Βροχή πέφτουν οι καταγγελίες στο MyCoast-Χαλκιδική οι περισσότερες

Βροχή απο καταγγελίες συσσωρεύεται στην εφαρμογή, MyCoast, όπου οι πολίτες μπορούν να αναφέρουν παραβάσεις που παρατηρούν σε παραχωρήσεις σε παραλίες και αιγιαλούς.

Οι καταγγελίες στο MyCoast πλέον ξεπερνούν στο σύνολο τους τις 8.900, είτε αφορούν σε υπαρκτές παραχωρήσεις σε παραλίες, είτε όχι. Όπως δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών, Κωστής Χατζηδάκης, στα πλαίσια συνέντευξης Τύπου, οι 1.100 εκ των 8.900 είναι επώνυμες και οι υπόλοιπες ανώνυμες, ενώ το σύνολο των καταγγελιών κατηγοριοποιούνται με βάση την περιοχή, την παραχώρηση κ.ο.κ.

Μόνο για τις 10 πρώτες παραχωρήσεις από άποψης παραβατικότητας με βάση το τι καταγγέλλουν οι πολίτες, έχουν υποβληθεί 600 καταγγελίες.

Το Υπουργείο Οικονομικών εξαιτίας του όγκου των καταγγελιών είναι αναγκασμένο να τις προτεραιοποιεί σε ό,τι έχει να κάνει με την οργάνωση του χρονοδιαγράμματος των ελέγχων. Τα βασικά κριτήρια για αυτό, είναι ο αριθμός των καταγγελιών που έχει υποβληθεί για κάθε παραχώρηση, και το αν είναι επώνυμη, χωρίς αυτό να σημαίνει πως οι υπόλοιπες δεν θα ελεγχθούν καταλλήλως.

Υπόδειγμα δράσης για το ΥΠΟΙΚ είναι το πώς ενήργησαν οι μηχανισμοί στην περίπτωση της παραλίας της Ρόδου όπου μάλιστα υπήρξε σφράγιση της επιχείρησης, αλλά και πιο πρόσφατα στο Θυμάρι Αττικής.

Μάλιστα, από το ΥΠΟΙΚ προαναγγέλλουν νέες παρεμβάσεις μέσα στις επόμενες ημέρες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, οι περιοχές της χώρας που συγκεντρώνουν τον μεγαλύτερο αριθμό καταγγελιών είναι:

Χαλκιδική
Πρέβεζα
Ανατολική Αττική
Δωδεκάνησα
Κυκλάδες

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα διαχρονικά εξελίξιμα στοιχεία του κοινωνικού και οικονομικού τουριστικού φαινομένου

Του Πλοιάρχου Λ.Σ Δημητρίου Κουκουβίνου ε.α Τα διαχρονικά εξελίξιμα στοιχεία του κοινωνικού και οικονομικού τουριστικού φαινομένου Ο τουρισμός, ως κοινωνικό και οικονομικό φαινόμενο, αποτελεί μια πολύπλευρη και εξελίξιμη δραστηριότητα. Ορίζεται ως η προσωρινή μετακίνηση ατόμων για ψυχαγωγικούς κυρίως σκοπούς, χωρίς

Πύλος: Δύο χρόνια μετά. Μνήμη, ευθύνη, ανθρωπιά

Γράφει ο Νίκος Ι. Σπανός, Ναύαρχος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (εα), Πρώην Δ/ντής Λιμένων – Λιμενικής Πολιτικής & Λιμενικής Αστυνομίας, Διεθνής Πραγματογνώμονας Επιστημών Ναυτιλίας Στις 13 προς 14 Ιουνίου 2023, τα νερά ανοιχτά της Πύλου έγιναν σιωπηλός μάρτυρας μιας από τις μεγαλύτερες ναυτικές

Π. Αναστασόπουλος (Λιμάνι Πάτρας): Συζητάμε σήμερα τα αυτονόητα του 1930

Αδιανόητο να συζητάμε το 2025 για υποδομές που ήταν αυτονόητες το 1930, τονίζει ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πάτρας, Π. Αναστασόπουλος. Η σημασία των επενδύσεων στο λιμάνι για την ανάπτυξη της Πάτρας και της περιοχής. Σε μια εποχή που

Έκφραση οδύνης από την ΠΟΑΣΥ για την τραγική κατάληξη της συναδέλφου μας

Ανακοίνωση της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων για το θάνατο της αστυνομικού που είχε τραυματιστεί σοβαρά σε τροχαίο ατύχημα στη Χαλκιδική. Με βαθιά θλίψη πληροφορηθήκαμε τον απροσδόκητο θάνατο της αστυνομικού της Διεύθυνσης Αστυνομίας Χαλκιδικής η οποία υπέκυψε τελικά στα τραύματά της

Μετάβαση στο περιεχόμενο