Βαθμοί Εμπορικού Ναυτικού

Picture

Picture

Picture


ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΒΑΘΜΟΥ
Πλοιάρχων: Κανένα χρώμα
Μηχανικών: Σκούρο ιώδες
Οικονομικών: Λευκό
Ιατρών: Κόκκινο
Ασυρματιστών: Πράσινο (έχουν καταργηθεί)
Σημειώσεις:
α. Στους μηχανικούς επειδή υπάρχει αντιπαράθεση
για το εάν το διακριτικό χρώμα είναι σκούρο ιώδες ή μωβ, αυτό καθορίζεται ως σκούρο ιώδες βάση του ΠΔ241/2000 κανονισμού στολών Πολεμικού Ναυτικού.
β. Για τον Προϊστάμενο Οικονομικό (ΠΔ 78/2004) και τον Ασυρματιστή Α, υπάρχει αντιπαράθεση για το εάν τα διακριτικά πρέπει να είναι 4 ή 3 ¼.
γ. Ο Φροντιστής είναι πλήρωμα και όχι αξιωματικός επιβατηγών πλοίων και είναι υπεύθυνος για την έγκαιρη προμήθεια τροφίμων,  ποτών και υλικών, επαρκή αποθέματα αυτών  καθώς και για τη σωστή αποθήκευση και συντήρηση αυτών.
δ. Για τον Ηλεκτρολόγο (ΠΔ 437/1986) ουδέποτε έχει καθοριστεί από την Ελληνική σημαία διακριτικό Ηλεκτρολόγου Αξιωματικού.
Σύμφωνα με το Βρετανικό Εμπορικό Ναυτικό ο Ηλεκτρολόγος φέρει διακριτικά όμοια του Γ Μηχανικού, αλλά με διακριτικό χρώμα πράσινο.
Αλλού πάλι συναντάται με προπέλα και κεραυνό.
ε. Για τους ναύτες και τους ναυτόπαις, ιστορικά ίσχυε η στολή του ναύτη του πολεμικού ναυτικού με τη διαφορά ότι στο στήθος ήταν κεντημένο με χρυσά γράμματα το όνομα του πλοίου και η κορδέλα στον πηλίσκο έγραφε ΕΜΠΟΡΙΚΟΝ ΝΑΥΤΙΚΟΝ. Δυστυχώς δεν βρέθηκε κάποιος κανονισμός η φωτογραφία περί αυτού.
στ. Οι θαλαμηπόλοι φέρουν διακριτικά με λευκό διακριτικό χρώμα στο ενδιάμεσο, χωρίς όμως τον ρόμβο που φέρουν οι αξιωματικοί.

Ο ΡΟΜΒΟΣ ΣΤΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
Ο ρόμβος στα διακριτικά του εμπορικού ναυτικού προέρχεται από το ημιρόμβιον του ανεμολογίου της ναυτικής πυξίδος και καθιερώθηκε από την Μεγάλη Βρετανία το 1918 (Merchant Navy Act, 1918), ο κανονισμός αυτός εκδόθηκε 60 χρόνια μετά την Ελλάδα που ως πανάρχαια ναυτική δύναμη είχε καθιερώσει τον πρώτο ναυτικό κανονισμό το 1858.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Βυζαντινή Χορωδία ΛΣ-ΕΛΑΚΤ στο αίθριο ΥΝΑΝΠ

Ενόψει των εορτών του Πάσχα, πραγματοποιήθηκε σήμερα εκδήλωση, στον αίθριο χώρο του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, με τίτλο ”Ιδού αναβαίνομεν εις Ιεροσόλυμα”. Στην εκδήλωση, με συντονιστή και σχολιαστή τον Ιερέα Λ.Σ. – ΕΛ.ΑΚΤ. Πλωτάρχη Λ.Σ. (Ι) Δημήτριο Βαρσαμίδη, συμμετείχε

Πειραιάς: Εντοπίστηκε μεγάλη ποσότητα ακατέργαστης κοκαΐνης σε εμπορευματοκιβώτιο με λιπάσματα

Μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών στο λιμάνι του Πειραιά εντόπισαν τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ. Ένα εμπορευματοκιβώτιο προερχόμενο από το Εκουαδόρ με τελικό προορισμό την Κροατία, δηλωμένο με φορτίο λιπασμάτων, δεσμεύτηκε ως ύποπτο για ύπαρξη ναρκωτικών ουσιών. Κατά τη διενέργεια ελέγχου από το αυτοκινούμενο όχημα Χ-ray, υπήρξε ένδειξη για ύπαρξη σάκων με υλικά

Οι προτεραιότητες των ευρωπαϊκών λιμανιών για την επόμενη πενταετία

Ενόψει των επικείμενων ευρωεκλογών, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Λιμένων (ESPO) θέτει τις προτεραιότητές του για την επόμενη πενταετία. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι, περισσότερο από ποτέ, τα λιμάνια αποτελούν συντελεστές των φιλοδοξιών της Ευρώπης και του βιώσιμου, ψηφιακού, ανταγωνιστικού, ισχυρού και

Γιώργος Γεννηματάς: Πέρασαν 30 χρόνια από τον θάνατο του

Συμπληρώνονται φέτος 30 χρόνια από το θάνατο του σπουδαίου πολιτικού Γιώργου Γεννηματά,  ο οποίος έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα, στις 25 Απριλίου του 1994. Γεννημένος στην Αθήνα το 1939, με καταγωγή από την Σύμη, σπούδασε στην σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου όπου ανέπτυξε σημαντική φοιτητική συνδικαλιστική δράση. Παντρεύτηκε την Κάκια Βέργου, με την οποία απέκτησε δύο κόρες, τη Φώφη, η οποία διετέλεσε πρόεδρος

Μετάβαση στο περιεχόμενο