρόπο βρήκε ο Frontex για να διαφημίσει τουριστικά στην πλατφόρμα LinkedIn την αναμφίβολα πανέμορφη Πολωνία, στην πρωτεύουσα της οποίας (Βαρσοβία) βρίσκεται από το 2005 η έδρα του.
Χωρίς συγκεκριμένη αφορμή (κάποια κενή θέση εργασίας στον Οργανισμό), οι υπεύθυνοι του γραφείου Τύπου επέλεξαν χτες να αναπαραγάγουν τουριστική διαφήμιση φορέα της πόλης (Grow with Warsaw), προκειμένου αιτιολογήσουν γιατί αξίζει να μετακομίσει κάποιος στην Πολωνία και να κάνει καριέρα στον Οργανισμό.
Μολονότι σχεδόν όλοι οι Ευρωπαϊκοί Οργανισμοί, όπως ο Frontex, είναι διάσπαρτοι σε πολλές πόλεις ανά την ΕΕ, ομολογούμε ότι είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε κάποιον απ’ αυτούς να κάνει τουριστική καμπάνια υπέρ του τόπου εγκατάστασής τους και, μάλιστα, χωρίς να υπάρχει ιδιαίτερος λόγος.
Τέλος πάντων, ευχόμαστε η τουριστική προώθηση της Πολωνίας, μέσω του Οργανισμού, να έχει το αποτέλεσμα που ποθούν οι εμπνευστές της…