Υπάρχει έλλειψη εθνικού σχεδίου για την κρουαζιέρα, υποστήριξε ο Γ. Κουμπενάς της Celestyal Cruises


Υπάρχει έλλειψη εθνικού σχεδίου για την κρουαζιέρα, υποστήριξε ο COO
της Celestyal Cruises Γιώργος Κουμπενάς, στην ημερίδα που διοργάνωσε το
theseanation.gr για την κρουαζιέρα.
«Πρέπει να αποφασίσουμε εάν θέλουμε μεγάλα ή μικρά κρουαζιερόπλοια.
Επίσης, είναι αναγκαίες οι βελτιώσεις σε υποδομές και η ενίσχυση σε
προσωπικό νευραλγικών υπηρεσιών», ανέφερε ο κ. Κουμπενάς, συμπληρώνοντας
ότι «δεν γίνεται κάθε νησί / λιμάνι να χαράσσει τη δική του στρατηγική για την κρουαζιέρα, απαιτείται ενιαίος σχεδιασμός, καθώς παρατηρείται έλλειψη εθνικού σχεδίου».
Ο COO της Celestyal Cruises ανέλυσε τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των ελληνικών λιμένων, παραθέτοντας τις ακόλουθες παρατηρήσεις:
-Λιμάνια στην πλειοψηφία τους κατάλληλα για μικρού και μεσαίου μεγέθους πλοία.
-Ελλείψεις σε εγκαταστάσεις και υποδομές.
-Υπερσυγκέντρωση δραστηριοτήτων και φαινόμενα κορεσμού σε λιμάνια και πόλεις.
-Αδυναμία εξυπηρέτησης λόγω ελλείψεων σε προσωπικό νευραλγικών υπηρεσιών.
-Μικρά νησιά/κοινωνίες που αδυνατούν να ανταποκριθούν στη γιγάντωση των πλοίων.
-Η προσέλκυση μικρών και μεσαίων πλοίων μπορεί να επιτευχθεί με έργα
σχετικά χαμηλού κόστους. Η εξυπηρέτηση όμως μεγάλων πλοίων απαιτεί έργα
υψηλού κόστους και μεγάλο χρόνο υλοποίησης και πρέπει προσεκτικά να
εξεταστεί η καταλληλότητα των προορισμών.
-Στους περισσότερους προορισμούς παρ’ όλο που ο κορεσμός είναι
εμφανής δεν ακολουθείται αφαιρετική πολιτική, με αποτέλεσμα να υπάρχει
υπερσυγκέντρωση δραστηριοτήτων. Αυτό δυνητικά θα προκαλέσει την
αντίδραση των τοπικών κοινωνιών.
-Η υποστελέχωση νευραλγικών υπηρεσιών όπως υπηρεσία διαβατηρίων,
πλοηγική υπηρεσία, τελωνεία ή μουσεία προκαλούν προβλήματα και αρνητικά
σχόλια και οδηγούν σε απώλεια εσόδων.
-Θα πρέπει να λαμβάνεται απόφαση για το είδος της επιθυμητής ανάπτυξης προτού γίνουν επενδύσεις.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με μετρήσεις της Celestyal, η εταιρεία
διαθέτει το 70% Celestyal Cruises του homeporting στην Ελλάδα,
ξεπερνώντας εφέτος τους 100.000 επιβάτες, ενώ για το 2019 η εκτίμηση
είναι για 130.000.metaforespress.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρήστος Στυλιανίδης: Η ελληνική ναυτιλία, αδιαμφισβήτητος ηγέτης στη διεθνή ναυτιλιακή σκηνη

Ως αδιαμφισβήτητο ηγέτη στη διεθνή ναυτιλιακή σκηνή χαρακτήρισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Στυλιανίδης, την ελληνική ναυτιλία, στον χαιρετισμό που απηύθυνε χθες στην τελετή απονομής των Βραβείων Ελληνικής Ναυτιλίας (“Lloyd’ s List Greek Shipping Awards”). Ο κ. Στυλιανίδης

Συρία: Οι αντάρτες ανακοινώνουν την έναρξη μιας «νέας εποχής» μετά την κατάληψη της Δαμασκού – Ο Άσαντ εγκατέλειψε τη χώρα

Οι Σύροι αντάρτες δήλωσαν ότι η Δαμασκός είναι «τώρα ελεύθερη από τον Άσαντ», υποδηλώνοντας ουσιαστικά την ανατροπή του καθεστώτος μετά από 50 χρόνια. Διαμηνύοντας πως ο «τύραννος» Άσαντ τράπηκε σε φυγή, κάλεσαν τους εκτοπισμένους στο εξωτερικό να επιστρέψουν στην «ελεύθερη

ΕΛΑΣ: Προσοχή στις παραπλανητικές διαφημίσεις που προωθούν δήθεν επενδυτικές πλατφόρμες

Σε εξέλιξη βρίσκεται έρευνα της Διεύθυνσης Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος μετά τον εντοπισμό ψεύτικου-κατασκευασμένου άρθρου στο διαδίκτυο όπου απεικονίζεται δημόσιο πρόσωπο, μέσω υποτιθέμενης συνέντευξης, να διαφημίζει δήθεν επενδυτικές πλατφόρμες. Όπως έγινε γνωστό από την αστυνομία, προηγήθηκε σχετική καταγγελία, σύμφωνα με την

Δημοσιεύθηκαν σε ΦΕΚ η αύξηση των αποδοχών μαθητών των Σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων

Δημοσιεύθηκαν σε Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ) (Τεύχος Α’, 198/05.12.2024) η αναμόρφωση του μισθολογικού πλαισίου για τους μαθητές των Σχολών των Ενόπλων Δυνάμεων, καθώς και η αύξηση της ειδικής αποζημίωσης νυχτερινής απασχόλησης για το στρατιωτικό προσωπικό των Ενόπλων Δυνάμεων,

Μετάβαση στο περιεχόμενο