Υπάρχει έλλειψη εθνικού σχεδίου για την κρουαζιέρα, υποστήριξε ο Γ. Κουμπενάς της Celestyal Cruises


Υπάρχει έλλειψη εθνικού σχεδίου για την κρουαζιέρα, υποστήριξε ο COO
της Celestyal Cruises Γιώργος Κουμπενάς, στην ημερίδα που διοργάνωσε το
theseanation.gr για την κρουαζιέρα.
«Πρέπει να αποφασίσουμε εάν θέλουμε μεγάλα ή μικρά κρουαζιερόπλοια.
Επίσης, είναι αναγκαίες οι βελτιώσεις σε υποδομές και η ενίσχυση σε
προσωπικό νευραλγικών υπηρεσιών», ανέφερε ο κ. Κουμπενάς, συμπληρώνοντας
ότι «δεν γίνεται κάθε νησί / λιμάνι να χαράσσει τη δική του στρατηγική για την κρουαζιέρα, απαιτείται ενιαίος σχεδιασμός, καθώς παρατηρείται έλλειψη εθνικού σχεδίου».
Ο COO της Celestyal Cruises ανέλυσε τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των ελληνικών λιμένων, παραθέτοντας τις ακόλουθες παρατηρήσεις:
-Λιμάνια στην πλειοψηφία τους κατάλληλα για μικρού και μεσαίου μεγέθους πλοία.
-Ελλείψεις σε εγκαταστάσεις και υποδομές.
-Υπερσυγκέντρωση δραστηριοτήτων και φαινόμενα κορεσμού σε λιμάνια και πόλεις.
-Αδυναμία εξυπηρέτησης λόγω ελλείψεων σε προσωπικό νευραλγικών υπηρεσιών.
-Μικρά νησιά/κοινωνίες που αδυνατούν να ανταποκριθούν στη γιγάντωση των πλοίων.
-Η προσέλκυση μικρών και μεσαίων πλοίων μπορεί να επιτευχθεί με έργα
σχετικά χαμηλού κόστους. Η εξυπηρέτηση όμως μεγάλων πλοίων απαιτεί έργα
υψηλού κόστους και μεγάλο χρόνο υλοποίησης και πρέπει προσεκτικά να
εξεταστεί η καταλληλότητα των προορισμών.
-Στους περισσότερους προορισμούς παρ’ όλο που ο κορεσμός είναι
εμφανής δεν ακολουθείται αφαιρετική πολιτική, με αποτέλεσμα να υπάρχει
υπερσυγκέντρωση δραστηριοτήτων. Αυτό δυνητικά θα προκαλέσει την
αντίδραση των τοπικών κοινωνιών.
-Η υποστελέχωση νευραλγικών υπηρεσιών όπως υπηρεσία διαβατηρίων,
πλοηγική υπηρεσία, τελωνεία ή μουσεία προκαλούν προβλήματα και αρνητικά
σχόλια και οδηγούν σε απώλεια εσόδων.
-Θα πρέπει να λαμβάνεται απόφαση για το είδος της επιθυμητής ανάπτυξης προτού γίνουν επενδύσεις.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με μετρήσεις της Celestyal, η εταιρεία
διαθέτει το 70% Celestyal Cruises του homeporting στην Ελλάδα,
ξεπερνώντας εφέτος τους 100.000 επιβάτες, ενώ για το 2019 η εκτίμηση
είναι για 130.000.metaforespress.gr

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καζάν – Καζάν και στην Έρευνα και Διάσωση;;;

Θα θυμόσαστε, βέβαια, τον Ερντογάν που, συχνά, χρησιμοποιεί τη φράση αυτή εννοώντας ότι στο Αιγαίο δεν θα γίνεται τίποτε χωρίς να πάρει μερίδιο η Τουρκία. Η φράση αυτή μας ήρθε στο μυαλό, παρακολουθώντας την εξέλιξη του ναυαγίου που έγινε τις

Εφετείο: Που κινούνται οι έρευνες για τον 34χρονο πρώην παίκτη ριάλιτι

Ο άνδρας εκτιμάται ότι βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ ή ναρκωτικών. Σε αίνιγμα για γερούς λύτες εξελίσσεται η υπόθεση με τον πρώην παίχτη ριάλιτι ο οποίος «μπούκαρε» στο Εφετείο με το αυτοκίνητό του και στην κατοχή του βρέθηκαν ναρκωτικά αλλά και το ασύλληπτο ποσό του 1,5

Τραγωδία στην Κάλυμνο: Νεκρός 17χρονος ψαροντουφεκάς

Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες χθες η Λιμενική Αρχή Καλύμνου από λουόμενο, για πιθανό συμβάν πνιγμού ατόμου που διενεργούσε υποβρύχια ερασιτεχνική αλιεία με χρήση τυφεκίου αλιείας, στη θαλάσσια περιοχή ¨ΘΕΡΜΑ¨ ν. Καλύμνου. Άμεσα στο σημείο μετέβη ένα περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., ένα περιπολικό

Σαν σήμερα 15 Αυγούστου το καταδρομικό Έλλη τορπιλίζεται από ιταλικό υποβρύχιο στην Τήνο

15 Αυγούστου του 1940 και οι προκλήσεις της φασιστικής Ιταλίας έχουν φθάσει στον ύψιστο βαθμό κλιμάκωσης και θράσους. Η Τήνος ετοιμαζόταν να υποδεχτεί τους χιλιάδες πιστούς στην εκκλησία της Μεγαλόχαρης, για την εορτή του Δεκαπενταύγουστου. Στο κατάστρωμα  του καταδρομικού «Έλλη», ναύτες και αξιωματικοί ντυμένοι με στολές εξόδου.