Υπ.Ναυτιλίας «Θεσμοθετούνται οι σταθμοί LNG και εξετάζεται η αύξηση των πλοίων στην ελληνική σημαία»

Συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha 989 και στον δημοσιογράφο Χάρη Ντιγριντάκη έδωσε ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής.

Ο κ. Κουρουμπλής εξήγησε πώς θα γίνει η παραχώρηση επιμέρους δραστηριοτήτων στα λιμάνια, στο πλαίσιο της αξιοποίησης των δέκα λιμανιών, και δήλωσε ότι κατατέθηκε τροπολογία για την δημιουργία σταθμών LNG, όπου θα αποθηκεύεται το Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο (LNG) θα αεριοποιείται και θα μεταφέρεται με αγωγούς στο δίκτυο. Όπως είπε ο πρώτος τέτοιος σταθμός θα γίνει στην Αλεξανδρούπολη και εκτιμάται ότι θα δημιουργηθούν ακόμα 4-5 ανάλογοι σταθμοί, σε άλλα λιμάνια, κάτι που σημαίνει σε πρώτη φάση νέες θέσεις εργασίας. Ανέφερε επίσης την κατά 20% αύξηση εισροής του ναυτιλιακού συναλλάγματος για το πρώτο τετράμηνο του 2018 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017 βάσει των στοιχείων της Τράπεζας της Ελλάδας.

Ο Π. Κουρουμπλής αναφέρθηκε ακόμα στην υλοποίηση του αιτήματος των κατοίκων των νησιών για το Μεταφορικό Ισοδύναμο. Όπως είπε κάθε χρόνο από 1/1/2019, οπότε θα αρχίσει η κανονική εφαρμογή του Μ.Ι. θα διατίθενται περί τα 150 εκατομμύρια ευρώ από τον προϋπολογισμό. Το Μ.Ι. έχει τεθεί σε ισχύ πιλοτικά, μέχρι το τέλος του χρόνου, ενώ δημιουργείται και Παρατηρητήριο, που θα ελέγχει κατά πόσο τα χρήματα θα διατίθενται στους νησιώτες, όπως προβλέπει ο νόμος.

Για τις ανελκύσεις των ναυαγίων ο κ. Κουρουμπλής δήλωσε ότι θα γίνουν χωρίς να επιβαρυνθεί το Ελληνικό Δημόσιο, ενώ τα επικίνδυνα και επιβλαβή εγκαταλειμμένα πλοία, θα απομακρυνθούν από τον Κόλπο της Ελευσίνας, γιατί η παραμονή τους εκεί κρίνεται επικίνδυνη. Σημείωσε ότι για πρώτη φορά ασφαλιστική εταιρία υποχρεώθηκε σε ανέλκυση με την περίπτωση του Αγία Ζώνη ΙΙ καθώς και ότι η απορρύπανση του Σαρωνικού Κόλπου αποτελεί πλέον διεθνές πρότυπο.

Ερωτηθείς για την αύξηση των πλοίων υπό ελληνική σημαία, ο κ. Κουρουμπλής δήλωσε ότι είναι σε εξέλιξη συνομιλίες με την ΕΕΕ και άλλους παράγοντες, και ότι θα επιχειρήσει να γίνει μια τομή στην ελληνική ναυτιλία, ώστε να βρεθεί τρόπος να αλλάξει η σύνθεση των πληρωμάτων και να γίνει πιο ελκτική η ελληνική σημαία.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Όταν η ΕΛ.ΑΣ. συλλαμβάνει την ΕΛ.ΑΣ.

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Η είδηση πως ο αστυνομικός φρουρός του Αστυνομικού Τμήματος Αγίων Αναργύρων, ο οποίος φέρεται να έμεινε απαθής μπροστά στη γυναικοκτονία της 28χρονης Κυριακής Γρίβα, που έλαβε χώρα κυριολεκτικά μπροστά στα μάτια του, είχε καταδικαστεί σε οκτώ

«My coast»: Η ψηφιακή εφαρμογή καταγγελιών για τις παραλίες – Τέσσερις αποφάσεις για την εφαρμογή των νέων κανόνων

Τέσσερις υπουργικές αποφάσεις, με τις οποίες εξειδικεύονται όλοι οι νέοι κανόνες για τη δημόσια περιουσία στις παραλίες, διασφαλίζουν την πρόσβαση των πολιτών στη θάλασσα και κατοχυρώνουν όρους διαφάνειας στην παραχώρηση του αιγιαλού και της παραλίας, με παράλληλη προστασία του περιβάλλοντος,

Υπ. Κλιματικής Κρίσης: Συνεδριάζει η Επιτροπή Εκτίμησης Κινδύνου ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων

Σε εξέλιξη βρίσκεται συνεδρίαση της Επιτροπής Εκτίμησης Κινδύνου στο υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας ενόψει των έντονων καιρικών φαινομένων που αναμένεται να πλήξουν περιοχές της χώρας, σύμφωνα με τις μετεωρολογικές προγνώσεις. Σημειώνεται, ότι σύμφωνα με το Έκτακτο Δελτίο Επιδείνωσης

Χρονικά όρια εργασίας: Υπερεργασία και Υπερωρία

Ο επιτρεπόμενος χρόνος εργασίας είναι ένα θέμα που καθορίζεται από κανόνες δημοσίου δικαίου και αυτό γιατί πρόκειται για ένα κρίσιμο ζήτημα, αν λάβει κανείς υπόψη και τη διαφορά δυναμικής των δύο πλευρών (εργοδότη και εργαζόμενου) σε μια σύμβαση εργασίας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο