Τροχαίο ατύχημα στην Χαλκίδα

Τις βραδινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Χαλκίδας, για τροχαίο ατύχημα επί της Λεωφόρου Μακαρίου, όταν Ι.Χ.Ε. όχημα με 32χρονη αλλοδαπή οδηγό εξετράπη της πορείας του με αποτέλεσμα να προσκρούσει σε τρία (03) σταθμευμένα Ι.Χ.Ε οχήματα. Στο Ι.Χ.Ε. όχημα, εκτός της 32χρονης, επέβαιναν επίσης ένα κορίτσι ηλικίας πέντε (05) ετών και ένα αγόρι οκτώ (08) ετών.

Στο σημείο μετέβησαν στελέχη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Χαλκίδας και από τον τροχονομικό έλεγχο διαπιστώθηκε ότι η 32χρονη στερούνταν της άδειας ικανότητας οδήγησης. Στη συνέχεια, η 32χρονη και τα δυο ανήλικα μεταφέρθηκαν στο Λιμεναρχείο, όπου το κορίτσι δήλωσε αδιαθεσία και διακομίστηκε μαζί με το αγόρι, για προληπτικούς λόγους, με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας, από όπου εξήλθαν σύντομα. Επίσης, η 32χρονη υπέστη λιποθυμικό επεισόδιο και μεταφέρθηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Χαλκίδας, όπου παραμένει για περαιτέρω εξετάσεις.

Προανάκριση διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Χαλκίδας, ενώ η οδηγός συνελήφθη για παράβαση των άρθρων 94 παρ. 1 και 42 παρ. 7Γ του Ν. 2696/99 «περί κοκ», καθώς και για παράβαση του άρθρου 290 Α του Π.Κ. «επικίνδυνη οδήγηση», του άρθρου 306 του Π.Κ. «έκθεση» και του άρθρου 314 του Π.Κ. «σωματική βλάβη από αμέλεια».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο