Ξεκίνησε το… ντόμινο στην κρουαζιέρα – Νέα δεύτερη ακύρωση προσέγγισης κρουαζιερόπλοιου

Απώλεια εσόδων ύψους δεκάδων χιλιάδων ευρώ για την τοπική οικονομία σε κάθε «άκυρο» – Σε απόγνωση ο κόσμος του τουρισμού από «χτύπημα»

Ντόμινο… ακυρώσεων με καταστροφικό αντίκτυπο στην τοπική οικονομία φαίνεται να σηματοδότησε η ακύρωση προσέγγισης στο λιμάνι της πόλης του κρουαζιερόπλοιου NCL Gateways. Το εμβληματικό κρουαζιερόπλοιο των 4.000 και πλέον επιβατών, κούνησε… μαντήλι από μακριά ακυρώνοντας τις προγραμματισμένες προσεγγίσεις του στο λιμάνι του Βόλου, κάνοντας απλώς την αρχή… Χθες ήρθε και νέα, δεύτερη κατά σειρά ακύρωση από το Celebrity Infinity που θα έριχνε άγκυρα στη ράδα την ερχόμενη Τρίτη, επιχειρώντας αποβίβαση των επιβατών με λάντζες μέχρι τον ντόκο.

Θα επιχειρούσε την πρώτη προσέγγιση, θα εξέταζε τη διαδικασία αποβίβασης με λάντζες και εφόσον κυλούσαν όλα καλά, θα αποφασιζόταν αν θα συνέχιζε να περιλαμβάνει τον Βόλο στα λιμάνια- σταθμούς της κρουαζιέρας του.

Πριν το… τεστ όμως ήρθε η ακύρωση. Η εταιρεία που πρακτορεύει το Celenrity Infinity ενημέρωσε ότι τελικώς αλλάζει λιμάνι και πάει όπως και ο Gateways στη Θεσσαλονίκη. Το κρουαζιερόπλοιο μεταφέρει κατά μέσο όρο 2.170 άτομα, το αξιοσημείωτο είναι όμως ότι υπήρχε αναγγελία για συνολικά 17 προσεγγίσεις του στο λιμάνι του Βόλου. Κανείς δεν γνωρίζει αν η ακύρωση αφορά μόνο την προσέγγιση της Τρίτης ή και τις 17 που ήταν προγραμματισμένες στο λιμάνι του Βόλου.

«Και το Celebrity Infinity μας αφήνει για τη Θεσσαλονίκη. Και πολύ πιθανώς να μας αντικαταστήσουν κι αυτοί για όλες τις προσεγγίσεις του καλοκαιριού, που είναι 17! Αν μη τι άλλο, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα πρέπει να μας «βραβεύσει» στο μέλλον για την δουλειά που προωθούμε σε αυτό, αλλά και στην πόλη της Θεσσαλονίκης» η αντίδραση της προέδρου του Τουριστικού Τμήματος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας Θέκλας Καμμένου, που βλέπει το «ναυάγιο» να συντελείται.

Στο λιμάνι του Βόλου, μετά τις διπλές καταστροφικές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου, έχουν «καθίσει» 700.000 κ.μ. φερτής ύλης και έχουν μειώσει τα βάθη έως και δύο μέτρα με αποτέλεσμα να μην μπορούν να προσεγγίσουν μεγάλα κρουαζιερόπλοια αλλά και εμπορικά πλοία. Από το ΤΑΙΠΕΔ που έχει αναλάβει τη συγκέντρωση στοιχείων και τη διενέργεια διαγωνισμού για την ανάδειξη της εταιρείας που θα αναλάβει την απομάκρυνσης των υλικών από τον πυθμένα, ακόμη δεν υπάρχουν νεότερα.

Η σεζόν για τα κρουαζιερόπλοια άνοιξε, ήδη το πρώτο πλοίο έδεσε την Πρωταπριλιά, αλλά ήταν μικρού μεγέθους και οι πρώτες ακυρώσεις είναι πλέον γεγονός.

Σύμφωνα με τον ναυτικό πράκτορα, Γιάννη Τσαρδακά, κάθε ακύρωση συνεπάγεται απώλειας εσόδων δεκάδων χιλιάδων ευρώ. «Δικαιώματα Ο.Λ.Β, λιμενικά τέλη, ρυμουλκά, πλοηγοί, εργαζόμενοι στο λιμάνι, ναυτικοί πράκτορες, τουριστικοί πράκτορες, λεωφορεία, ταξί, εστίαση, αγορά, όλοι χάνουν από κάθε ακύρωση προσέγγισης. Φοβάμαι ότι κι άλλες εταιρείες που έχουν δηλώσει προσέγγιση στη ράδα και αποβίβαση με λάντζες θα ακυρώσουν, πρώτον γιατί είναι δύσκολο για τους επιβάτες και δεύτερον γιατί συνεπάγεται επιπλέον κόστους για την εταιρεία», σχολίασε ο ίδιος.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εντοπίστηκε μετά από 58 χρόνια το ναυάγιο της «Φαλκονέρας» – Η αιτία βύθισης του πλοίου

Μετά από 58 χρόνια εντοπίστηκε στα 700 μέτρα βάθος και σε απόσταση 20 ναυτικών μιλίων από την τοποθεσία στην οποία θεωρήθηκε αρχικά ότι είχε βυθιστεί, το ναυάγιο της «Φαλκονέρας». Το κύτος του οχηματαγωγού «Ηράκλειον» που βυθίστηκε στις 8 Δεκεμβρίου του 1966

Ξεκίνησαν τα δοκιμαστικά δρομολόγια του πρώτου βουλγάρικου ηλεκτρικού καταμαράν στο Δούναβη

Ο δήμος της βουλγαρικής πόλης Σιλίστρα ξεκίνησε δοκιμαστικά δρομολόγια του πρώτου βουλγαρικού ηλεκτρικού καταμαράν στον ποταμό Δούναβη. Το σκάφος, αξίας περίπου δύο εκατομμυρίων ευρώ, κατασκευάστηκε στο πλαίσιο ενός διασυνοριακού έργου μεταξύ της δημοτικής αρχής της Σιλίστρα και του νομαρχιακού συμβουλίου

Νησιά Άλαντ: Η «Αχίλλειος πτέρνα» της Φινλανδίας προκαλεί πονοκέφαλο στην Ευρώπη

Η στρατικοποίηση των ελληνικών νησιών στο Ανατολικό Αιγαίο, για την οποία η Τουρκία προβάλει συνεχώς τις αντιρρήσεις της, έχει κριθεί απαραίτητη εξαιτίας των άστατων ελληνοτουρκικών σχέσεων. Συχνά η ελληνική διπλωματία επικαλείται το ότι «η Ελλάδα δεν έχει τους γείτονες της Σουηδίας». Η εισβολή

ΜΤΝ: Αναρτήθηκαν οι βεβαιώσεις αποδοχών ΜΤΝ & ΕΚΟΕΜΝ 2023 για την Εφορία

Το ΜΤΝ ανάρτησε χτες (24/5/2024) τις Βεβαιώσεις Αποδοχών από το ΜΤΝ και από το ΕΚΟΕΜΝ για το Έτος 2023 που υποβάλλονται αυτούσιες στην Εφορία με τις φορολογικές δηλώσεις των μερισματούχων του Ταμείου. Στις Βεβαιώσεις Αποδοχών εξατομικευμένη πρόσβαση μπορεί να έχει

Μετάβαση στο περιεχόμενο